EN FORKLARING & ET SPØRSMÅL

Hei fininger!! Hvordan har dere det? Jeg håper dere har det helt fantastisk! 😍 Selv har jeg hatt en veldig produktiv morgen. Jeg våknet opp tidlig, begynte å vlogge, dro på en negltime, hadde et telefonmøte, handlet mat og nå sitter jeg og jobber. Det er vel ikke så verst, hæ?! Vanligvis har jeg så vidt kommet meg opp av sofaen på denne tiden av dagen, da jeg liker å bruke formiddagen på å jobbe hjemmefra fremfor å fly rundt i byen. 

I går var en tyyyypisk dag for meg som blogger/influenser på denne tiden av året. Det finnes egentlig ingen “typiske dager”, men på denne tiden av året synes jeg det er mye enklere å slå fast på hva som er typisk og ikke. Det første jeg gjorde når jeg våknet i går var å fikse meg ordentlig. Det å sminke meg er noe jeg sjeldent gjør, med mindre jeg skal noe spesielt. Jeg liker å la huden min puste. Men i går var det full glam, for jeg hadde nemlig satt av absolutt hele dagen til å filme, skrive og gjøre klart samarbeid for de kommende dagene og ukene. Jeg liker å få ting unnagjort i god tid i forkant av at det skal publiseres, slik at jeg har stålkontroll på at contentet jeg har skapt er bra. I tillegg får jeg mye mer tid til å få tilbakemeldinger fra annonsører og kommunisere bedre med managementet mitt. Det gjør at jeg sover lettere på natta, haha. 

Jeg rakk å få besøk av mamsen og Sidra i mellom slagene. Mamma laget middag hos meg, og Sidra var så snill som ville hjelpe meg med å ta bilder av samarbeidene jeg holdt på med. Familien min, ass! Jeg er så sjukt heldig, og tar de virkelig aldri for gitt. ❤️

Resten av dagen satt jeg i denne stolen for det meste og jobbet på…

Og dette ble min triste kveldsmat… Da savnet jeg fort mamma igjen, haha. Jeg MÅ bli flinkere til å lage mat… Not good.

November og desember er de månedene jeg helt klart har mest annonser på mine kanaler. Jeg prøver å ikke ha så altfor mange annonser sånn generelt til vanlig, og dere skal vite at jeg takker nei til veldig mye. Derfor vil jeg bare fortelle dere at nå som det kanskje er litt mer annonser her enn det vanligvis er, så skal dere vite at de produktene jeg har inngått samarbeid med kun er produkter jeg virkelig elsker og som jeg bruker selv. Flesteparten av samarbeidene har jeg dessuten hatt over flere år, og det fordi at jeg virkelig går god for produktene de har. 

Jeg jobber veldig mye med både samarbeid, klippe videoer til YouTube og skaper content til bloggen om dagen. Jeg har lite tid til overs merker jeg, og den tiden som jeg faktisk har “til overs” går til to andre store prosjekter som jeg holder på med. Jeg pleier ikke vanligvis å ha det såpass travelt som det jeg har det nå, men som sagt er jo alltid november og desember mest hektiske. 

Det jeg eeegentlig vil frem til er at dere gjerne må komme med ønsker til blogginnlegg! Jeg vil jo så gjerne levere bra på absolutt alle fronter, og spesielt nå som det kanskje er litt mer samarbeid enn vanligvis. SÅ – hva vil dere lese om? Hva som helst! Noe dere savner her inne? Fortell meg tankene og ønskene deres! Jeg vil så inderlig gjøre bloggen enda bedre, og det er jo dere som leser innholdet her inne – så nå skal dere få lov til å bestemme! <3 Gleder meg masse til å høre hva dere tenker!

20 kommentarer
    1. Woow, e det den nye sofaen og borde + stoln ? 💕

      Koooor fraaaaa ? 😃💕

      Anbefalinge te innlægg ->

      Unboxing av iphonen og kordan minne du kjøpte 🙂

      Video dær du evt pakke kalendergave te sidra og rami 🙂

      Gavetips te mamma, pappa, søster, bror og evt dyr 🙂

        1. Den er fra Nelly om jeg ikke husker helt feil 🤔 Eller så var det på kidsbrandstore .
          Håper jeg ikke tar helt feil nå 🤦‍♀️

    2. Enkle challenge-videoer hadde vært veldig gøy. Da tenker jeg ikke på slike “lag en ekkel smoothie og drikk den”-videoer, men typ “hvem kjenner meg best – mamma vs søster/Newa vs Golnaz”, eller “Mine Instagramfølgere bestemmer min dag i 12 timer”.

    3. Jeg liker miksen av innhold du har nå 😊

      Men now helt annet! Jeg er helt enig med deg i at veggene rett og slett ble FOR hvite. Jeg tror det blir knallfint og du går for en varmere farge 😊

    4. Dine spørsmålsrunder er alltid gøy! Og kan du lage et innlegg med bilder av alle rommene i leiligheten? Av det jeg har sett i bakgrunnen er det syykt fint, så skikkelige bilder hadde vært kos<3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg