EN SISTE HELG FØR SKOLESTART

Reklame | NELLY

SKJØRT HER & TOPP HER

Åh, for en fantastisk fin helg jeg har hatt sammen med småsøsknene mine. <3 Jeg pleier jo å ta Rami og Sidra med på en ferie hver sommer, men ettersom at Corona har herjet fritt i år, var selvfølgelig det uaktuelt nå. Jeg tror nok jeg kan snakke for mange når jeg sier at denne sommeren har vært veldig ulik fra tidligere år. Jeg føler spesielt med for alle barn og unge som ikke får reist bort på sommerferie, da det ofte er høydepunktet i løpet av året. Jeg vet i hvert fall at R & S syntes at det var skikkelig kjipt å måtte tilbringe hele sommerferien sin her i Oslo, og det er noe jeg har full forståelse for. Men sånn er det jo bare nå, så får vi håpe at vi får ta reisningen igjen når verden har gått mer tilbake til normalen.

Anyway! Det var viktig for meg å gjøre NOE i det minste for kidsa før skolestart, så derfor overrasket jeg de med en aldri så liten “get away” denne helga. Jeg har vlogget hele turen, så dere får se hvor og hva vi gjorde på Youtube i løpet av uka. <3

Det var skikkelig etterlengtet med litt alenetid sammen med de igjen. Det er ingen hemmelighet at jeg dør for søsknene mine, og at de betyr enormt mye for meg. Jeg har hatt litt dårlig samvittighet i det siste, da jeg har hatt det veldig travelt med mye jobb og farting. Derfor har jeg ikke fått tilbrakt like mye tid med dem som jeg skulle ønsket i det siste.. Not cool. Likevel er det jo slik livet mitt er, og det har heldigvis familien min forståelse for.

Vi har storkost oss fra ende til annen i hvert fall! Ledd mye sammen, kost oss i hverandre selskap, oppdatert hverandre på livet, opplevd noe nytt for første gang sammen, spist ekstremt mye god mat (vi har spist og spist og spist og spist denne helga haha), hatt gode samtaler og generelt bare nytt den siste helga de hadde fri før skolestart i morgen.

Vi var alle enige om at det var en perfekt avslutning på sommerferien i det vi bega oss hjemover i formiddag. Nå er jeg spent på hvordan tiende klasse blir for Sidra, og hvordan det blir å starte i ny klasse for Rami. Spennende høst i vente for oss alle er det óg.

Fin, fin helg med favoritt menneskene mine! <3

18 kommentarer
    1. Hei. Jeg har lagt igjen en meget viktig link til deg på insta du burde lese….. du som handler så mye fra Pretty little Thing og viser det frem på bloggen gircetvinntrykk av at det er greit å handle fra de. Det er det IKKE. De driver med slavelignende tilstander på sine “ansatte” hvor mange er ulovlige immigranter de utnytter maks. Eieren selv lever et hinsides luksusliv pga det og flasker det gjerne på insta. Du burde virkelig boikotte å handle derfra… når du lagde så mye oppmerksomhet ang bubble waffle saken, så er dette ikke noe bedre. Det burde opplyses til alle hvordan de holder på. Så les linken er du snill.

          1. Ja, men det er ikke ennav de. Det er bare noe du starter og sprer obvi. Må da vel finnes andre hobbyer du kan gjøre 🤔 Isabel hadde nok vært ærlig om det 👏🏼

    2. Hvor er de drinkene fra? De så dødsgode ut!! Vil også benytte anledningen til å si at du virker som et skikkelig bra menneske Isabell! Beundrer hvordan du klarer å gi så mye kjærlighet til de rundt deg! 🌸

    3. Hvor er solbrillene fra? De som du har på deg i innlegget? ( gullkant og overzised)) Link please 🙂

    4. Så koselig 💖
      Håpe dæm glede sæ te skolestart 😍 💖
      Hils dæm fra din aller aller bæste læser 💖

    5. Hvorfor kunne du ikke heller tatt de med på norgesferie da? Hvis du synes så synd på “alle” som ikke får dratt på ferie osvosv, er jo så mye å oppleve her i landet også. Så hadde de sluppet å være i Oslo hele sommeren 😂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg