en perfekt nyttårsaften

Hei babes! Beklager for lite oppdatering her i går, men jeg tok meg litt fri ettersom at det var 1. januar. Man kan trygt si at feiringen gikk hardt for seg, så jeg var i elendig form i hele i går. Usch, alkohol er ikke like gøy dagen derpå. Jeg husket plutselig hvorfor jeg sjeldent drikker for tiden, det er jo ikke verdt den forferdelige bakfyllen. Uansett! Jeg overlevde, og i dag er jeg i toppen humør og i topp form! Jeg har vært på innspilling fra tidlig i morges, og nå kom jeg akkurat hjem.

Tilbake til poenget: la meg fortelle om nyttårsfeiringen min!

Kvelden startet med et evig stress, for som vanlig hadde jeg ingen aning om hva jeg skulle ha på meg. Jeg eier utrolig mye klær, men likevel er det krisetilstander hver gang jeg skal finne et antrekk. Da er plutselig alt jeg har i garderoben det styggeste man finner. Er det ikke ironisk? Når det var 15 minutter til taxien skulle stå utenfor hos meg, fant jeg heldigvis en kjole, innpakket under sengen. Jada! Det var ganske jackpot, for den er super fin i tillegg til at jeg aldri hadde brukt den.

Feiringen startet hos noen venninner av Newa, og alle var så utrolig skjønne!! Takk for at jeg fikk komme. <3 De hadde stelt i stand til tidenes kalkun måltid med masse godt tilbehør. De hadde virkelig gjort en stor innsats, det var skikkelig fint gjort! Etter et par timer med god mat, drikkeleker og storytimes, dro vi syv jentene til et utested som heter Gamla. Jeg hadde aldri vært der før, og om jeg ikke tar heeelt feil, tror jeg det er ganske nytt? Vi koste oss der sammen med en svær gjeng. Vi hadde det tydeligvis så gøy at vi glemte å dra videre til Taket, som egentlig var planen over midnatt. Det er et tegn på at man har det morsomt der man er. Og dere? Jeg fikk til og med nyttårskyss. Hehe! Etter et par timer dro vi rundt 15 personer på narspiel, og jeg var faktisk ikke hjemme før rundt kl 06 på morgenen. Ja, jeg sa jo at feiringen tok av. 😅 Er det nyttår, så er det nyttår!

Jeg storkoste meg virkelig, og jeg er så glad for at jeg fikk bli kjent med mange nye, fine mennesker!

Out with the old, in with the new! 2019, jeg er så klar for deg. <3

 

10 kommentarer
    1. Du vet folk kommer til å spørre om hvem du kysset, og du vil garantert ikke fortelle det. Så hvorfor nevne det i det heletatt egentlig? 🙂

      1. Jeg må da ikke fortelle absolutt alle detaljer, men jeg synes det er hyggelig å kunne dele at det ble et nyttårskyss med leserne mine. Ser på dere som venninnene mine, tross alt <3

    2. Godt nytt år! Haha, Gamla heter egentlig Gamle Christiania, og er et av Oslos eldste serveringssteder! På 50-tallet var Gamla en beryktet øl-bule, men allerede på 1800-tallet ble bygningene, som er fra 1700-tallet, brukt til serveringssted.

    3. Elsker kjolen! Hvor der den fra? <3 Og når du har sånne to fletter, fletter du dem selv? Utrolig fint!!

    4. Hei!

      Siden du ble så hangover osv, lurer eg egentlig på någe eg har lurt på lenge. E du sånn som tåle mye elle lite når det komme te alkohol?

    5. Hvor er kjolen din fra? Og så utrolig pen du var her! Gull er virkelig din farge og denne high-pontalen kler du virkelig!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg