EN FULLSPEKKET DAG MED FAMILIEN

Reklame | nelly

SKJORTE HER ⎟ BUKSER HER (bor seriøst i disse!) ⎟ VESKE CHANEL ⎟ BOOTS LOUIS VUITTON

Fredag var amazing! Jeg hadde siste signeringen før jul, og det var så klart superhyggelig å treffe dere som alltid!! <3 Etter signeringen hadde jeg planlagt en ordentlig fin familiedag sammen med resten av crewet. Først dro jeg med meg gjengen på shopping. Jeg har ikke samvittighet til å kun shoppe til meg selv, så da ble det nye antrekk på alle sammen. Jeg tror ikke de klaget, hehe. Mamma fant seg to nydelige kjoler, som er bra ettersom at vi nå kanskje endelig blir kvitt hennes Wish-kjoler. Haha!

Jeg fant en dødsfet skjorte som jeg gjerne ville at min ikke-eksisterende kjæreste skulle hatt, så da fikk jeg rett og slett tvunget Rami til å la meg kjøpe den til han. Eller, det vil si at han aldri gikk med på det, men jeg kjøpte den likevel. Håper han bruker den en eller annen gang i hvert fall. Den var SÅ fin! Jeg er jo helt håpløs når det kommer til å shoppe til andre, da spesielt en kjæreste. Synes det er så gøy! Vi får se hvor lang tid det tar før jeg får en kjekk mann som jeg kan snope antrekk til igjen! La oss håpe det skjer asap, haha.

Her er vi i full sving, som dere ser! 😂

Etter shoppingen dro vi videre på kino! Vi har lenge pratet om å se på Grinchen, for å få skikkelig julestemning. Det jeg ikke visste var at filmen var animert, så der fikk jeg meg en liten overraskelse haha. Det var liksom familien og meg pluss tusen andre småbarnsfamilier. Vi snakker kids på 3-6 år… Jadda! Følte oss ikke malplassert i det hele tatt, vi!! 💁🏽 Den var uansett veldig koselig, og vi fikk absolutt mer julestemning!

Dagen sluttet ikke der! Når filmen var slutt kastet vi oss videre til Sumo for å spise middag. Sumo er seriøst den beste restauranten i hele Oslo! Elsker maten, atmosfæren, servicen (jenta mi Newa er jo helt rå), drinkene.. ALT er 10/10! Vi nøt både forrett, hovedrett og dessert. Vi rullet ut der fra, for å si det mildt!

Sushien er amazing! Det er vel i grunn det Sumo er kjent for.

<3 <3 <3

Bao buns! Denne retten er nydelig. Det er kylling i sursøt saus, i buns. Mmmh!!

Edamame bønner! Jeg skjønte ikke hypen rundt disse, frem til jeg prøvde det selv. It’s amazing! OG sunn snacks er det også!

Scampi tempura er også godt, for de som er glad i scampi!

OK, så dette er min favorittrett! Den heter Shigeki steak. Denne MÅ dere spise dersom dere drar på Sumo. Dere kommer til å takke meg, just saying. 😍

Elsklingen min! Newa tok SÅ godt vare på oss hele kvelden, som alltid. Finner ingen som er så serviceinnstilte og flinke i jobben sin. Du er så dyktig, vennen!

Verdens fineste Newa som fikset denne nydelige desserten med gratulasjon til meg. Love you!!

 Og deeeer avsluttet kvelden for vår del. Det ble en fullstappa dag med både shopping, kino og middag på Sumo. Jeg hadde det så koselig med familien min. Elsker å tilbringe tid sammen med de! <3

6 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg