EN FULL DAG PÅ SAFARI

Reklame | nelly, plt & lapoint

🐅 🦋 🐒

TIPS!! Nå får dere 20% rabatt på HEEELE Nelly og 30% rabatt på ALT fra Nly Brands.

⚡️ KLIKK HER FOR RABATT! ⚡️

_____

Denne turen har bestått av mye jobb, men også veldig mye nytt og spennende! Jeg har blant annet få oppleve safari for første gang i mitt liv! Stor takk til Lapoint som ordnet en privat safari-tour for oss. Skikkelig snilt gjort!! <3 Turen startet skikkelig tidlig. Vi ble hentet av en sjåfør klokken 04 på morgenen, for å bli kjørt til location. Det tok rundt to timer, ca. Jeg klarte ikke å sove noe før det, så den dagen ble det døgning på denne frøkna! Likevel var jeg i overraskende godt humør med litt for mye energi. Det dabbet dog av utpå dagen, he he…

Jeg ble litt skuffet over at vi ikke fikk sett så mange dyr som jeg hadde sett for meg, men de vi fikk sett var likevel heftige. Jeg mener, bare det å se ville dyr leve fritt i sitt habitat er mektig. Spesielt elefantene. Wow! Det var kult, det! For noen fantastisk flotte dyr. Ellers så vi papegøyer, buffalo (tror jeg), påfugler, elefanter, villkatt, ugle og ørn. Jeg hadde håpet på typ løver og aper, men de fantes ikke. ☹️

BILDEDRYSS FRA DAGEN!

BUKSER – nå 20% rabatt HER ⎟ TOPP HER ⎟ LIGNENDE HATT – nå 20% rabatt HER

Edin og meg! Så klart hadde jeg med meg et skift… Hehe! Livet når man jobber med sosiale medier. 💁🏽

MINE BOOTS HER ⎟ TOPP ZARA ⎟ SHORTS GAMMEL ⎟ BELTE MED VESKE HER

<3 <3 <3

Påfugler fantes det maaange av! Jeg blir like fascinert hver gang jeg ser en (som ikke er så ofte, vel og merke haha). De er så sinnsykt vakre!

BOOTS 30% RABATT HER

WOOOW!

  

13 kommentarer
    1. Kjære Isabel.
      Jeg kan ikke tenke meg at dette blir tatt opp som noe annet enn kritikk men det er ikke det jeg vil altså. Når du skrev Safari så ble jeg nesten litt lei meg ,… for det er mange fine bilder i innlegget men mesteparten er av deg. Jeg ser ikke for meg at du kun tok så få bilder på turen av det rundt deg.

    2. Elsker de svarte bootsene!! Er de normale i str eller bør man gå opp en str?
      Håper du koser deg på tur!

    3. Du sier at du er på jobbreise, hva slags jobbreise er du på?

      Får inntrykket at reisen er mer for fornøyelse

    4. Kjære vene, det handler ikke om smittefaren der du er, det handler om at du kanskje ikke kommer deg hjem! Flyruter legges ned, avganger kanselleres og land stenger grensene sine. Det er derfor man oppfordres til å reise hjem, før man er «stuck». Anbefaler deg å tenke gjennom det…

    5. Såg du var i Udawalawe nasjonalpark på instagrammen din. Når jeg var der kjørte vi til et stort vann/innsjø og der var det mange apekatter i et stort tre rett ved. Synd du ikke fikk sett de 🙁 Løver må du nok til Afrika for å kunne se.

    6. Husk for guds skyld å ikke ha besøk under karantenen, orker bare ikke oppdateringer med bloggere i karantene, som har besøk av “jentene” evt bare ei venninne med en unnskyldning om at man holder 1 meters avstand etc… Nå må vi ta seriøst ansvar, ingen kontakt med andre er det som gjelder nå!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg