EN FORANDRING PÅ HÅRET MITT

Reklame | moodstudio

På fredag i forrige uke dro jeg til frisøren. Jeg merket at jeg hadde litt nerver og at jeg var veldig spent på veien til salongen. Jeg pleier alltid å gjøre det samme når jeg skal freshe opp håret: farge etterveksten med mini colour, kure og stusse. For første gang på et par år bestemte jeg meg for å gjøre noe nytt, som jeg hadde null erfaring med. 

Jeg har hørt en del om keratinbehandling. Både positivt og negativt. Mest positivt. Og nettopp derfor har jeg vært litt nysgjerrig. Når sant skal sies har håret mitt føltes skikkelig slitt, tørt og livløst ut etter deltakelsen på SVD. Der ble håret stylet i all slags frisyrer, og de fleste lookene var nok ikke så skånsomme for håret. Men sånn er det jo bare, men jeg merker en del forskjell på håret mitt nå, kontra før livesendingene startet. 

Jeg er nok veldig bortskjemt som har et ganske naturlig sunt og glansfult hår. Det er garantert takket være mammas gener. Så nå, når jeg for første gang på flere år, merket at håret mitt ikke var like sterkt og “fint” som vanlig, fikk jeg litt panikk. Før jeg ante ordet av det forhørte jeg meg med frisøren min Ann Beate, om hun syntes at keratin var en god idé. Ettersom at hun nylig hadde testet en ny keratin, som hun var skikkelig fornøyd med, ville hun utføre samme behandling på meg. 

Kort fortalt: En keratinbehandling er som en vidunderkur for håret som varer og varer, i tillegg til at håret blir rett og glatt. Den bygger opp slitt, tørt og skadet hår, gir fuktighet og masse, masse glans!

Jeg kan konkludere med at jeg ELSKER keratin! Behandlingen tok ca. 4 timer med både behandlingen, hårfarge, kur og stuss. Håret mitt nå, etter keratinbehandlingen, er helt uvirkelig glansfult! Jeg trodde seriøst ikke mine egne øyner når jeg så hvor sjukt fint håret mitt ble! Det føles SÅ sunt ut i tillegg! 

Sånn ser håret mitt ut nå, etter keratinbehanlding:

Disse bildene er det null redigering på, og tatt i salongen. Ahhh, jeg elsker det!!! SE så glansfullt det er?? Her er håret kun fønt, og ingenting annet. 😍 Og jeg har forresten ikke noe extensions heller – dette er mitt naturlige hår.

💖 💕 💖 💕 💖

Keratin skal jo også rette ut håret og fjerne krusete hår, men jeg har jo ganske så rett hår fra før så det merker jeg ikke noe stort til. Men den krusete delen er helt borte, til og med så fort jeg kommer ut av dusjen og håret lufttørker. Vanligvis pleier jeg å rette det ut for å få bort det, men det slipper jeg nå.

Altså, dere aner ikke hvor frelst jeg har blitt! Jeg kommer definitivt til å fortsette med dette. Jeg kommer til å gjøre det hver sjette måned ca.

Prisen på mitt hår (som er veldig langt og tykt) kommer på 4.000 kroner. Men tro meg, det er virkelig verdt det. Man slipper å rette det ut, håret blir helt eeekstremt glansfult og det blir helt sjukt sunt og sterkt! 

Jeg gjorde det på MOODstudio, som vanlig. <3

Dere kan lese mer om keratinbehandling her, og booke time her.

10 kommentarer
    1. Er nok mange der ute som er misunnelig på håret ditt! ❤️ Men siden så mange lurer på om du har extensions, har du noen gang vist frem hodebunnen din så kunne du bevist for alle at det er 100% ekte 😉

      1. Lol. Er du klar over at Isabel er av arabisk og iransk opphav? Hår som henne – tykkelsen og lengden – er normalstandarden for hår for oss. Germansk hår er gjerne tynnere, og av svakere kvalitet. Eksempelvis mister mange norske menn håret i en alder av 30, påfølgende mister mange norske kvinner hår 40+ og må klippe det kort. Dine mistenker fører ikke frem her ass hahah!

    2. Seriøst, om du noensinne kommer til å ville klippe deg kortere; PLIS donér bort håret ditt. <3
      Jente 24 med alopecia her, brukt parykk siden 2009, og hadde dødd for å fått lagd donorhårparykk med så fint hår som ditt!

    3. OMG. drømmehåret. Har naturlig mørkt hår, men har farget det brunt i alle år, men vurderer å gå tilbake til svart/ mørk mørk brun men er så redd for å angre. Hva syns du er finest? Og hvilket nummer blir håret ditt farget med? Du er fantastisk

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg