EN OVERRASKELSE TIL MAMMA

EN ARABISK AFTEN

Mamma er en sucker for ekte arabisk mat, så i går kveld overrasket jeg henne med å ta med hele familien til en av mine favoritt restauranter her i Dubai. Den heter Reem Al Bawadi og ligger på marinaen. Jeg har fortalt mamma om maten her tidligere, og hun ble så misunnelig da jeg fortalte henne at de hadde alle matrettene hun elsker, som hummus, taboule, grill mix, shawarma ++. Derfor bestemte jeg meg for at vår første middag her nede måtte bli på nettopp dette stedet. Det gjorde jeg jammen rett i, for shit så glad hun ble! Ikke bare hun, men resten av familien satte også veldig stor pris på en arabisk aften.

Maten der er helt amazing! Porsjonene er utrolig store da, så man kan lett dele en rett på to stykker. Jeg drar alltid hit å spiser når jeg er i Dubai. Jeg har tatt både eksen min, Newa og nå familien med hit. Alle blir like begeistret for restauranten som det jeg er, heldigvis. Hehe! Det absolutt beste med Reem Al Bawadi er utsikten. Man sitter å ser på de høye skyskraperne som lyser over havnen og båtene. Det er helt nydelig!

Vi hadde en helt fantastisk første dag her i går. Åh som jeg liker meg her!

 

11 kommentarer
    1. Hei!
      Jeg skal til Dubai iløpet av våren, og lurte på om du hadde noen tips på hva man kan se og besøke? Ellers lurte jeg på om det er overpriset der, og om det er dyrt å leve der?

    2. Hei Isabel,

      Jeg blir litt forvirret når jeg ser på bildene dine. Hvem er Jasmin og hvem er Shehed? Det ser ut som dere er 5 søsken totalt, og jeg trodde bare du hadde 3 søsken? Teit spørsmål egentlig, men jeg har forundret meg over dette i flere måneder nå. Og jeg har lest bloggen din veldig lenge, så nå må jeg komme til bunns i dette, haha.

    3. Hei, vet ikke om dere er fotballinteresserte , men Manchester United er også i Dubai nå. Vært morsomt å møtt dem hvis dere er glade i fotball..

    4. Hei! Så insta storien din idag og har ikke fått meg meg historien om jenny, er det en hund? Hvordan reddet du henne

    5. Hei Isabel!

      Jeg har sett litt på å reise til Dubai selv, det ser helt amazing ut. Men alle reglene skremmer meg litt.
      Har lest at man ikke drikke seg beruset, om du ikke er gift får du ikke lov til å kysse eller holde hender med kjæresten/samboeren.
      Stemmer det at det er såpass strengt der?

      Håper du ellers får en fin tur!

    6. Så fantastisk du er, Isabel! Så fint å se hvor godt du tar vare på familien din. Dette er så fortjent etter alt dere har vært igjennom! Fortsett å være deg selv. Digger stilen din, og hvordan du jobber så hardt for å nå målene dine og skape det livet du selv ønsker å leve. Nyt tiden med familien din i vakre omgivelser 🙂

    7. Isabel!! Ser du ikke hvor feil gramatikken din på engelsk er??? 🙁
      “I’m can’t control myself”, grøsser inni meg!!!!
      I CAN’T*

      <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg