ET BOMKJØP PÅ 22.000 KRONER

Reklame | nelly

SKJORTE HER ⎟ BUKSER HER ⎟ BOOTS HER

På tirsdag hadde jeg litt av en dag! Jeg knipset masse bilder underveis, men jeg har ikke rukket å blogge om det enda. Story of my life for tiden, ass. Beklager! Men bedre sent enn aldri, håper jeg. <3

Jeg hadde et mål for tirsdagen, og det var å komme meg på IKEA for å ordne en reklamasjon for den forferdelige sengen jeg kjøpte der. Altså, kjære lesere, kjøp ALDRI seng på Ikea… Det er søppel. Nå høres jeg kanskje litt aggressiv ut (beklager haha), men jeg er skikkelig frustrert etter å ha brukt 22.000 kroner på en seng som skulle være “sååå fantastisk”, men som i realiteten føles ut som et betonggulv. 

Målet ble nådd – jeg kom meg til IKEA, jeg fikk klaget OG jeg fikk lurt til meg pengene tilbake. De kommer å henter senga på mandag, og så får jeg tilbakebetalt summen jeg betalte for den. Nå blir det med andre ord en ny senge-jakt, og trooo meg – jeg kommer til å være så sjuuuukt fanatisk. Den senga skal være laget av gull, dere. Av GULL! Jeg har ikke sovet godt et eneste sekund siden jeg flyttet inn her, og jeg er rimelig sikker på at det er på grunn av den ræva senga.

Dette var tirsdagens antrekk!

Disse bootsene lever jeg i om dagen. De er sjukt behagelige, varme og kule!

BOOTS HER

Før det ble IKEA-tur, lurte denne frøkna meg med til frisøren. Hun har mast seg halvt ihjel til å få lov til å klippe håret sitt kortere, noe som har skjært i hjertet mitt. Litt dramatisk – ok, men håret hennes er så sinnsykt vakkert at jeg ikke kan fatte og begripe at hun ville gå for kortere manke. Men hvem er vel jeg til å bestemme over denne 14-årige ungdommen, sååå….

… kortere ble det! Men altså – se så fin hun ble!! 😩💕 Er så stolt over denne frøkna at jeg holder på å sprekke. For en vakker unge!!

Litt glad for snøen, men skulle likevel ønsket at det var sommer og sol… 😎

Her er vinterjakka mi, forresten! Denne har dere sett meg mye i siden i høst. Den er så varm, behagelig og skikkelig kul! Jeg elsker denne så mye at jeg også har den i hvit, haha.

JAKKE I SORT HER OG I HVIT HER.

IKEA MAAAT. <3

MammaRaad måtte så klart joine til favorittstedet sitt på denne planeten. Fun fact: mamma drar til IKEA minst to ganger i uken. Hun eeelsker Ikea. 😂

Jasmine var også med, for å handle litt til sin nye leilighet! Hun avskyr kameraet mitt som vanlig, så dette er det nærmeste vi kommer et bilde av henne. 💁🏽

59 kommentarer
    1. Hei Isabel!
      Er bare veldig nysgjerrig og lurer på en ting:
      Når Sidra eller Rami eller MammaRaad drar til frisøren, eller når dere spiser ute/på IKEA etc. Er det du som betaler? Eller lar du MammaRaad være mammaen som betaler for barna sine? Betaler alle hver for seg? Tenker det er jo du som åpenbart tjener best av dere, så er bare nysgjerrig 😄❤️ Er ikke meningen å være frekk, så håper du ikke syns det var det. Elsker bloggen din og familien din og ikke minst deg!❤️ Stor klem

    2. Har seng fea Ikea, og kunne ikke tenke meg en annen. Så lenge man finner en som passer, kan man fint gå på ikea og kjøpe seng😀 ig vi vetaltw myyyye mindre enn 22000kr

      1. Veldig fornøyd med min Jensen seng og har flere venner/familie medlemmer som er like fornøyd med sine fra Jensen.

    3. Åååå sååå kooooselig ♥️

      Ho ble jo kjæmpe fin ♥️

      Klipte ho 10-15 cm eller ? ♥️

      ♥️♥️♥️ Klæm ♥️♥️♥️

    4. Sikker på at det er ekte gull? Bare en ekte gullklokke som er massiv gull og ikke kun forgylt koster flere tusen kroner… denne sengen blir jo å koste en hel formue da?

    5. Hei Isabel 🙂 så fine dere er! Lurte på om du hadde lyst å fortelle meg hvor du har kjøpt sofaen din fra? Det er akkurat slik jeg har sett for meg lenge nå, men ingen som faller meg i smak. Frem til jeg så din! Jeg har spart masse penger til å kjøpe den perfekte sofa, men sliter virkelig med å finne en og har utsatt det i flere mnd! Håper virkelig du kan hjelpe meg! Btw I love you 🌸

    6. Lurt deg til pengene tilbake sier du? De har jo komfort garanti på sengene der, 90 dager🤣 nå var du en luring 🤦🏽‍♀️

    7. Lykke til med ny seng. Det er så koselig å følge din interiør verden, håper du kan fortelle hvor du har kjøpt sofaen, stol, og bord i stuen, ønsker meg veldig, fin førjuls tid til deg og dine, håper du kan ta opp de flotte møblene i stua opp i uke spørsmål:)

    8. Jeg jobber med møbler/senger og har gjort det i 6 år (Bohus). Ligger selv på Jensen Supreme, toppmodellen til Jensen. Vil anbefale deg å prøve den, da den er som å ligge på en sky (Hvis du prøver den med StarRose overmadrass). Fordelen med å velge Jensen vil være at den har hel liggeflate, og ikke to-delt fjærinnlegg slik Wonderlands senger har. Dette gjør at du helt fint kan ligge midt i sengen uten å ødelegge den. Du har en liten, lett kropp som gjør at det er vanskelig for deg å komme nedi fjærene (sliter med det samme, er liten selv) og ved å gå for den typen overmadrass (ekstra myk latexmadrass som har god fukttransport der støvmidd ikke overlever) kompenserer du for dette, og vil likevel kunne sove godt. Du trenger en myk seng for å få hofter og skulder ordentlig ned i madrassen for ordentlig støtte, og dette er en av de mykeste sengene på markedet. Ønsker deg lykke til! Sengen er det viktigste møbelet i hjemmet 🙂

    9. Hvor er den superfine skinn-toppen du har på snap fra ??😍 btw Trademax sine senger er verdens beste !! Anbefales på det sterkeste

    10. Anbefaler wonderland!! Fikk min i september og det er virkelig som en drøm. Kjøpte min hos Møbelringen, de fleste møbelforhandlere selger de.

    11. Vil anbefale Wonderland windsor og oppover! Sykt behagelige senger, en drøm å sove på! Kostet rundt 25-30k for min ink hode/fotgavl og ikke angret et sekund!

    12. Må bare komme med et tips. Wellpur sine overmadrasser kan gjøre om enhver seng til en drøm(omtrent) dette er en god overmadrass det virkelig er verdt å investere i. Kun hatt denne type overmadrass i 7 år nå, og jeg elsker den!!! 😍😍

    13. Må bare komme med et tips. Wellpur sine overmadrasser kan gjøre om enhver seng til en drøm(omtrent) dette er en god overmadrass det virkelig er verdt å investere i. Kun hatt denne type overmadrass i 7 år nå, og jeg elsker den!!! 😍😍

    14. Vil bare tipse om wellpur sine overmadrasser, de kan omtrent gjøre enhver seng til en magisk plass! Hatt de type overmadrass lenge nå selv og elsker de 😍

    15. Ville bare tipse deg om at ja, du har helt rett i at IKEA senger er noe drit. Og at sengene fra svane er helt fantastiske! 😁Vi kjøpte vår for 10 år siden og den er like god ennå, skal ha den lenge ennå! Den kostet 15.000 den gangen. Ramme madrass forøvrig, så, så kul å se på er den ikke men det driter jeg i så lenge den er så god å sove i 😊

    16. Det er vel ikke helt riktig å publisere negativ omtale om et selskap på en så stor plattform, fordi har valgt feil seng til dine behov? 😊
      IKEA har også verdens snilleste retur-policy, så jeg er ikke overrasket over at du får alle pengene dine tilbake ☺️ lykke til med kjøp av ny seng 👏

      1. Helt enig. Dessuten er det 90 dagers komfortgaranti så “lurt tilbake pengene” som hun sier, er jo helt idiotisk. Dessuten så har alle forskjellig behov når det kommer til madrass. Myk, hard, fast, med eller uten fjærer, osv osv osv. Så selv om du har valgt FEIL madrass til DITT behov så er utrolig barsnlig å bashe på ikea på den måten. Men blir jo ikke akkurat overrasket over at du er så korttenkt.

    17. Jeg har ett ord: wonderland.
      Gjorde selv et bomkjøp etter å ha sovet på wonderland i 15 år… returnerte den og dro rett på Skeidar og kjøpte ny wonderland. Har ikke angra på det..!

    18. Lillesøsteren din er egentlig helt sjukt pen og så stor hun plutselig har blitt <3 tiden går sååå fort!

    19. Viktig å understreke at det tar minst 2-3 uker for kroppen å vende seg til en ny seng. Synd å henge ut IKEA senger på den måten, for det kan faktisk dreie seg om at du har valgt feil overmadrass. Jeg har kun gode erfaringer med de, og det er uvant i starten, men en ting man må vende seg til.

    20. Finner du en som kan mye om seng, deg og kroppen din, så vil du sove godt. Anbefaler selv seng fra Møblia. Aldri sovet bedre! De har også utrolig god kunnskap!

    21. Har en ramme madrass fra IKEA kunne ikke vært mer fornøyd med den 🙊 myk å god men har man ikke en god overmadrass er rett å slett ikke sengene gode å sove i …

    22. Morsomt at du slakter hele sengeavdelingen til Ikea fordi du valgte feil seng i forhold til hva du liker.
      Har aldri sovet så godt som i min Ikea-seng, jeg. (Til knappe åtte tusen, siden det er viktig å nevne pris:p)

    23. Skal du rakke ned på hele IKEA og anbefale alle dine følgere om å ALDRI kjøpe seng der? Snakk om å være ei arrogant kjerring, herregud. Som om du setter standarden for hva som er bra og ikke🤣🤣🤣

      Du har kanskje det meste, tror du, men klasse har du virkelig ikke…

    24. Jensen seng, en drøm å sove i…
      Sidra ble veldig flott med kortere hår. Hun ser velstelt ut, og moderne i stilen.
      Du burde gjøre det samme. Det altfor lange håret ditt gjør at du ser eldre ut, og kort ut i beina. No offence.

    25. Wonderland!! 😊 Man må opp i den prisklassen, eller mer for å få en skikkelig god seng. Ta deg heller en tur på Bohus 🤩 Betaler du det på IKEA, føler jeg du har blitt lurt. Finnes ikke gode senger der!

    26. Man får trøste seg med at hår vokser ut igjen. Jeg måtte også se ungt og vakkert hår bare forsvinne for noen uker siden, for avkommet insisterte på at det måtte bli kortere. Akk, ungdommen! 🙂

    27. Man må ofte sove en del i sengen før den blir digg for deg. Har selv en dyr wonderland som føltes steinhard ut den første tiden, men nå er den fantastisk!

    28. Du kan ikke spørre andre om hva som er den beste sengen, for alle har forskjellige preferanser og behov i en madrass 🙂 ville prøvd flere madrasser i butikkene før du velger, er som oftest ikke sengen det er noe galt med, men feil valg av madrass. For noen er en hard madrass til 2000kr best for dem, mens for andre er en medium madrass til 25000kr best for dem. Lykke til i valget av ny seng 🙂

    29. Nå ba du ikke om sengetid, men her får du ennå ett… 😂 Jeg har en sykdom som gir mye smerter i hele kroppen, så jeg har leita lenge etter seng jeg kan leve med. Og på lav budsjett. (Det trenger ikke du tenke på men) jeg har funnet ut at wellpur memory skum madrass på jysk er gull for kroppen. De har mange forskjellige, jeg har madrasser i IKEA seng, men de har også overmadrasser og fulle sett med kontinental madrasser også. Jeg sverger til wellpur hodepute også, det har redusert nakke smerter. Men den trenger man litt tilvenning på tenker jeg. Siden det er memory foam. Overmadrassene er for varme for meg som lett er varm av meg. Ekte nordlenning der altså. Sover med sommerdyne hele året her i sør. Så den har jeg bytta til en vanlig overmadrass. Men madrassen under, ja den er altså så gull. Har lest at den nyeste toppmodellen til wellpur på jysk har noe kjølende hele greier så den ikke skal føles så varm, så drømmen er jo å teste den. Åsså har de også gode fornøyd garantier i likhet med IKEA. Jeg har hatt svindyr, dritt seng fra bohus og skeidar, og der var det nada kundeservice… Så der går jeg aldri igjen. P. S. Om du ender opp med memory fam madrass av noe slag, husk å beregne noen dagers utlufting av de da de lukter når de er nye. Det gjør også tempur. Lykke til da😂😍

    30. Jeg jobber i Skeidar, jeg anbefaler deg å dra innom en av butikkene våres å snakke med en madrassekspert. Slik får du tilpasset en madrass som passer til deg, og du har 100 dagers komfortgaranti. Det vil si at vi bytter madrassen for deg om det blir feil. Du bør nok investere litt mer enn 22000kr i seng også. Spør etter Carat eller majestic. 😊
      Du kommer ikke til å angre❤️

    31. Har du lest innlegget til Sophie Elise om BBL operasjonen? Hvis du har operert deg på samme sted i Tyrkia, er det stor sannsynlighet for at dette også gjelder deg.. Brystimplantat uten livsgaranti satt i rumpa blant annet..

    32. Hei! Jeg lurte på om hva du tenker rundt det med at SE sine implanter i rumpa var puppeimplanter? Lurer også på hvordan dette påvirker deg, ettersom du også har tatt et kosmetisk inngrep i rumpa? Vil virkelig ikke høres ut som en freak, er genuint nysgjerrig på dette ettersom Sophie Elise nevnte dette kan være farlig i lengden. Håper derfor du ikke har tatt et kosmetisk inngrep som er farlig for deg!😅

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg