EN SJUK FLYTUR & DÅRLIGE VALG

Reklame | nelly

Hei fra Oslo! Jeg er hjemme igjen, fra tidenes gøyeste ferie sammen med min bestevenninne/kusine/PA. Kjært barn har mange navn! 😋 Denne reisen behøvde jeg virkelig. Både Golnaz og jeg har lengtet etter å komme oss litt bort fra Oslo, så det var skikkelig deilig å få koblet av i varmen. Vi har blitt kjent med så mange nye, kule mennesker. Vi har festet, spist nydelig mat, solt oss, vært på pool party, shoppet.. Altså, det er lenge siden jeg har ledd så mye som det jeg har gjort den uken vi var borte. Ja takk til flere reiser sammen med deg, Golnaz. Du er best, og jeg storkoser meg sånn i ditt selskap! 💕

Vi må for Guds skyld prate om vår siste kveld og flyturen hjem. Det er en historie for seg selv, ass. Flyet vårt skulle gå klokken 07:45 på søndagsmorgen. Det vil da si at vi måtte begi oss mot flyplassen rundt 05 søndagsmorgen. Og dere vet jo at når lørdagen melder sin ankomst, er ikke jeg vanskelig å be på en liten fest eller to. Såååå… Vi dro så klart ut på lørdagen, vi! Smarte frøkner på tur! Vi tenkte at det skulle gå fint, for vi hadde jo tross alt pakket alt av bagasje i forkant, slik at det bare var for oss å dra hjem fra klubben, ta en dusj, skifte til et komfortabelt reiseantrekk og kaste oss i en taxi til flyplassen. Vel, alt gikk vel etter planen også, bortsett fra at vi begge to ble veeeldig giret på byen og dermed fikk vi nok i oss litt for mye champagne. Hehe… Er ikke bare bare når man har det så gøy, vet dere. 

Når klokken ble rundt 04 dro vi hjem, glade og gira på livet haha. Det var skikkelig nedtur å vite at ferien nå var over.. Men herregud for en morsom reise vi hadde hjem likevel. Golnaz blir seriøst aldri (og da mener jeg aldri) full, men det ble hun for typ aller første gang denne kvelden. Vi lo seriøst non stop, det var sååå forbanna gøy!

På flyet hjem sluknet jeg og sov gjennom nesten hele flyturen. Når jeg våknet var det 1 time og 20 minutter igjen. Det var skikkelig deilig! 

Jeg tror nok at det å dra ut samme kveld som man skal sette seg på et fly er et ganske dårlig valg haha, men vi kom oss nå på flyet og hele turen ble sinnsykt morsom. Jeg må jo likevel innrømme at det fristet mye mer å slenge seg i hotellsengen enn å sette seg i en taxi, men jeg fikk kjempet meg gjennom det ved hjelp av et par strenge blikk fra Golnaz haha. 

Livsnyterne på flyet hjem! Hahah, jeg dør av oss.

 


(PS!!! I dag er siste dagen du får 20% rabatt på HELE Nelly (eks. Blacklist) + 30% rabatt på alt fra NLY Brands!

💕 KLIKK HER FOR Å SHOPPE! 💕

23 kommentarer
    1. kan du pliis lage sminkevideo(er)?? Du er så sykt flink, ser ut som du har en make up artist som gjør det for deg hver gang du er sminket <3

    2. Du er ikke sann. Det er så kjedelig og platt det du skriver om. Som vanlig ble det ingen vlogger på tur. Du behøvde nok ikke ferien så mye som du skriver. Tenk på at det er mennesker som aldri hverken har råd eller mulighet til å dra på ferie, noe du gjør hele tiden. Hva er meningen i livet? Skap litt mer dynamikk og tyngde i det du skriver…

    3. Hva var dårlige valg? 😊 Og hva var sjuk flytur? Som stod i overskriften på dette innlegget. Slik jeg forstod innlegget ditt gikk alt fint og etter planen? 😊 Dere rakk flyet og hadde en fin flytur der dere sov? Trodde det hadde skjedd noe dramatisk pga overskriften så ble litt skuffet… Ellers veldig glad i å følge deg på snap 😊

      1. Vel, jeg kan skjønne at det kanskje høres litt merkelig ut for dere.. Men akkurat nå er det så mye på privaten som ikke er på topp her hjemme, og derfor lengter jeg etter å komme bort her i fra så fort jeg er tilbake. Ikke nødvendigvis fordi jeg “må på ferie” igjen. Håper det ga mening. <3

    4. Unnskyld meg, men hvor ofte trenger du “koble av” og “komme deg bort fra oslo”?

      Elsker bloggen og deg generelt, bare synes det hørtes litt dumt ut.

      1. Vel, jeg kan skjønne at det kanskje høres litt merkelig ut for dere.. Men akkurat nå er det så mye på privaten som ikke er på topp her hjemme, og derfor lengter jeg etter å komme bort her i fra så fort jeg er tilbake. Ikke nødvendigvis fordi jeg “må på ferie” igjen. Håper det ga mening. <3

        1. Såklart, jeg ser jo den. Håper forøvrig du har kost deg masse på ferie, og ellers heier jeg på deg <3

    5. Lengtet etter å komme dere bort fra Oslo? Har ikke du vært i Dubai og Frankrike siden januar? Altså, virkelig? Du vet hvert fall hvordan du skal provosere:)

      1. Vel, jeg kan skjønne at det kanskje høres litt merkelig ut for dere.. Men akkurat nå er det så mye på privaten som ikke er på topp her hjemme, og derfor lengter jeg etter å komme bort her i fra så fort jeg er tilbake. Ikke nødvendigvis fordi jeg “må på ferie” igjen. Håper det ga mening. <3

    6. Hvordan holder du deg fin og slank, mtp at du legger ut mange bilder av mat å drikke, som jeg regner med at du spiser haha.
      Åssen holder du det i form rett å slett ?😊

      1. Jeg har faktisk ingen bra svar. Jeg spiser alt for usunt og trener aldri, så jeg undrer meg faktisk over det selv også. Jeg tror helt enkelt bare at jeg har en veldig høy forbrenning? Jeg aner faktisk ikke..

    7. Var det Jessie Lindgaard du møtte ute i Dubai ? Så snappen med enten Jessie eller Lindgaard på husker ikke helt 🙂
      Vet han har vert der nede å trent . Kult såffal

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg