EAT, SLEEP, DANCE, REPEAT

Reklame | NELLY

📍 OSLO

Hei fininger! I går var min første dag tilbake i Oslo og på dansetrening! Jeg gledet meg skikkelig til å komme tilbake igjen, spesielt siden jeg ikke trente noe i løpet av helgen. Det er klart at jeg fikk litt sånn indre stress av å vite at jeg skulle bort, men jeg hadde uansett ikke kunnet trene ettersom dansepartneren min som sagt hadde en siste jobbhelg igjen i Sverige. Men vi ble begge enige om at det ikke gjorde noe som helst av vi tok fri fra dansingen i helgen, for vi har faktisk god kontroll! Vi danset i rundt tre timer i går, og skal gjøre det samme hver dag fremover. Når vi begynner å nærme oss premiere blir det nok enda flere timer på dansesenteret vil jeg tro, for jeg er tross alt skikkelig perfektsjonist og må stå på til jeg vet at alt er helt som det skal. Jeg har jo så innmari lyst til å gjøre dere stolte, i tillegg til partneren min Benjamin så klart! 

Det er merkelig hvordan jeg allerede føler jeg er i denne danseboblen. Det er det jeg har blitt fortalt at kom til å skje, men jeg trodde ikke jeg skulle føle sånn på det allerede før det startet på TV. Der tok jeg feil gitt! Jeg føler livet mitt handler om å spise, sove og danse. Og det beste og viktigste av alt: JEG ELSKER DET! 😍

BUKSER – HER

Readyyy for dansing!

Dette var gårsdagens frokost! Jeg spiser seriøst på San Fransisco Breadbowl heeeele tiden. Stakkars lommeboken min!

Fine Frogner. 💚

SOLBRILLER – HER

Jeg spaserer over alt for tiden. Det er tross alt ikke lenge til temperaturen blir betydelig lavere og gråværet slår til for fullt. Jeg nøt det å gå til dansesenteret iført en lett t-skjorte, med sommersanger på øret. Ah! Vil ikke at sommeren skal ta slutt…

Mitt nye hjem! 💃🏽

Elsklingene!!! Så glad i disse! <3

Newa kom innom meg en tur etter hun var ferdig på jobb og jeg var ferdig på trening. Merker det er lite tid til overs til å være sosial, så her gjelder det å ta hver mulighet vi får. <3

8 kommentarer
      1. På det øverste bildet hvor du ser ned så ligner du litt på kjæresten til Ronaldo, Georgina Rodriguez😍

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg