EI LITA LISTE

Reklame | nelly

KÅPE HER (min faveee og nå på 40% rabatt)

Når lo du sist?

For knappe to minutter siden. Venninnen min sendte meg en statusoppdatering på daten hun er på. Det går tydeligvis ikke så bra, hahaha. Er dere også slik, at dere smser venninnene deres når dere er på date? Det er jo et must!

Når gråt du sist?

Det var på lørdagskveld, før jeg dro ut. Det skal sies at det var happy tears, da. Jeg ble litt frustrert da, for det var sjukt dårlig timing ettersom at jeg akkurat var på vei ut døren for å treffe noen venner. Sminken ble jo øøødelagt… Argh. 😂

Hva er det siste du brukte penger på?

En taxitur hjem fra Newa.

Hvem skrev du med på messenger sist, og hva pratet dere om?

Sara! Vi pratet om en “nyhet” som jeg måtte dobbeltsjekke om var sann, haha.

Hvem ringte deg sist?

Rami.

Hva står det på din senest mottatt sms?

“Var det jeg tenkte. Hun lager en ny versjon i løpet av kvelden!”. Ikke så spennende for dere (enn så lenge), men veeeldig spennende for meg.

Hva er det siste bildet du har på kamerarullen din?

Thiiis! Jeg er helt inne i dette med interiør og hjem for tiden da jeg holder på å kjøpe meg bolig akkurat nå. Dette badet finner jeg masse inspirasjon i, så da måtte jeg selvsagt lagre det. Jeg mener, se så fint?!?!

Når var du ordentlig sint sist?

Hmmm… Nå må jeg faktisk tenke. Jo, det var da jeg var i Dubai. Det var noe på privaten som skjedde den ene kvelden som gjorde meg ganske forbanna for å si det mildt. Heldigvis ordnet ting seg, slik det alltid gjør. Takk gud for det.

Hva var det siste du spiste og drakk?

Spiste: smash (yum), drakk: iste. Sunnheten sjæl!

Hvem facetimet du med sist?

Audun. Det er faktisk skikkelig hyggelig at vi fortsatt har kontakt etter så mange år.

Hva var det siste du bekymret deg for?

Argh, jeg sliter skikkelig med å få med meg alle beskjeder og ting som skjer i perioder hvor det generelt skjer veldig mye. Det har vært slik ganske lenge nå, og det suger. Hver dag før jeg legger meg må jeg sjekke gjennom både mail, sms og kalenderen for å se at alt samsvarer og at ingenting har gått i glemmeboken. Jeg har helt panikk for å ikke få med meg alt.


NÅ: telefonmøte med regnskapsføreren min! Klem.

 

9 kommentarer
    1. Hei. Bare lurer på en ting; hvorfor kjøper du ikke en bolig du ser potensiale i? Og bare pusser opp hele i din personlige stil? Så blir det ditt preg på hele. I stedet for å vente at noe som passer deg perfekt skal dukke opp på markedet?☺️

    2. Hvilken størrelse har du jakken i og hvor høy er du? lett etter fin kåpe driiit lange også redder du meg! den var driit fin og veldig rimelig 🙂 vil bare sikre meg riktig størrelse. ilu<3

    3. Jeg lurer også på om du har noen tips til skinnbukser. har sykt lyst på, men sliter med å finne en til min fasong, når jeg ikke har mye former, tynn midje og lange bein??

    4. Har du vurdert å ansette en assistent som kan være ansvarlig for kalenderen din? 😊 Tror det hadde hjulpet veldig på bekymringene dine altså 😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg