ENDELIG GJENFORENT & SVAR PÅ RYKTENE

Reklame | nelly

GENSER HER & LIGNENDE BUKSER HER

GLADNYHET: 20% RABATT PÅ HEEELE NELLY HER

(Gjelder frem til i morgen, 2/5 klokken 10:00).

Hei og god 1. mai, babes! Det har virkelig føltes ut som en søndag i dag, da alt er stengt og alle har fri. Digg, egentlig!! Jeg har hatt en veldig fin dag. Jeg våknet med utrolig mye energi, til tross for en natt med lite og veldig usammenhengende søvn. Jeg sliter skikkelig med søvnen for tiden, og det går meg på nervene. Det påvirker meg veldig negativt psykisk.. Jeg er avhengig av 8-9 timers søvn for å kunne fungere optimalt, men det har jeg bare kunnet drømme om den siste perioden. Jeg håper det snart snur.. 🙁

Men dere! Som dere vet har jeg ikke hengt med vennene mine på evigheter på grunn av corona, og fy søren som jeg har savnet de! Jeg elsker jo å omgås mine fine venner, så det har sugd skikkelig at vi ikke har kunnet møtes. Men nå kunne vi ikke la være lenger, så da tok vi oss en langtur i finværet. Vi oppdaterte hverandre på livet, spiste is, vi fikk bevegd litt på kroppen og gitt Louis (hunden til Ina) en fiiin og lang tur. <3 Det var SÅ kos å gjenforenes med jentene igjen!

En ting jeg har blitt litt oppgitt over er at det har gått noen rykter rundt om eventuelle uvennskap mellom meg og noen av vennene mine. Det gir absolutt null mening for meg, for jeg mener.. Hvem henger mye med vennene sine for tiden? I don’t. Jeg er langt i fra uvenn med noen som helst, selv om jeg ikke synes med vennene mine like ofte som før. Men for meg er det da helt naturlig? Vi skal jo være minst mulig med andre mennesker i disse tider, så derfor skjønner jeg ikke at visse antar at det da betyr at jeg har blitt uvenn med noen, fordi vi ikke har postet bilder av hverandre i det siste? Jeg ville bare dele dette, for ryktene stemmer overhodet ikke. 🙂 Jeg er bare veldig lite sosial for tiden, sett bort i fra familien. Det burde jo alle være, for så vidt.

Morgenen startet med denne frøkna! Flua, som er hennes nye kallenavn. 🙂 Om hun er så begeistret for det vet jeg ikke, men det får bare gå. Hun overnattet her i går og var med meg på jobb også. Alt for at hun skal få kommet seg litt ut og slippe å kjede seg så mye. Disse tidene tærer veldig på oss voksne, men jeg kan ikke engang forestille meg hvor mye verre det må være for kidsa..

Koseklær, som alltid. Elsker!

<3 !!! REUNITED !!! <3

Og nå har jeg akkurat bestilt og mottatt to bestillinger på Foodora. En pizza og en crepes med nutella. YUM!

Resten av kvelden tilbringes i sofaen med litt jobb. Så fort jeg er ferdig med det skal jeg forflytte meg til senga og se på serie til jeg sovner. Håper det blir en natt med mer søvn i natt.. I need it!

9 kommentarer
    1. Hei😊To spørsmål.
      Kan du legge ut link til solbrillene du hadde på deg « på verdens fineste antrekk» Er d Quay ?event. hvilke farge og modell? Ser d ant har gull innfatning.? Kan du også legge ut link til det gullkjedet du har som har to små gull mynter? Tror d er eller har vært et veldig populært lykkekjede i UK blant kjendiser. Hvor har du kjøpt ditt? Takk:)

    2. Kan du lage et innlegg med dine favoritter innenfor skjønnhetsprodukter (hår, hud, sminke)?☺️ Og gjerne tutorial! Helst uten å være et helt sponset innlegg, vil veldig gjerne se dine favoritter og tips og triks. Du er så flink til å stelle deg, ser alltid fresh ut og huden din ser bra ut tross dårlig kosthold, haha!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg