ET PRODUKT JEG IKKE KUNNE LEVD FORUTEN

Reklame | Nutrilashes

Søndag! Dagen hvor jeg elsker å komme med mine aller beste anbefalinger til dere! Anbefalinger om produkter jeg ikke kunne klart meg foruten. Høyt oppe på den lista troner bryn og vippeserumet Nutrilashes! En liten tube som består av et hundre prosent vegansk innhold som gjør at vipper og bryn blir fyldigere, lengre og sterkere!

Nå har jeg brukt Nutrilashes i hele sommer, og jeg kan ikke få sagt det nok: dette serumet er det absolutt beste på markedet! Det finnes så utrolig mange forskjellige serumer der ute, så det gjelder å finne et som faktisk funker, ikke er overpriset og som til og med funker på oss som er sensitive. Nutrilashes er det beste jeg har prøvd hittil, og det mener jeg virkelig. 

Siden jeg startet med det, har jeg merket at brynene mine har blitt mye fyldigere. Jeg skulle ønske jeg hadde tjukke, bushy brows, men det er jeg dessverre ikke heldig nok til å ha. Derfor tyr jeg til all hjelp jeg kan få! Og der får jeg masse hjelp av dette geniale serumet. 

Dessuten har jeg vippe extensions, som så klart sliter litt på mine naturlige vipper. Derfor er det super viktig for meg å være flink til å påføre et serum som kan forsterke og pleie mine naturlige vipper, slik at de fortsatt holder seg fine. 

Jeg påfører det som en eyeliner over vippene mine hver kveld, etter at jeg har renset ansiktet og fjernet sminken. På bryna påfører jeg det egentlig litt over alt, men spesielt de områdene jeg har litt mindre hår. Deretter lar jeg det bare trekke inn!

TRE GRUNNER TIL HVORFOR JEG ELSKER NUTRILASHES

🖤 Det er 100% vegansk, og heller ikke testet på dyr!

🖤 Prisen er super fin, og produktet FUNKER!

🖤 Det er super enkelt å bruke!

Bestill Nutrilashes for kun 249 kroner her. <3

1 kommentar
    1. Vanligvis når folk skriver no hate, så er det hate. Så random tanke: syns du hadde kledd mye bedre å ha litt hår ved øret, du vet, hårlinjen nedover ved siden av kinnet. Ser veldig avkuttet ut når du har hestehale. Bare en tanke sett utenfra

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg