EN FANTASTISK DAG PÅ EN NY ØY

Reklame | nelly

A DAY AT NUSA PENIDA

OK, gårsdagen var INSANE! Vi ble hentet klokken 07 på morgenen, og ble kjørt til kaien hvor båtene tar av fra. Vi hadde nemlig booket oss på tidenes “adventure day” på en øy som heter Nusa Penida. Jeg fikk så sinnsykt mange tips fra dere om at jeg måtte dra dit, så da hadde jeg ikke noen andre valg haha. Og GUD så verdt det det var, det må jeg absolutt si! Det tok ca. 40 minutter å komme seg dit fra Bali, så Nusa Penida ligger ikke så langt unna. Der hadde vi en sjåfør som tok oss med på de fineste perlene rundt på øyen, og det var helt sinnsykt vakkert og mektig. Altså, mother earth er så.. ja, jeg er målløs etter i går.

Her kommer et veldig fint bildedryss fra dagen vår i går. Nyyyyt!

ALTSÅ…… No words!

BIKINI TOPP HER ⎟ TRUSE HER

Denne dagen kommer jeg for evig til å minnes… <3

17 kommentarer
    1. Hvor er den beige jakken din som du har på deg i “Den beste løgneren” videoen med kristine ullebø fra? Og hva heter den?

    2. For ett sted og for ett par😍😍 Altså, han er jo den ultimate hunken😍 Ikke misunnelig jeg nei😂 Kos dere masse videre❤️

    3. Kan du lage et innlegg etter bali-turen med tips til hvilke steder man bør besøke/oppleve, og med navn på fine location? 😀

    4. Hei! lurer på om du kan lage ett innlegg etter bali-turen, der du kommer med tips om hvor man bør dra, hva man bør oppleve og fine location? 🙂

    5. Hei! Jeg lurer på om du etter du har kommet hjem kan legge ut reisetips og steder man bør besøk i Bali, med noen tips og adresse til de forskjellige stedene? Samt hvor dere har bodd og bare litt generelt tips om Bali✨☀️ Skal snart til Bali selv og lurer på steder man bør besøke når man er der, og litt om hvordan man kommer seg til se forskjellige stedene osv. Kos dere masse videre på tur!!

    6. Er du sammen med den duden🤔jeg er jo dritkean på deg å A-S-en din

      💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg