EN DÅRLIG NYHET, MEN ET BEDRE HUMØR

Hei fininger!

Hvordan har dere det om dagen? Selv er jeg faktisk i bedre humør i dag, enn jeg har vært på en god stund. Hvorfor vet jeg egentlig ikke, for med tanke på beskjeden jeg fikk i går, burde humøret vært enda verre. Men jeg får sette pris på at jeg klarer å fokusere på det lille som er positivt i disse tider, istedenfor å la det negative ta over. Sistnevnte har jeg dessverre latt skje litt for ofte den siste tiden, og det kjenner jeg at jeg må minimere. Jeg er i grunn en veldig positiv person med mye glede, ikke minst livsglede, men det er jo ikke til å stikke under en stol at er vanskelig å være konstant nå. Jeg lengter sånn etter et normalt liv igjen. Et liv med frihet. 

Anyway!

Dagen i dag startet med et besøk hos flinkeste Elin for å ordne brynene. Mamma lo godt av meg da jeg stakk, for hun skjønner nemlig ikke hvem jeg skal ordne meg for. Haha. Hun har et godt poeng – det skal sies. Likevel er det godt å ta vare på seg selv og unne seg litt “me-time” når alt annet er ellers så grått. Lol, det hørtes sjukt overfladisk ut men helt ærlig – jeg tar det jeg kan få akkurat nå. Jeg driter i hva som er overfladisk og ikke, for akkurat nå gjør jeg alle de småtingene som jeg gjør til vanlig og som derfor føles normalt.

Slik ser min frokost ut hver dag, btw. Så yummy!

Etter brynstimen hoppet jeg i en taxi hjem til leiligheten min for å ta i mot noen pakker som skulle leveres. Gud som jeg nettshoppet i karantene…. Det fikk jeg gjort, samt hentet kameraet. Denne helgen skal jeg nemlig vlogge igjen til YouTube! Jeg har ikke filmet noe som helst siden jeg kom hjem, så det er absolutt på tide igjen. En real life update vlogg, da jeg har fått med meg at dere lurer på veldig mye. Apropos det: still gjerne spørsmål eller kom meg ønsker om hva dere vil høre om/se i vloggen. 

I skrivende stund sitter jeg i sofaen hjemme hos mamma. Jeg hadde et zoom-møte sammen med familien og et team vi jobber med fremover nå. Så gøy å kunne involvere familien min i jobben min! Det har alltid vært drømmen min – at vi kan gjøre mer ting sammen. Beste følelsen! <3

Min lille elskling!!!! <3

Jeg skal bare njuuute denne helgen her hos familien og bare koble av, gjøre koselige familieting, spise mammas digge mat og bare.. være. Det skal bli så herlig! Det vlogges også, som sagt!! <3

God helg fininger. Håper dere alle tar vare på dere selv i disse tider. Det er så viktig!

Stor klem fra meg!

13 kommentarer
    1. Men syns du har en fin hverdag æ da ❤

      Men æ førstår ka ho meine me og fikse dæ før kæm.. æ sitt i samme sitv.. ska æ farge håre crazy eller ikje.. kæm e det æ liksom ska vise mæ fræm te.. men dær e det jo kun før og gjøre sæ sjøll gla uansett om æ føle det også e feil i disse tie… så æ e faktisk usikker på om æ orke og fikse ættervæksen min 😂😂 Ser heeeeilt jævlig ut 😃 Hahah.

      Klæm ❤

    2. Du kan snakke om kor du ble kjent me kjæresten din, kordan det heile begynte 🙂

      Kordan dåkker ska gjøre det me reising osv fræm og tilbake no som det e covid.

      Også kan du jo fortælle kordan du har det om dagan oppi det heile <3

      Hadde du ville blitt kjent me mæ vist æ bodde i nærheten ? 🙂 Hængt me kværandre og div <3

    3. Helt fantastisk att du har begynt å blogge igjen var så tomt de dagene jeg klikka meg inn her så var det ikke noen nye innlegg .. håper du begynner å blogge for fult igjen nå. ❤️

    4. Hva med den dårlige nyheten…? Jeg liker så godt å følge bloggen din, og har gjort det lenge. Men noen ganger, særlig den siste tiden, føler jeg man må følge alle stories på insta, alle innlegg og alle vlogger for å skjønne hva du snakker om… Det gjør ingenting om du gjentar noe på bloggen selv om du har sagt det i en story eller vlogg, det vil skape mindre forvirring for min del! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg