EKSKLUSIV RABATTKODE: -25% PÅ NELLY

Reklame | NELLY

Hei elsklinger! Jeg tror nok at jeg aldri har fått SÅ mange etterspørsler etter en ny Nelly-rabattkode, som det jeg har fått de siste 1-2 ukene. Det har tatt helt av! Jeg synes dog bare at det er veldig gøy at dere henvender dere til meg når dere er keen på å shoppe på Nelly, for jeg føler jo selv at jeg er den bloggeren som forguder Nelly absolutt mest haha. Jeg elsker jo virkelig å shoppe der selv, og det er nok ingen nyhet 😂 MEN! Over til det dere klikket dere inn hit for: jeg har spurt Nelly fint om å få en ny, eksklusiv rabattkode til mine lesere, og snille som de er – sa de ja. <3 

Koden gjelder på alt fra NLY By Nelly – altså Nelly sine egne merker og gir dere hele 25% rabatt på kjøpet! Det er det jeg shopper mest av, så derfor syntes jeg at det passet perfekt.

Håper dere finner masse fint å handle, for det har jammen meg jeg! En stor bestilling leveres til meg denne uken, og da skal jeg så klart ha en haul å vise dere alt. Under her har jeg lagt ved noe av det + noen favoritter jeg allerede har i garderoben.

⚡️ KLIKK HER FOR Å SHOPPE & OPPGI RABATTKODEN «ISABEL25» I KASSEN FOR -25 OFF! ⚡️

1. HER ⎟ 2. HER ⎟ 3. HER

1. HER ⎟ 2. HER ⎟ 3. HER

1. HER ⎟ 2. HER ⎟ 3. HER

1. HER ⎟ 2. HER ⎟ 3. HER

1. HER ⎟ 2. HER ⎟ 3. HER

8 kommentarer
      1. Og om du føler det er ditt kall å si noe, kom i hvert fall med konstruktiv kritikk.
        Forklar HVORFOR du har et problem med “dog” – ikke bare:
        “Super *orddelingsfeil* irriterende *mangler et komma her* hehe”.

    1. Jeg synes du er provoserende, irriterende lite opptatt av leserene dine. Ingen innlegg, men festing og nox og alkohol er greit lissom. Æsj..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg