ET NYTT NIVÅ AV IDIOTI

Reklame | NELLY

TOPP HER ⎟ SMYKKE HER ⎟ BUKSER HER

(Alt på Nelly er på 20% rabatt nå – klikk her!)

Noen ganger klør jeg meg i hodet og lurer inderlig på hva som er galt med meg. Jeg er kanskje ikke den som er flinkest til å passe på tingene mine, men det som har skjedd nå får meg virkelig til å undre. Siden jeg kom hjem fra Bali har jeg lett etter Gucci vesken min. Dere vet den sorte med gulldetaljer? Det har vært min go-to veske til hverdags, så den har blitt flittig brukt og dermed også alltid ligget tilgjengelig til. 

Jeg skulle bruke den her om dagen, og da klarte jeg ikke å finne den. Der jeg vanligvis legger den, som er på en puff på kjøkkenet, var den ikke å skimte. Jeg lette over hele leiligheten, men konkluderte til slutt med at jeg sikkert kom til å finne den når jeg pakket ned hele leiligheten i forkant av flyttingen. 

Vel, alt var omsider nedpakket. Hele leiligheten var tom. Ingen veske var å finne. 

Jeg er så sinnsykt frustrert! Hvor i alle dager har den blitt av? Den ligger i hvert fall ikke hos meg, det har jeg jo skjønt nå. Det som er merkelig er at dersom jeg hadde mistet/glemt den ute, hadde jeg også savnet nøklene og lommeboken min. Alt det har jeg jo i god behold. Ikke tok jeg den med på den siste reisen heller. 

☹️

Det eneste jeg nå har blitt sinnsykt obs på, er å være forsiktig med å invitere folk jeg ikke kjenner særlig godt på narspiel hjemme hos meg. Det har skjedd et par ganger, for å si det sånn. Jeg er ikke en person som legger skyld på andre uten noe form for bevis, og det gjør jeg heller ikke nå. Men det er ingen annen logisk forklaring enn at den må ha forsvunnet ut av leiligheten min på et eller annet vis, og det gjør meg ganske trist. Nå får jeg dårlig samvittighet som antar noe sånn, men jeg klarer ikke å la være… For som sagt, hadde jeg brukt den ute hadde jeg hatt innhold i den som også i så fall hadde vært borte. Noe som ikke er tilfelle..

Jeg kjenner jeg er super oppgitt over meg selv som har klart å miste en så dyr veske. Faen, det suger skikkelig. 

Årh.. Ja, det var dagens klaging. Jeg prøver å tenke at det heldigvis “bare” er en veske og ikke noe verre, men det er klart at det er kjipt når jeg har brukt såpass mye penger på den. Jeg trodde virkelig at jeg kom til å finne den i rotet mitt når jeg pakket ned, men dessverre skjedde ikke det. Jeg klarer ikke la være å tenke på hvordan den har forsvunnet. 

Jaja.. Hva gjør dere i dag? Selv har jeg hatt verdens chilleste torsdag. I dag er den eneste dagen hvor jeg ikke er på innspilling denne uken, så derfor har jeg ikke lagt noen som helst planer enn å slappe av. Jeg har hatt en utrolig hektisk uke hittil og jeg kjenner jeg er ganske sliten. Så, alt jeg har gjort i dag er: sett fem episoder av The Bachelor (am I ok), spist brownies og Grandiosa (hei sommerkroppen, jeg bryr meg åpenbart jævlig mye), blitt fascinert av det merkelige været ooog hengt med søstrene mine. Spennende? Hehe. Jo, også har jeg naturligvis deppet over veska mi. Det må vi ikke glemme!

Nå skal jeg se sesongavslutningen av The Bachelor. Siste episode nå, så skal jeg forhåpentligvis få meg et liv (det vil si; se på Love Island i stedet). 🤓

44 kommentarer
        1. Høres litt for enkelt å få penger for noe man påstår er stjålet hjemme? Er noe med eget ansvarsforhold å gjøre. Og spesielt fordi den ikke var i bruk med typ innhold. Jeg tror ikke forsikring gjelder sånn. Ved innbrudd er det annerledes da det politianmeldes, og blir dermed en egen sak.
          Er enig i at man må være kritisk i forhold til de som inviteres hjem. Rett og slett.

          Ellers; du er veldig pen da…;)

      1. Ja og innbo forsikring. Den skal dekke det. Dersom den har blitt stjålet altså Forsvunnet fra leilighet skal du få igjen det på forsikringa.Er bare å oppgi at etter at ukjente folk var hos deg forsvant den. Ikke noe mer trylling enn det. De pengene får du igjen

    1. Kanskje du glemte vesken i den forrige leiligheten? Du bør tenke på det siste stedet du la den, får håpe den dukker opp!

    2. Håper du finner vesken din, I will send my prayers, haha. Jeg har tjent spenn og malt hele loftstuen til mamma, så er ganske trøtt og sliten selv, men er så verdt det når mamma blir glad og kontoen vokser, haha.

      Dødskjipt å miste noe så dyrebart, jeg vet litt hvordan det er selv, da noen stjal mobiltelefonen min og solgte den bort..syke mennesker! Håper virkelig ikke dette skjer med vesken din!!
      Uansett, du er herlig, babe! Har lagt til merke noen stygge kommentarer på instagrammen din om gravidmage osv, synes du ser helt fantastisk ut eg, og om du noen gang blir gravid så kommer du til å gløde da også! Pleier egentlig ikke lese så mye blogg, men titter innom din i blant. Stå på <3

    3. Utrolig frekt hvis noen har tatt den. Men innboforsikring/reiseforsikring dekker det. Jeg fikk igjen på forsikringen da noen stjal mobilen min

      1. Det er alltid noen som kjenner noen. Vær litt dektektiv. Det er jo normale tanker du har så hør med kjente og kom frem til det.
        Jeg “mista”” veska mi og hørte med alle… den dukket opp på Instagram 3 uker senere av ei av de få jeg mistenkte. Heldigvis er den tilbake hos meg etter mye om og men og lyving. Rett skal være rett.

    4. Hey, kan den ligge igjen på ligge igjen på sykehuset eller legevakta fra du var der eller fylla rett før?
      Hvordan har du det?❤️

    5. Kan den ha havnet under sofaen i den gammle leiligheten? Bare tenker sånn at hvis det var no lite rom under en av møblende at den kan ha blitt sparket under der!

    6. Hvilken sesong av the bachelor ser du? Og hvor ser du den? 😀

      Ser på the bachelorette på d-play, og så på the bachelor før det på dplay(sesongen med matt), men vil gjerne se de tidligere sesongene også. 🙂

    7. Tror det der går på innboforsikring. Hvis du ikke har det burde du som har så mye med såpass høy verdi absolutt tegne en avtale.

    8. Hei,

      Kanskje du har glemt den igjen på en ferie? Uansett ville jeg kontaktet forsikringsselskapet. Reiseforsikring dekker mye mer enn man tror. 🙂

    9. «Kim there are people dying in the world” lmaoo
      I have been following you for a while now and I’m actually translating your blog just so I can read it! Anyways I was just wondering if you could write sometimes in English that would be cool😎
      And also I’m dying you are so pretty!!!😩

    10. I know the feeling 😖! Jeg kan plutselig ikke finne cartier klokken min, har liksom tenkt at den skal dukke opp.. Nå har jeg lett over alt, men den er borte! Jeg fikk den i 18-års gave og hatt den i snart 10 år! Utrolig leit når sånt skjer.. snart må jeg bare kontakte forsikring tror jeg så jeg kan kjøpe en ny.

      Elsker å se deg vokse! Elsker å følge deg! Har sett deg i byen noen ganger, men ikke turt å gå bort. 😅 Masse kjærlighet til deg babe ❤️

    11. Begynn å skriv navnet ditt på dyrt stash. ( på innsiden av veskene f.eks) Det gjør jeg 😊 En som dreit seg loddret ut en gang..😉

    12. Så kjipt det med veska di, håper virkelig du plutselig bare finner den igjen ❤️❤️
      Lurer forresten på i hvilken størrelse du har på skjørtet Print Mesh Skirt i leopardmønstret. Skjønner om du ikke vil svare på det, men har så lyst til å kjøpe det selv, men aner ikke hvilken størrelse jeg burde kjøpe 😬😬❤️❤️

    13. Hejjjja vakre <3 Ville bare spørre om du kan bekrefte eller avkrefte at det ikke skjer noe mellom deg og Joss lenger? Han la jo ut jevnlig at han savnet deg og lignende for en stund tilbake. Du har jo vært åpen om dette, selvom du egentlig ikke hadde «lyst» så skjønner at det kan være utfordrende å skrive det om det er over. Bekrefter/avkrefter du slipper du kanskje ryktene. Pluss vi er mange som er nysgjerrige, hehe. Loove

    14. Jeg skjønner ikke hva som får folk til å gjøre noe sånt🤔 hvorfor? Hva er vitsen? Så unødvending….

    15. Følg med på finn. Kanskje en som har vært hos deg legger ut for salg. Kjipt. Men du har sikkert lært at slike dyre ting legges på tryggere steder. Hva med å ha en safe å legge de dyre tingene dine i når de ikke er i bruk?

    16. Kjedelig å høre at Gucci vesken er forsvunnet. Håper den kommer til rette. Uansett om den er stjålet eller ikke, bør man være forsiktig med hvem man inviterer hjem. Nå har jeg selv aldri eid noen dyr designerveske, men har lest at designervesker har serienummer. Du har kanskje tatt vare på kvitteringen eller serienummeret. Da vil det i så fall være mulig å finne den om den er blitt lagt ut for salg på f.eks finn.no. Hvorvidt du eventuelt kan få noe igjen på forsikringen, kan du jo høre med forsikringsselskapet om. Ellers er du heldig som er såpass privilegert at du sikkert raskt kan kjøpe en ny en.

      Ellers er jeg spent på om/når du finner drømmeleiligheten. Den leide leiligheten du nylig flyttet fra, så virkelig lekker ut, og jeg håper du finner noe lignende.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg