EN OVER MIDDELS MORGEN

Reklame | NELLY

JUMSUIT HER

I går startet jeg dagen med litt jobbing fremfor mac-en, før det bar på en over middels hyggelig frokost sammen med Lillian og Benjamin! Jeg har blitt så utrolig glad i de begge to på så kort tid! Skikkelig fine mennesker, ass. <3 Heldige meg som har fått lov til å bli kjent med de begge! 

Vi dro til Oslo Raw, som jeg har hørt en del om før. Jeg hadde aldri vært der før, faktisk. Vel, det hele startet med at jeg dreit meg litt (les: ekstremt) ut da jeg skulle bestille… Denne smartingen presterte å spørre om de hadde sandwich med ost og skinke, uvitende om at caféen var hundre prosent vegansk. Heh… Jeg ble opplyst om det nokså kjapt av servitøren, men det stoppet ikke denne frøkna i å stille et enda dummere spørsmål ca. 36 sekunder senere. “Bruker dere melk i smoothien?”…. Altså…. Shut the fuck up, Suzy.

I hvert fall…. Jeg endte opp med å bestille en vaffel med litt stæsj på, samt en blueberry smoothie. Selve caféen er utrolig fint innredet og det er heeelt perfekt for meg som er blogger og liker å ta bilder i flotte omgivelser, men maten falt ikke helt i smak. Som sagt: det er vegansk, og for meg som ikke er så vegansk av meg ble det litt lite å velge mellom. I tillegg er jeg jo super kresen, så alt grønt og fjongt er jo jeg tross alt allergisk mot (hehe). 😜

Jeg blir definitivt å dra tilbake hit, men mest fordi det var så fint der haha. Noe drikke kan jeg alltids bestille meg, men akkurat når det gjelder maten er jeg nok litt for kresen for den slags. Alt er super sunt og vegan-friendly, så dersom det passer deg, er dette en super fin café å dra på. <3 Jeg må bare gi de kudos for å ha en så fresh og flott café i Oslo. Det synes jeg vi har mangel på her i byen.

Resten av dagen i går gikk egentlig til trening. Vi trente fra klokken 17 – 21-ish, og sånn går no dagan. Fem dager igjen til premiere!!!!! WÆÆÆÆ!!

3 kommentarer
    1. Vet du hva? Jeg er så GLAD for at du er ærlig med dette at du ikke er vegan eller liker maten så godt!
      Føler dette er så “populært” om dagen at de fleste blogger/influencere spiser vegansk. Føler nesten man blir sett ned på om man så mye som tåler rødt kjøtt nå til dags. Så takk for at du er ærlig om dette, ENDELIG noen som ikke bare følger strømmen. Har selvfølgelig ingenting imot folk som gjør det, folk må få gjøre som de vil, men selv kunne jeg aldri kutta ut kjøtt, selv om jeg liker grønnsaker og salater. Kanskje du kunne skrevet et eget innlegg om det også? Jeg setter ihvertfall pris på at du snakker om det ❤️

      Hilsen ei jente som aldri kommer til å bli verken vegetarianer eller veganer!

    2. Du går glipp av mye «digge» grønnsaker da ved å være så «allergisk» he he. Men når det er sagt, så synes jeg du er en fin motvekt til alle «veganer-bloggere» rundtforbi 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg