EN SPESIELL LØRDAG

Reklame | NELLY

KJOLE HER

Det er lørdag igjen. De siste åtte ukene har jeg tilbrakt hver lørdag i studio fra morgenen, til etter sending. I dag er første lørdagen jeg ikke har hatt oppmøte tidlig, for å forberede meg til å danse. Det føles litt rart, om jeg skal være helt ærlig. Det har jo tross alt vært min lørdag i to måneder. Plutselig har jeg lørdager helt fri, til å gjøre hva jeg vil. Og gjett hva jeg velger å gjøre? Dra til studio og se på sendingen. Så klart. Hehe! Jeg kan jo ikke la være! Jeg savner alle sammen så masse, og jeg må så klart dra for å heie på de resterende fem vennene mine som fortsatt kriger i konkurransen. Det blir skikkelig spennende i kveld, for absolutt alt kan skje på dette punktet. Alle er så sinnsykt flinke, og jeg vet hvor hardt alle jobber og står på. Jeg unner ingen å ryke ut i kveld. Virkelig ikke. 

Jeg drar for å se på sendingen med flere av de andre deltakerne og dansepartnerne. Det skal bli skikkelig koselig å gjenforenes og klemme på samtlige igjen! Min kjære SVD-familie som jeg har knyttet så tette bånd til. Etter sendingen hoster SVD en halloweenfest for alle oss + produksjonen, og det gleder jeg meg døds mye til! Jeg har dog ikke tenkt å kle meg ut, men etter hva jeg har fått med meg er ikke det en greie i kveld. 

Sånn ser altså mine lørdagsplaner ut! En annerledes, men fin lørdag. <3

3 kommentarer
    1. Når blir familieduellen med din episode sendt på TV? Har lenge ventet på den og trodde den skulle komme i den første sesongen. Gleder meg!<33

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg