EN STOR FEIRING

Hei, verdens fineste lesere! Jeg vil bare starte dette innlegget med å takke dere for støtten på det forrige innlegget mitt. Det betyr så mye å lese det fine dere skriver til meg. Nok en gang viser dere meg hvor vanvittig heldig jeg er som har dere. Tusen takk! <3 

Fra det ene til det andre.. På lørdag feiret vi Golnaz sin bursdag på forskudd. Hun fylte 23 år i dag, men vi feiret henne i helgen. Hele feiringen ble så vellykket, og vi storkoste oss fra første til siste sekund. Kvelden startet på Coyo hvor vi spiste mexicansk. Derfra dro vi videre på byen, hvor vi feiret stort. Verdens beste Konny fortjente en perfekt feiring, så jeg gjorde alt jeg kunne for å se at hun konstant satt med et smil om munnen. Hun er jo så lite kravstor at det nesten er litt dumt (haha), for hun forventer absolutt ingenting. De fleste blir jo litt sånn “diva” og “det er min bursdag”, men det finnes ikke et snev av det hos Golnaz. Det har sin sjarm det også så klart, men jeg vil jo at alt skal bli så bra som mulig for henne. 💕

Fiiiine bursdagsbarnet!!!! <3

Takk for en fantastisk kveld!

2 kommentarer
    1. Hvordan er det med insekter ol i Bali??? Hva er din opplevelse med dem de gangene du har dratt? Er kjempestresset for det haha😣😣

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg