EN TYPISK DAG FOR MEG I KARANTENE

Hei elsklinger! Tirsdag, og det betyr at jeg nå har sittet i karantene i nøyaktig en uke. At jeg ikke har vært utenfor dørstokken min på syv hele dager. Shit. Jeg må innrømme at jeg begynner å bli ekstremt lei av eget tryne og eget selskap. Dessuten føler jeg meg utrolig ensom, ettersom at jeg bor alene og dermed er i karantene på egenhånd. Men igjen: jeg påminner meg selv stadig på hvorfor dette er så viktig, og da går det brått mye bedre igjen. <3

Jeg har fått en enorm bra døgnrytme for tiden, da! Det er jo positivt! Jeg sovner rundt 22 og våkner rundt 07-08 hver morgen. Sjukt deilig! Jeg er jo et skikkelig b-menneske egentlig, men nå har jeg brått blitt et a-menneske. Vi får se hvor lenge det vedvarer, men jeg skal i hvert fall gjøre alt for å beholde den. Jeg elsker jo å stå opp tidlig helt plutselig??? Denne karantenen gjør underlige saker med meg, dere..

I dag har jeg gjort litt av hvert her hjemme (hvor ellers, heehe), og det har jeg så klart dokumentert!

Sengen har blitt en grei og hyppig landingsplass for meg i løpet av en dag. Der ligger jeg å ser på serier, for det meste.. Sofaen min er nemlig steinhard og veldig ukomfortabel, så da tyr jeg heller til sengen om jeg skal ha et lite serie-maraton.

Når jeg skal jobbe (i dette tilfelle betale regninger også, i samme sleng), forflytter jeg meg til spisebordet. Actionfylt hverdag, altså! Fra location, til location… 💁🏽😂

Vasket to maskiner med klær har jeg også fått unnagjort i dag! Jeg er så teit, for den sjuke mestringsfølelsen jeg får av å vaske klær er nesten litt over kanten. Jeg mener, man har ikke oppnådd SÅ mye av å sette på en maskin, liksom… Blir like flau over meg selv hver gang, haha.

Klokken 16 benket jeg meg fremfor TV-en for å få med meg pressekonferansen. Hva synes dere om nyhetene de delte med oss i dag? Alt er stengt til over påske. Jeg er så klart bekymret for hvordan dette skal ende.. Jeg kan ikke si noe annet på det, selv om jeg prøver – så godt jeg kan – å ikke stresse meg opp over dette, men ta det på alvor og følge det myndighetene sier. Men jeg er redd. Og jeg er bekymret.

Jeg slo på stortrommen å mekket meksikansk tomatsuppe – igjen! Jeg bruker Toro sin ferdigpose, sånn btw. Ikke tro at jeg lager det fra bunn, for deeeet hadde aldri skjedd. Mvh Norges største idiot på kjøkkenet. 🤠

______

Hva har dere gjort i dag? Er dere i karantene?

20 kommentarer
    1. Hallo Isabel😊
      Siden du kjeder deg, måtte jeg kommentere.. Så har du noe å gjøre de neste 3 minuttene😂 Haha, neida.. I disse karantenetider har jeg plutselig veldig mye på hjertet🙈
      Må si i første omgang, jeg leser så å si aldri blogg, eller følger blogger generelt! Har deg på snap, så klikker inn på bloggen en gang i ny å ne, når du vekker min nysgjerrighet 😅 Ville egentlig bare fortelle deg at du er ei super oppegående vakker ung dame!
      You GOT style🤩
      Ut i fra det du deler, så kan jeg se at du har er stort hjerte for din familie og de nærmeste, å veldig koselig at du deler om din familie♥️
      Du er åpen og ærlig, og du deler mye av det som ‘faktisk’ er hverdagen og som folk flest ikke snakker om! Å det virker som om du er genuint opptatt av at andre har det bra.
      Du er litt fjollete til tider, fjongt🤗 Det kler deg, å det er litt søtt🥰(ingenting vondt i det)
      Å ELSKER stilen din i leiligheten.. Hadde jeg hatt mulighet å økonomi, da ville jeg ha hatt det akkurat sånn🙈😅
      Digger at du deler så mye når du er ute å reiser, del gjerne mer😝 Så kan vi drømme oss litt bort vi også🙈Du koser deg og lever livet mange bare kan drømme om!
      Å det er helt fantastisk, tror faktisk at ALLE hadde gjort det samme..
      Tror nok ikke du bryr deg så mye om neste setning, men vil si det fordetom☺️
      Vet ikke om det er så mye av det hos deg, men kjent problem worldwide. Folk er jo grønne i trynet av misunnelse… Å føler de har rett i å slenge med leppa og snakke ned til/om deg. 🤐👺💩 Haha, jeg kunne ikke brydd meg mindre om hva folk sier! Å det tror jeg ikke du gjør heller..
      Kjør på, å stå på videre🤗
      Gleder meg til å følge deg videre inn i voksenlivet.. 😅 Selv er jeg bare 30🙈
      Isabel – du stråler☀️☺️ Det er kun du som setter dine egne begrensninger!

      Vurderer faktisk i dette øyeblikk å gå til innkjøp av boken din.. Har skjønt at der går du litt dypere til verks, om akkurat din historie. Å det står det respekt av😊

      Må runde av, tror jeg kunne skrevet en god stund til🙈😂

      Lev – Elsk – Drøm♥️
      Ønsker deg alt godt i fremtiden!

      ✌🏽Anne

    2. Høres ut som du koser deg i eget selskap da!
      I dag har jeg spist omelett til frokost, så har jeg ligget i sengen frem til middag. Resten av dagen har jeg brukt på houseparty med venninnen min. Du burde laste ned denne appen hvis du ikke allerede har den! Superkoselig og sosialt på avstand. Ha en fin tirsdagskveld videre.

    3. Jeg føler også jeg har gjort en bragd av å sette på en maskin! Haha. Man føler man har livet på stell, liksom..🙈

      Btw, hvordan blir du så brun i ansiktet? Kan du komme med noen råd?

    4. Jeg er i karantene selv, men med samboeren min. Vi har begynt å spille gametube, se 71° nord og fargelegge og ellers har vi vasket klær, vasket huset, sett farmen og idol, bakt grove rundstykker, laget grove vafler, laget digg mat, spilt quizkampen, trent styrke hjemmefra osv😂 vi har en uke igjen også, men har jo nesten brukt opp det meste av alternativer haha!

    5. Utrolig kult at du viser til de som leser bloggen din at du tar karantenen på alvor! Respekt! Dere som har blogg i disse dager har kanskje enda større innflytelse på folket, siden alle sitter hjemme og surfer mer på nettet enn vanlig, og da er det så fint at du tar ansvar og viser at du tar det seriøst. Sitter selv i karantene så vet hvordan det er ;)) Stor klem, og kos deg videre i karantene <3

    6. HALLO det hadde vært SÅÅÅÅ gøy å sett deg med i Camp Kulinaris!! Da hadde nok også toro-posen blitt bytta ut <3

    7. Hei Isabel! Er du fornøyd med sengen din? Hvor er den kjøpt fra modell? Og pris? Setter pris på svar🤩

    8. Syntes virkelig du gjør både karantene og influencer jobben SVÆRT bra, noe jeg ABSOLUTT ikke tenkte år tilbake. Heier på deg nå💖
      Hilsen sykepleier, teenage mamma og meg😊

    9. Hei! Litt rart spørsmål. Men hvordan er det å ha vaskemaskin på kjøkkenet? Bråker det mye, forstyrrer det deg når su skal se på tv med tanke på at du har åpen løsning.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg