EN GRÅ DAG

Reklame | nelly & kasja

Gårsdagens antrekk: skjørt her / topp her / sneakers her.

NELLY SITT ENORME SOMMERSALG HAR STARTET:

🦋 KLIKK HER FOR OPPTIL 70% RABATT PÅ DINE FAVORITTER! 🦋

______

Dette har vært en sjukt merkelig dag. Helt siden alarmen ringte i morges har jeg vært i et veldig rart humør og har generelt sjukt lite energi. Jeg føler meg trøtt, tom på energi og egentlig ganske emosjonell… Jeg har prøvd å gjøre det beste ut av situasjonen ved å forsøke å ha en bra dag likevel. Det gjør jeg alltid, men samtidig lytter jeg til kroppen og sinnet mitt.

Dagen startet med en tidlig vippetime hos beste Kasja. Hos Lashes By Kasja får dere forresten 50% rabatt på nytt sett med vipper ut mai! Bruk koden “PKV” ved booking av time! <3 Jeg går så og si konstant uten sminke for tiden, og da er det ekstra digg med freshe vipper. Da føler jeg i hvert fall at jeg ikke behøver sminken.

Etter timen stresset jeg hjem for å ta i mot en levering og for å jobbe to-tre timer administrativt. Planen var egentlig å dra på en båt med jentene da det var meldt så fint vær i dag. Dessverre ble det for kaldt og veldig mye vind, så da droppet jeg det. Humøret mitt har som sagt ikke heller vært på topp i dag, og jeg er redd jeg hadde kommet med dårlig energi om jeg hadde vært sosial med dem i dag.. Jeg liker å spre god energi, være glad og full av energi når jeg skal være med vennene mine. Jeg pleier ikke ha dårlige dager ofte overhodet, og derfor er det alltid like uvant når en slik dag plutselig kommer. Da må jeg påminne meg selv om at det er HELT normalt å ikke alltid føle seg på topp. Sunt er det óg.

Resten av dagen har jeg prøvd å organisere walk in closetet mitt (det varte ikke lenge…), hatt en telefonmøte, hatt besøk av Jasmine og mamma på en kaffe, handlet, og nå: akkurat gafla i meg nachosen jeg mekket. Det er sjeldent jeg lager mat hjemme, men i dag følte jeg for det. Og digg var dét!

Kaaaos… Det trengs en real detox der, for å si det sånn. Hele walk in-et er ute av kontroll.

Foooood.

Mums!!

Planen for resten av kvelden er å se på reality (my fave), ha hjemmespa (hjelper alltid på en grå dag), sette på enda en klesvask og ta tidlig kveld. Jeg tror jeg trenger å få sovet ordentlig ut.

Jeg håper dere har hatt en fin dag, verdens beste Internett-besties!!! 💓 også satser jeg på at morgendagen blir bedre for min del. Da skal jeg blant annet i et SUPER spennende møte angående et prosjekt jeg lenge har tenkt på! WIHHHH!!

Vi snakkes mer senere! Og dere? Husk at jeg er ufattelig glad i dere, og setter enormt stor pris på hver eneste én av dere som følger meg og mitt liv. Dere er fantastiske! Stor klem. <3

4 kommentarer
    1. Alle har grå dager av og til, da er det bra at du lytter til humøret og kroppen din 🙂
      Har fulgt deg et par år, aldri kommentert noe. Men ville bare si at jeg synes du har blitt en fantastisk å reflektert jente! Du har utviklet deg enormt.
      Du er så snill og god å har et så stort hjerte!
      Sender deg en god klem på en grå dag ❤

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg