EN NY REISE BOOKET

SOL & VARME PÅ SØNDAG

ENDELIG! Eeendelig har jeg tatt meg fri i en uke for å kunne reise til sol og varme!! Fy søren som jeg har ventet på dette, dere… Jeg har lengtet meg ihjeeeeel… Dere vet hvor mye jeg elsker å reise bort på vinterstid, for denne kulden og mørket gjør meg oppriktig trist og demotivert. Jeg er avhengig av å være inspirert og full av motivasjon for å kunne prestere bra på blogg og sosiale medier, men det er en ærlig sak at det er ekstremt vanskelig på dette vinterhalvåret. 

Tidligere år har det vært enkelt for meg å reise mye og være spontan, men i år har det vært umulig. Det skjer så mye på jobbfronten som gjør at jeg må være her hjemme, og dermed har det vært lite reising det siste halvåret. Sist jeg reiste var til Ibiza i slutten av august. Det er lenge siden, det. Spesielt til meg å være.

Jeg har booket meg en reise til Dubai, og jeg reiser på søndag. Jeg blir borte i en uke. Fy søren så deilig det blir! Jeg har booket meg inn på Five Palm Jumeirah som, i følge meg, er det beste og fineste hotellet i Dubai. Det ligger midt på stranda, har tidenes bassengområdet som alle drar til, en fet rooftopbar som er super busy og populær.. For ikke å snakke om hvor ekstremt flott selve hotellet er. Ahhh. Amazing!

 

Lengter… Planen er å vlogge hver dag der nede, hvis jeg får det til. I hvert fall annen hver. Hovedgrunnen til hvorfor jeg reiser er fordi jeg trenger et avbrekk fra all jobbing og press, men vlogging synes jeg bare er gøy. Det og blogging, så klart. Gleder meg skikkelig til å kjenne inspirasjonen strømme på igjen, og få et nytt og friskt pust i hverdagen. I need it.

16 kommentarer
    1. Jeg blir med deg jeg.hehe.jeg bor på Sørlandet,så mørkt som det har vært før jul og etterpå,det kan jeg nesten ikke huske.også alt regnet i tillegg.vet jo nesten ikke om det er morgen eller kveld.haha.skulle reist bort alle mann.god tur og storkos deg❤😊.

    2. Hei!
      Tips til interiør? Spesielt sofabord og gardiner? Jeg føler jeg har gått gjennom alle butikker både på nett og de fysiske i byen (Trondheim).

      Digger stilen din, selv om den ikke passer meg, og tenker kanskje du har noen snertne nettbutikker på lur? 😀

    3. Husk å sjekke gyldigheten på passet ditt. Må være seks mnd gyldighet fra den datoen du reiser tilbake til Norge. God tur 🌸🧿😎

    4. Med tanke på kvinnediskrimineringen og slikt i Dubai, hvorfor velger du å dra dit da? Tenker du på dette? Btw, elsker bloggen din!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg