EN SPIRITUELL ONSDAG

Reklame | nelly

EN SPIRITUELL ONSDAG

Denne dagen har langt i fra vært en vanlig dag for meg. Jeg har nemlig hatt besøk av to medium her hjemme! Jeg vet at dette er noe utenom det vanlige, og det er vel litt rart at jeg plutselig skriver om det her. Åndeverden er noe jeg alltid har vært nysgjerrig på, og ikke minst noe jeg har trodd på. Jeg har opplevd noe uforklarlig selv som barn, og det gir meg fortsatt gåsehud av å tenke på. Ikke bare for meg, men også familien min. Siden det har jeg alltid på en måte klart å kjenne energier rundt meg, og derfor vært nysgjerrig på hva som finnes mellom himmel og jord.

Møtet i dag vil jeg ikke fortelle så mye om, ettersom at det naturligvis er ganske privat og sensitivt for min del. Jeg har slitt enormt med å sove i denne leiligheten, og det har vært skikkelig merkelig. Jeg har nemlig aldri slitt med å sovne noen andre steder tidligere – frem til jeg kjøpte og flyttet inn hit. Derfor var det egentlig hovedgrunnen til at jeg fikk to medium hjem hit i dag, nemlig for å utføre en såkalt husrens.

SKJORTE HER ⎟ JEANS HER

– Ps! Husk at dere får 20% rabatt på HELE Nelly ved å klikke HER – frem til fredag. <3 –

I forkant av husrensen var jeg en tur rundt i nabolaget mitt for å bli litt “kjent”. Jeg har jo bodd her i noen få måneder nå, men jeg må ærlig si at jeg ikke akkurat har utforsket området jeg bor i så alt for mye. Nå fikk jeg kartlagt meg litt, og det var mildt sagt på tide. 😅

I ettermiddag kom denne frøkna over, for hun har nemlig fått jobb hos meg! En gang i uken kommer hun til meg for å shine leiligheten min! Det er en grei jobb som 14-åring, synes jeg! Så får hun tjent litt penger og lært seg å jobbe. Og det beste av alt? Det var på eget initiativ! Det gjør meg stolt!

____

Det var min onsdag! Nå har jeg besøk av Sidra og Golnaz, de skal overnatte her i kveld. Girlsnight!! <3

14 kommentarer
    1. Så smart, er jo så vanskelig å få jobb når man er ung nå, og er så viktig å lære at ingenting kommer gratis, dessverre.

    2. Hei Isabel, jeg har opplevd noe grusomt selv når jeg var liten, huset til faren var hjemsøkt og fortsatt er, men synes det er så spennende å få høre andre sine historier, kan du dele hva du har opplevd så hadde det vært kult å få høre andre sine historier i kom.feltet f.eks?😍

    3. Så koseli! Kos dere masse, masse! Og flott med en jobb for Sidra! Du må jo bare den beste storesøster! Elsk! Klemmer! <3

    4. Ååå så gøy 🙂

      Æ e sjøll klarsynt, så detta va gøy og høre at du har kontakt me sånner som oss 🙂

      Men trist at du har slett og sove, håpe det forbedre sæ no 🙂 førtæll gjærne om det i ett eget innlægg om ett parr uke kordan det har gått <3

      Klæm <3

    5. Hei Isabel!
      Synes det er så kult at du tar opp slike temaer her på bloggen din. Jeg er selv veldig interessert i slikt, og har opplevd mye selv og kan selv vite ting jeg ikke helt vet hvordan jeg vet.. Det bare kommer til meg i tankene og stemmer som regel alltid.

      Har forresten gått igjennom en del av det samme som deg i oppveksten, og jeg tror mennesker som oss som har opplevd en del slikt utvikler litt evner og klarer å kjenne energier osv lettere enn andre.. Fordi vi alltid måtte være på vakt.. Da blir slike evner utviklet lettere.

      Jeg føler på energier og sliter med det Samme i min leilighet. Har vært inne på å få noen til å komme hit å ta en husrens men jeg har ikke visst hvordan man får tak i noen til å gjøre det.
      Så jeg lurte på om du kunne si noe om hvor du fikk tak i de som kom hjem til deg?
      Hadde satt så utrolig pris på det!

      Evt sende det til meg på mail? 🙂

      Digger deg forresten, du har blomstret veldig de siste årene. Veldig gøy å følge med på deg.
      Klem fra Maria 🙂

    6. Hei Isabel!
      Synes nes det er så kult at du tar opp slike temaer her på bloggen din. Jeg er selv veldig interessert i slikt, og har opplevd mye selv og kan selv vite ting jeg ikke helt vet hvordan jeg vet.. Det bare kommer til meg i tankene og stemmer som regel alltid.

      Har forresten gått igjennom en del av det samme som deg i oppveksten, og jeg tror mennesker som oss som har opplevd en del slikt utvikler litt evner og klarer å kjenne energier osv lettere enn andre.. Fordi vi alltid måtte være på vakt.. Da blir slike evner utviklet lettere.

      Jeg føler på energier og sliter med det Samme i min leilighet. Har vært inne på å få noen til å komme hit å ta en husrens men jeg har ikke visst hvordan man får tak i noen til å gjøre det.
      Så jeg lurte på om du kunne si noe om hvor du fikk tak i de som kom hjem til deg?
      Hadde satt så utrolig pris på det!

      Evt sende det til meg på mail? 🙂

      Digger deg forresten, du har blomstret veldig de siste årene. Veldig gøy å følge med på deg.
      Klem fra Maria 🙂

    7. Hei Isabel!
      Synes nes det er så kult at du tar opp slike temaer her på bloggen din. Jeg er selv veldig interessert i slikt, og har opplevd mye selv og kan selv vite ting jeg ikke helt vet hvordan jeg vet.. Det bare kommer til meg i tankene og stemmer som regel alltid.

      Har forresten gått igjennom en del av det samme som deg i oppveksten, og jeg tror mennesker som oss som har opplevd en del slikt utvikler litt evner og klarer å kjenne energier osv lettere enn andre.. Fordi vi alltid måtte være på vakt.. Da blir slike evner utviklet lettere.

      Jeg føler på energier og sliter med det Samme i min leilighet. Har vært inne på å få noen til å komme hit å ta en husrens men jeg har ikke visst hvordan man får tak i noen til å gjøre det.
      Så jeg lurte på om du kunne si noe om hvor du fikk tak i de som kom hjem til deg?
      Hadde satt så utrolig pris på det!

      Evt sende det til meg på mail? 🙂

      Digger deg forresten, du har blomstret veldig de siste årene. Veldig gøy å følge med på deg.
      Klem fra Maria 🙂

    8. Du sier du har mac studio fix bronzing powder i fargen nw55, men finner ikke bronzing powderet i slike farger. Er det mac studio fix powder plus foundation du bruker?

    9. Hvorfor svarer du aldri på spørsmålene om deg og Edin? Vi vet det er en flørt der. ☺️ Håper du koser deg maks på ferie med han.

    10. Hei. Tenkte å reise til Bali, så jeg lurte på om du hadde noen tips til hvor det er finest å dra? Hvilken bydel er best?

    11. Hei Isabel! Satt nettopp å så på dårlig plastikk kirurgi på tvn med Terry Dubrow og Paul Nassif. Hadde ikke vært en tanke å meldt seg på? I episoden var det en transe som hadde bryster som hadde sprukket. Ønsker deg alt det beste og ikke at du skal være bekymret for om rumpen sprekker 😔
      http://www.botchedcasting.com/

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg