EN ANNERLEDES PÅSKE

Hei fra sofaen! Jeg har hatt noen rolige, men samtidig intense dager siden jeg kom hjem. Det har vært mye jobb å ta igjen, og jeg har mye som gjenstår fortsatt. Med andre ord har jeg ikke tid til å gjøre så mye annet enn å prioritere jobb i påsken, i tillegg til familien som jeg har savnet så mye imens jeg har vært bortreist. Jeg kan ikke akkurat si at jeg ikke misunner de som er på fjellet akkurat nå, for aller helst ville jeg vært på afterski og i bakken med en gøy vennegjeng, men istedenfor blir det bypåske på meg med lite fritid. Jeg har dog absolutt ingen rett til å klage ettersom jeg har vært på ferie, og dessuten reiser igjen om ni dager. Da får jeg bare ha en liten break her hjemme akkurat nå! 

Jeg har handlet inn masse digg slik at jeg skal kunne snackse på noe godt i mens jeg jobber, haha. Det funker alltid på motivasjonen! Dere kan tro jeg savnet smeltet melkesjokolade og jordbær når jeg var borte. Den obsessionen ser ikke ut til å forsvinne med det første… 😅 

Jeg skal jobbe i to timer til, før jeg skal på middag. Jeg håper dere har en litt mer spennende påske enn meg! Stor klem. <3

11 kommentarer
    1. SPØRSMÅL TIL SPØRSMÅLSRUNDE:
      Hva synes du om årets PH sesong så langt? Hvem er den sterkeste spilleren i dine øyne oss?

    2. Hei <3 mange bloggere skriver ofte at de jobber, svarer på email, osv.. hvordan type jobbing er det? Kan du skrive ett innlegg med hva du gjør på en jobb dag? Altså gå litt mer inn i hvordan emailer( som hvordan en spons email ser ut) eventuelt andre type email du må svare på.. For for meg er jo en blogger en som skriver innlegg- men som du kan se med dette innlegget- det er lenge siden forrige innlegg og du skriver om jobbing! Basically ett innlegg om hva en blogger/ influencer gjør løpet av en arbeidsdag.. typ hvor mange timer du bruker på hver ting og hva du gjør i…

      Hahaha, veldig lang beskrivelse, litt mye alkohol i India hvor bloggere kom opp! 😅 forhåpentligvis forstår du :*

    3. Jeg elsker å følge deg, har nettopp startet å følge deg:) Lurte på hvilke arbeidsoppgaver du har nå og ellers til daglig utenom bloggen? Vet at det tar mye tid å blogge altså:) Love you:)

    4. Fortsatt en fin påske har du jo 💖 Kordan jorbær kjøpe du og e dæm like god som vanlige jorbær som sælges på sommeren ? 🙂

      Pliiiis svar mæ 🧡

      Klæm 💛

    5. Hei Isabel! Du vet nå når Kim Kardashian studerer juss og skal bli advokat, skal du gjøre det samme?

    6. Til spørsmålsrunde. Leste intervju med deg på side 2. Fint å se du sier: Jeg vil kunne være et sunt og godt forbilde i stedet for å konstant spille på utseende, operasjoner, penger …. Men kjære deg det er et felt du tydeligvis ikke klarer å ta oppgjør med. Ditt forhold ril klær. Det er greit å være opptatt av klær men ALLE her vel fått med seg at klesindustrien er en av de store forurensings synderne. Dette er noe jeg synes du ,og alle, bør ta på høyeste alvor!!!!!

      1. No må du gi dæ.. det e ikje ditt liv du snakke om.. før dæ kan du gjærne bestæmme over.. men ikje andres liv.. skjærp dæ !!! Sånner som dæ må man bare spy av…. ÆSJ !!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg