EN SISTE KVELD

Reklame | nelly

IBIZA OLD TOWN

Siste dagen i Ibiza tilbrakte vi i gamle byen i Ibiza. Det var noe vi måtte gjøre i mens vi var der, da vi har fått det tipset. Ibiza er jo helt nydelig! Ikke bare er det party der, men også fine og rolige steder som nettopp Old Town. Nede ved havnen der ligger det titalls koselige restauranter, fete yachter og båter, underholdning, shopping og massevis av mennesker.

Vi satte oss ned på en restaurant rett ved havet, hvor vi fikk i oss en nydelig siste middag på ferien. Det som var litt morsomt var at Kjersti og jeg tenkte at litt sangria som prikken over i-en hadde vært digg, men der tok vi feil. Vi klarte seriøst å få ned en halv slurk hver, før vi begge ga hverandre “jeg angrer som faen”-blikket. Haha. Det beviste at vi hadde fått i oss nok alkohol på den uken, så den siste kvelden måtte vi rett og slett stå over. 

Kjersti gikk for blåskjell! Dette er en rett jeg aldri har turt å smake på.. Jeg synes det ser så skummelt ut, haha.

Babe!! <3

SKJØRT HER ⎟ BODY MESHKI ⎟SNEAKERS GUCCI ⎟ VESKE LOUIS VUITTON

Newa og Ina gikk for lamb chops!

Jeg gikk for laks!

Finingene! <3

Sangrian som så og si stod urørt… Heh!

Alt i alt var det en super fin siste kveld i Ibiza, og en nydelig avslutning på vår jentetur. Vi har allerede planlagt å dra tilbake til neste år – akkurat samme gjeng. <3 Jeg har storkost meg med disse tre jentene hele uken – jeg kunne ikke bedt om en bedre ferie, helt ærlig. Vi har skapt mange hysteriske minner sammen, ledd til krampa tok oss og generelt bare kost oss glugg ihjel. FOR en gjeng!! <3 Takk for turen babes, i love yooooou!

______

PS! I dag er siste dagen Nelly-rabattkoden min fungerer.

🖤 OPPGI RABATTKODE «ISABEL25» FOR 25% RABATT PÅ ALT FRA NLY BRANDS HER! 🖤

6 kommentarer
    1. Så nyyydelig!!! Ser ut som dere hadde en helt amaziiing tur sammen! Love it! 😀 Hvem er egentlig Ina? Er hun influenser? Klem! <3

    2. 1)Rosa-vintage-filteret gjør at toppene deres ser møkkete ut
      2)»gamle byen» faktisk, hva med gamlebyen?
      3) Hvorfor så overdreven engelsk-preik på insta? Er ikke norsk ok lenger?
      4) Bading i Oslo-fjorden er ikke farlig lissom🤣

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg