ET BESØK PÅ DEN BRITISKE AMBASSADEN

THE BRITISH EMBASSY

Det er mye gøy som skjer om dagen, og jeg merker at jeg ligger litt bakpå med å dele alt med dere her på bloggen. I forrige uke var jeg så heldig som fikk besøke den britiske ambassaden sammen med resten av Skal Vi Danse gjengen! Vi ble invitert dit på drinker og mingling, før vi skulle dra sammen på premieren av Downton Abbey. 

Først og fremst må jeg bare få poengtere hvor usedvanlig vakkert der var på ambassaden. Herlighet, så nydelig! Jeg gikk fra rom til rom og drømte meg mer og mer bort. Som jeg sa til Benjamin: akkurat sånn vil jeg bo. Haha! Fy søren så fint det var.

Vi fikk også hilst på den britiske ambassadøren, og han var altså så utrolig hyggelig og herlig! Jeg elsker mennesker med god energi, og det hadde definitivt han. 

Etter besøket på ambassaden, ble vi fraktet til kinoen hvor premieren skulle være. Der var det stor ståhei med både rød løper og presse. Jeg har ikke sett Downton Abbey serien før, så jeg visste egentlig ikke helt hva jeg gikk til. Men filmen var skikkelig koselig! Kanskje litt i det dulleste laget for min smak, men den var likevel fin. <3

Det var en skikkelig fin kveld! Vi avsluttet den på ISM hvor vi startet feiringen av Santinos bursdag når klokken bikket over midnatt. Elsker hvor sosial og gøy gjeng vi har blitt! <3

27 kommentarer
    1. Synes du virkelig det er et passende antrekk på den britiske ambassaden? Du er kul, men kler deg forferdelig tacky

      1. Hun kler seg alltid enten som en gatehore eller som en campingplass beboer. Aldri noe stilig, elegant eller classy. Og så de grusomt Harry og klumpete neglene da. Passer forsåvidt til gatehore imaget.

      2. Jeg er helt enig 🙁 Du er jo så nydelig Isabell – hvorfor ødelegge med den grusomme kjolen som passer bedre på ett utested enn på en ambassade?

    2. Hva syns du om at Sophie Elise nevner at du og Benjamin har ligget i lag i den nyeste episoden på podden hennes,i og med at dere begge er single?

    3. Håret ditt er så sterkt og nydelig, hva slags hårolje bruker du? Husker du reklamerte for en men har glemt hva den heter.

    4. Lite tips. Du kommer til å se 2000 ganger bedre ut hvis du slutter å gå kledd som en billig tøs Er du så usikker på deg selv at absolutt må vise kroppen din?
      Blir flau på vegne av deg av å hva du gikk med på dette besøket og ikke minst i kveld på Wallmans. Du ser forferdelig ut med de billige tøs klærne dine. Få deg klasse!!!

      1. Hun kler seg alltid enten som en gatehore eller som en campingplass beboer. Aldri noe stilig, elegant eller classy. Og så de grusomt Harry og klumpete neglene da. Passer forsåvidt til gatehore imaget.

    5. Hei! På snapchat i går reklamerte du for et smykke i gull og som også fantes i svart om jeg ikke tar feil. Jeg lurer på hvor toppen du hadde på deg da var fra? Den var så fin <3

      Heier på deg!

    6. Kjolen er utrolig fint, og du kler den, men den passet vell gjerne ikke på en ambassade…? Fint kjole til utelivet, men i denne settingen ble det helt feil, spesielt når man ser på hva de andre har på seg i bakgrunnen av bildene 😮

    7. Føler du at du får i deg alt du trenger av mat og vitaminer nå som du trener/danser så mye?
      Har du noen tips til ei som nå skal starte med intensiv trening?

    8. Man kler seg vel som man føler seg, så det er grunnen til at hun alltid ser ut som en billig gatehore. Merkelig bekledning. Og hva med bh av og til??

    9. Du er ei nydelig jente, men du burde kanskje følge kleskoder og bemerk deg hvordan andre kler seg i gitte settinger. Du er jo så pen. Du hadde vært enda vakrere i en anstendig og passende (til anledningen) kjole.

    10. Her synes jeg du kunne kledd deg litt mer anstendig for anledningen. Super fin kjole altså, ikke noe med det! 👌🏻

    11. Synd du føler du alltid må kle deg party og utfordrende. Du kan være like pen i en elegant kjole og du vil få mye mer respekt.. Når du sitter på sofaen så er rumpa di rett på stoffet, så kort er den. Det blir lagt merke til og det er ikke særlig delikat. Håper du tar det til deg og forstår at du burde tenke deg om et par ganger hva som passer i ulike settinger.

    12. Sist jeg sjekket, befant jeg meg i det frie og opplyste kongeriket Norge, og ikke i ett eller annet IS-kontrollert område, men når en leser seg nedover dette kommentarfeltet, kan en jammen begynne å lure..
      I Norge har faktisk enhver borger (- Isabel Raad innkludert) en uangripelig rett til bla.a å ikle oss hva faen vi måtte ønske, hvilket også innebærer at kvinner (- Isabel Raad innkludert også her) skal kunne kle seg etter eget forgodtbefinnende. Å se ei norsk dames antrekk bli omtalt som ‘billig’, ‘trashy’, osv er så pinlig at det gjør fysisk vondt. -For future reference: Vi befinner oss i Norge, og ikke i fucking Syria!!
      [PS: Personlig syntes jeg forresten antrekket var drit-stilig]

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg