EN DAG FULL AV MØTER

Reklame | nelly

KÅPE HER ⎮ JEANS HER ⎮ SNEAKERS BALENCIAGA ⎮ T-SKJORTE HER ⎮ VESKE GUCCI

FOR ET FAB VÆR!!! Ja, jeg er den teite personen som atter en gang prater om noe så klisjé som været, haha.. Sorry!! Jeg våknet av at solen skinte meg rett i fleisen rundt 9.30 i morges, og da klarte jeg ikke legge meg for å sovne igjen. Solen gir meg så sjukt mye energi og glede! 

Dagen i dag har gått til tre forskjellige møter. Jeg har flydd rundt hele byen for å rekke alt, og det resulterte i at jeg ikke fikk i meg mat før klokken 17 i ettermiddag. Det er ikke greit overhodet, men jeg suger på å spise frokost. Jeg har alltid slitt med å få i meg mat på morgenen. Ikke bra, for man trenger jo energi for å fungere. Dere kan jo se for dere hvor HANGRY jeg var da alle møtene var overstått. Jeg klarte å holde energinivået oppe frem til siste sekund på det siste møtet, men i det vi dro fra location kjente jeg bare hvor grinete jeg faktisk var. Stakkar assistenten min som måtte være vitne til det… Hun kjenner meg heldigvis godt, og visste at alt jeg behøvde var litt mat. Heh.

På vei hjem dro vi innom på Maccern for å kjøpe med mat. Jeg måtte bare ha noe kjapt, enkelt og godt. Jeg har fått helt dilla på Chicken Salsa i det siste. Det suger at jeg har både Mc Donalds, Burger King, Starbucks osv reeett rundt hjørnet. Vi snakker 50-100 meter, liksom. Jeg kan vedde på at jeg kommer til å rulle rundt innen sommeren har meldt sin ankomst. 

Nå chiller jeg bare med jentene hjemme hos meg. Vi har handlet inn til biff-middag, så skal vi bare kose oss og slappe av resten av kvelden. Jeg lever for jentekveldene våres. Vi har det så koselig sammen, uten at det er påtvunget, om dere skjønner? 

Det skjedde forresten noe helt jævlig nettopp som gjorde at jeg fikk en skikkelig wakeup call. Det fortjener et helt eget innlegg ass, så det kommer i neste post. Hint: penger.

Skrives litt senere. Klem! <3

7 kommentarer
    1. Hvordan klarer du å holde deg så fit og pen når du spiser så mye god mat? Trener du mye? Skulle ønske jeg så ut som deg as😍

    2. Du spiser ekstremt usunt.. Tenker du av og til på hvordan det påvirker kroppen selvom du ikke legger på deg …?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg