EN JÆKLA HERLIG JULEVLOG

ABONNER PÅ KANALEN MIN HER!

3 kommentarer
    1. Hei
      Jeg lurte på om du kunne skrive eller snakke litt om p piller og hva slags du bruke eller andre prevensjonsmidler. Hvordan du reagerte på det og hvordan deg for deg, om det hjalp deg osv..

      1. Jeg så noen reagerte på at hun snakket “negativt” om p-piller i videoen siden det kan sende feil signal, men for min del skulle jeg ønske det var mye vanskeligere å starte på p-piller (kvinnehelse er nedprioritert i forskning så innen de finner bedre løsninger og svar så burde man trå mye varsommere as). Jeg startet på piller da jeg var 19, og fikk de verste bivirkningene noen kan tenke seg (kunne ikke ha sex engang). Ingen leger eller gynekologer fant ut hva som var galt, og det var i hveert fall ikke pillens skyld. Jeg fikk nemlig vestibulitt, og etter litt research valgte jeg å slutte på pillen. Og tadá, etter 8 år i et levende helvete forsvant alle bivirkninger siden jeg ikke stappet i meg hormoner lengre 🙂 Kondomer all the way!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg