EN UVENTA FREDAG + MITT WALK IN CLOSET

Reklame | NELLY

TOPP HER & LIGNENDE SKJØRT HER

🦋 25% RABATT PÅ NELLY HER 🦋

_________

Hei, elsklinger! <3

I går hadde jeg en veldig fin dag. Jeg hadde egentlig planlagt enn full arbeidsdag her hjemme med hjemmekontor, og slik ble det for det meste også. Jeg fikk unnagjort så og si alt som stod på check-listen, så da mamma ringte og sa at hun var utenfor hos meg, kastet jeg på meg noe annet enn en slapp t-skjorte og løp ut i sola med henne. 

Vi satte oss på en indisk restaurant på løkka, for middag og skravling i solen. Mamma er alltid så sjuuuuuukt nysgjerrig på absolutt alle detaljer i livet mitt, så når hun først setter i gang, er det ingen nåde å få. Hahah! Men jeg antar det er slik mødre skal være, og jeg kan ikke se for meg at jeg vil bli noe mildere selv, når jeg en gang blir mor.

Det er mye som skjer i familien vår for tiden også, som så klart er veldig privat. Men det opptar mye av tiden vår, og det er også det typ alle samtaler oss i mellom dreier seg om. Hadde det bare handlet om meg, hadde jeg så klart fortalt dere, men som dere vet liker jeg ikke å dele private saker som omhandler andre enn kun meg selv. Den respekten har jeg tross alt for de rundt meg. <3

Etter middagen var sola fortsatt varm og god, så da tok vi oss en spasertur og skravlet videre. Jeg er så glad og takknemlig for at jeg har et såpass godt forhold til mammaen min. Hun er virkelig min aller beste venn, og jeg kan henge med henne i dagevis uten å gå lei. Hun er alltid der for meg, gir meg råd, latter og er generelt bare verdens beste! Jeg er ufattelig heldig! <3

På vei hjem handlet jeg bittelitt. Planen er å ta en stor mathandel på mandag, da jeg har lyst til å begynne med en fast dag i uken hvor jeg storhandler for resten av uka. Da gir det mest mening at det skal være på en mandag, ikke sant? Men litt handlet jeg i hvert fall, slik at jeg skal klare meg i helga.

Kveldsaktiviteten ble uventa. Kanskje ikke for mammas del, men uten tvil for min del. Da mamma ble med opp i leiligheten, rakk jeg så vidt å servere henne en kaffe, før hun kommanderte meg til å ta tak i walk in closetet mitt “på ekte”. Med “på ekte” mente hun altså at jeg viiirkelig skulle ta tak, og ikke bare rydde ting kjapt unna. Weeell.. Jeg er glad for det nå, for shit så ryddig og fint det er der inne nå! I mens jeg tok tak i det, vaska mamma hele resten av leiligheten min. Hun er alt for snill! Så nå kan man trygt si at sommerrengjøringen er blitt tatt. 😅✨

BEFORE 👆🏼

AFTER ✨

My happy place. <3 

12 kommentarer
    1. Så godt du har sånt forhold til moren din. Ta vare på det. Jeg hadde også et flott forhold til min mor, helt til hun døde i fjor høst. Da var hun jo mange og åtti, men fremdeles verdens flotteste og beste så klart 🙂 Fortsett å holde det private privat 🙂 Det er riktig og er sånn det BØR være.

    2. Åå så fine bilda ♥️

      Den after greia så jævlig god ut 😮 Kordan butikk kjøpte du den på ? ♥️

      Å førræsten bruke du KIK ? 😃

      Klæm ♥️

    3. Hei eg har sendt deg en e-post, ang og kunna fått tatt et bilde med deg. Håp du kan svar på den 🙂

    4. At du ikke skjemmes! Voksen dame som du er og mamma kommer å rydder og vasker hjemme hos deg. Burde vært omvendt!

    5. Tips!
      Ta ukeshandelen på tirsdager, det er da de fleste matbutikkene får påfyll på varer!
      God søndag ❤️

    6. Det e ingen skam, det e koselig ♥️

      Ska si dæ kæm som e dårlig pærson, det e næmlig du Nikki 🙂 Håpe du likte og høre det !

    7. Hei. Jeg følger på kommentarene fra tidligere innlegg med at du bør svare raskere på feks. produktspørsmål. Når du poserer med smykker, solbriller osv. er det noen av oss som følger med på produktene og vil gjerne bestille disse før det blir utsolgt. Du svarer omtrent aldri på spm om solbriller og smykker osv og det er litt irriterende i og med at du faktisk er litt “avhengig” av reklame osv økonomisk, og derav er du jo også litt “avhengig” av at vi som følgere kjøper produktene som du reklamerer for. Jeg har etterspurt de brune solbrillene som du hadde på deg på “verdens fineste antrekk”. Ser ut som de har en gullkant og solbrillene er cat eye oversized tror jeg. Har spurt deg om link og merke en hel haug med ganger.. Er det quay og hvilken modell? I tillegg lurer jeg på hvor den litt brede sølvlenken med strass halskjede er fra. Har sett du har brukt det masse, men aldri nevnt link. Ps Pilotfrue er kjempe raskt til å svare på produktspørsmål og det medførte at jeg fikk tak i en kjole raskt som til og med var til halv pris. Ikke glem oss som har mest fokus på deg som en “personal shopper”.

    8. Fy søren så godt det er å se at det ikke bare ser 100% strøkent ut hos andre også 24/7 ! Takk for ett ærlig innlegg Isabell <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg