EN OPPDATERING

Hei, dere. Jeg vet egentlig ikke hva jeg skal skrive eller hva som er “greit” å dele akkurat nå. Det jeg føler jeg må si er i det minste at det har vært noen tøffe dager siden fredag, hvor en tragisk ulykke skjedde hvor jeg var tilstede. Jeg kjente ikke vedkommende, men vi var mange som var på samme sted.

Jeg kan ikke få sendt varme tanker og kondolanser nok til alle pårørende. Hjertet mitt lider på deres vegner. Jeg kan ikke forestille meg hvor vondt det må være å miste en nær på en slik måte. Helt ufattelig tragisk og forferdelig. Alle mine varmeste tanker og klemmer sendes til dere. 💔

Livet er virkelig så ufattelig skjørt. Vi må ta vare på hverandre, dere. Være forsiktige i alle situasjoner. Fortell de dere står nære hvor glad dere er i dem til alle døgnets tider, for man vet aldri hva morgendagen har i vente. 

Jeg har vært hos mamma frem til i går kveld og bare vært rundt familien. Spist god mat. Pratet om livet med søsknene mine. Sett på film. Alt for å prøve å få tankene over på noe annet enn de bildene og filmene man har i hodet etter en så forferdelig kveld.

I natt sov Sidra hos meg, og når hun dro på skolen i dag tidlig, stod jeg opp. Sett litt på serier, fått i meg frokost, FaceTimet med Golnaz og nå har jeg fått svart litt på mail. Jeg skulle egentlig ha full opptaksdag i dag, men det forstod jeg fort at var best å utsette. Jeg skal istedenfor tilbringe dagen med Jasmine, Sidra og Golnaz. Litt usikker på hva vi skal finne på, men noe utendørs i hvert fall. Komme oss litt ut. Det tror jeg blir bra. 

Tenkte det var greit med en liten oppdatering, annet enn den videoen jeg postet i går som var filmet tidligere i uken. Håper dere har hatt en fin start på uken. Glad i dere!

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg