DEN FINESTE DAGEN PÅ LENGE

Reklame | LASHESBYKASJA, NELLY

Heyyy, my loves!

Først og fremst må jeg beklage for at det har vært litt dødt her inne de siste dagene, men jeg har altså hatt det så sinnsykt travelt at jeg har passet rett ut så fort jeg har kommet innenfor døren. Det har vært mye på gang – noe jeg elsker – men jeg hater når det går utover bloggen og sosiale medier. Derfor har jeg satt av resten av dagen til å forberede forskjellige blogginnlegg til de neste dagene, slik at det er innhold som er klart til å pushes ut. Det tror jeg blir en god løsning, nå som jeg er over alt til alle døgnets tider.

I hvert fall! Dagen i dag har vært helt fantastisk fin! Først må vi jo bare nevne hvooor nydelig været her i Oslo var i dag??? OMG!! Jeg ble så lykkelig når solen steikte! For en luksus! Solen gir meg oppriktig helt ubeskrivelig mye energi og glede. Ja takk til flere slike solskinnsdager fremover. <3

I dag stod jeg opp klokken 08:15, for rundt en time senere hadde jeg en time hos the queeen Kasja på Lashes By Kasja. Nå behøvde jeg virkelig påfyll på vippene mine, så tro meg – nå er jeg lykkelig!! De stakkars få vippene som var igjen, klamret seg virkelig fast på sitt siste vers. Ikke så alt for pent, altså. 😂

Slik så jeg ut i dag! Hvor fet var ikke den suiten jeg har på meg? Fikk SÅ mange kompliment på den i dag! Super hyggelig. <3

BUKSER HER ⎟ CROPPED BLAZER HER ⎟ NIKE AIR FORCE HER

Lunsjen ble på Bread Bowl! Nå var det faktisk ganske lenge siden sist! Jeg tror forrige gang var rundt da jeg røk ut av Skal Vi Danse, som var i november (tror jeg??). Det var like godt som vanlig, da!! Yum! Jeg går alltid for lapskaus og mac & cheese.

Dessert måtte kjøpes med hjem da jeg passerte et bakeri på Frogner hvor de reklamerte for deres semlaer. Naammmm!!! Jeg er så sjukt sucker for søtsaker, dere… It’s a joke.

Klokken 14:00 dro jeg til podcast studio for å gjeste Ida Fladens podcast! Det var så sinnsykt hyggelig! Jeg elsker å gjeste hennes podd! Dette er min andre gang, til de av dere som kanskje er nye her inne. Ida er så varm og god!

❤️ ❤️ ❤️

Favorittvesken om dagen! Du finner den HER, til kun 269 kroner. <3

Etter podcasten, dro jeg til mamsi! Der samlet vi hele familien og spiste en nydelig middag som mamma hadde disket opp. Alltid like god mat hjemme hos henne!

Når ettermiddagen omsider meldte seg, bestemte jeg meg for å ta med hele gjengen på en gøy aktivitet! Vi har besøk av fetteren vår som bor i København, og da må vi se til å skape fine minner sammen. <3

Hahaha, se på mamma!! Dæver!

Vi dro å spilte laser-spill, eller hva det nå enn heter. Haha! Der var det full krig! Gutta + Sidra mot mamma, Jasmine og meg. Vi tapte… Hehe.

Og nå er jeg hjemme etter en innholdsrik og super fin dag! Jeg har vært sosial fra klokken 09 i morges, frem til nå. Kjenner det skal bli liiitt deilig å få litt alenetid nå på kvelden, før jeg legger meg. Jeg nyter denne semlaen som jeg ikke rakk å spise tidligere og ser på Love Island. Livet, dere! Det smiler om dagen. <3

Til slutt: Q&A del to kommer ut på youtubekanalen min klokken 21:00 i kveld!!

Watch out. 🦋

5 kommentarer
    1. Du vet det heter fastelavensbolle, så hvorfor i alle dager sier du semlaer? Som er det svenske ordet. Makes no sense

    2. Bakeriet var baker Hansen, og de krembollene med krem og syltetøy heter fastelavnsboller, mens de svenske krembollene med krem og mandelmasse heter semla som Isabel skriver (dog semlor i flertall). Folk må slutte å være så bezzewizzere når de ikke vet hva de snakker om…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg