EN FORKLARING

Reklame | nelly

 

HOODIE HER (endelig tilbake på lager!) // BUKSER HER

 

Heiii fininger! Herregud så rart det har vært å ikke skrevet til dere de siste to dagene. Jeg vet at flere av dere har lurt på hvor jeg har blitt av, og det skjønner jeg godt. Dessverre har det seg slik at jeg sliter med å logge meg inn på bloggen min til tider. Det er noe som har vært et problem den siste måneden, og det er så sinnsykt slitsomt da det går utover jobben min. Jeg aner ikke hva feilen er, men når jeg forsøker å logge inn får jeg kun opp en feilmelding. Jeg vet at jeg ikke er den eneste bloggeren på denne plattformen som sliter med dette, så jeg håper bare at det blir fikset asap. Det er så frustrerende å ikke kunne oppdatere dere når jeg ønsker. 

Det er altså grunnen til at jeg ikke har postet noen nye innlegg her de to siste dagene. Jeg beklager det så meget, men det har ikke vært så mye jeg har kunnet gjøre enn å melde inn feilen. Nå fungerer det å logge inn via mobilen i det minste, så det er der jeg blogger fra nå. 

Jeg pratet om dette på Instastory også i går, for å forklare dere. Jeg får så dårlig samvittighet når jeg ikke får blogget, for jeg ser jo hvor mange dere er som klikker dere inn her hver eneste dag. Det verste jeg vet er når jeg vet at jeg ikke møter forventningene deres, når jeg ikke klarer å levere. 

Nå får jeg bare blogge videre fra telefonen inntil feilen forhåpentligvis blir ordnet opp i. Jeg håper bare at dere ikke tror at jeg driter i bloggen, for det stemmer virkelig ikke. Dette er min baby, og den blir alltid prioritert uansett hva. Det er bare ikke like enkelt når det er tekniske problemer som gjør det hele umulig.

Jeg ville bare skrive dette innlegget og gi dere en real forklaring. <3 I dag kommer det to nye innlegg til, OG EN VLOGG (!!) for å kompensere litt, så hold utkikk. 

Skrives om litt! Klem. 

11 kommentarer
    1. Det er vel ingen hemmelighet har du ikke har blogget fordi du har hatt besøk av en gutt, så hvorfor lyve?

    2. Kan du vær så snill å lage et innlegg om hvordan man kommer over typen/samboeren? Nettopp gått igjennom et brudd, og har det helt jævlig.. hva er dine beste tips? Hva gjorde du?

    3. Industrinorge prøver å komme i kontakt med deg anngående et oppdrag rettet mot unge jenter, har sendt det en dm på Instagram, håper du tar kontakt tilbake! Merethe Solli på insta

    4. Hei! Når skal du lage en Paris-guide? Reiser til Paris på fredag og ønsker å høre hva du mener er viktig å få med seg, de beste spisestedene osv❤️

      1. Det skal jeg få ordnet så fort jeg klarer! 🙂 <3 om det ikke blir før fredag kan du alltids bla tilbake i arkivet fra da jeg var der fra 12-15 feb. Delte tips til spisesteder og alt vi gjorde. Klem og god tur – du kommer til å elske det!! <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg