Et sted jeg aldri før har vært

Reklame | nelly

SMYKKE HER ⎟ ØREDOBBER HER ⎟ ARMBÅND HER

Heiii fra dag fire i Dubai! Herregud, tenk at vi er halvveis i ferien nå? Buhu!! Jeg skal ikke ta sorgene på forskudd, så jeg skal spare meg for å prate mer om det nå. Den tid, den sorg! Dere får heller høre meg syte på søndag, haha. Uansett! La oss prate om gårsdagen. First of all: jeg gikk sminkefri hele dagen (bortsett fra bryn og vippeextensions)! Etter sykt mange super hyggelige DM’s og kommentarer på storyen min på Instagram fikk jeg skikkelig selvtillit boost når det kommer til det å embrace mitt naturlige ansikt, uten sminke. Så tusen takk for det, dere hjelper meg mer enn dere aner. Virkelig! <3 Jeg merker skikkelig at jeg har kommet til et punkt der jeg har begynt å høre veldig mye på dere. Dersom dere mener at noe jeg gjør er teit, lar jeg være. Dersom jeg får skryt på noe, gjør jeg det automatisk mye mer. Jeg elsker at dere har en sånn påvirkningskraft på meg, for det merker jeg at er skikkelig positivt. Dere er virkelig best! 

Nå som jeg er i Dubai for femte gang, sliter jeg litt med å finne på nye ting å gjøre. Jeg føler jeg har gjort alt allerede, men det viser det seg at jeg slettes ikke har. Miracle Garden er noe jeg har blitt anbefalt å prioritere i mens jeg er her, og av en eller annen grunn har jeg ikke opplevd dette stedet enda – før i går. Golnaz hadde også hørt mye gøy om denne parken, så da tok vi en solefri dag i går og dro heller ut på en opplevelse. Vi angrer ikke overhodet, for herreguuuud så nydelig det var! Kort fortalt: Miracle Garden er en enorm park med mange skulpturer laget av blomster. Det er helt sinnsykt hvor fint det var der. 

Seee disse hjertene, da! Smelt. 💕

   

Favoritten!

  

LIGNENDE SKJØRT HER ⎟ BODY MESHKI ⎟ SNEAKERS LOUIS VUITTON ⎟ VESKE VALENTINO

Slik så altså vår ettermiddag ut i går! Senere på kvelden gjorde vi noe jeg har lengtet etter i evigheter, men det tar vi i neste innlegg. Jeg må bare få anbefalt videre til dere at dersom dere skal til Dubai, er det totalt verdt å ta en tur hit. Det kostet i underkant av 100-lappen å komme inn, så prisen var også veldig grei! ☺️

14 kommentarer
    1. Du burde absolutt ta turen innom Global Village mens du er der, helt vilt at du ikke har gjort det ennå, du kommer ikke til å angre.
      Biletten inn til miracle garden koster 50 dirham, dvs ca 125 kroner, siden kursen er på 2,5. 🙂

      Kos dere videre 🙂

    2. global village må du bare dra til! helt sykt.det må oppleves!vær der til litt utover kvelden når det blir litt mørkt og du ser all den lysen rundt. DRA DITT.

    3. helt enig med de over, global village!!!! Anbefaler også atlantis sin vannpark hvis du ikke har vært der allerede. Sinnsykt gøy.

    4. Hei Isabel! 🙂 Lurer på om du kunne vurdere å skrive et innlegg om dine tanker rundt bloggdebatten som foregår i disse dager – altså debattens faktiske tema, ikke de involverte, selvfølgelig. Synes det er så interessant og kult å se at dette omsider blir satt skikkelig på dagsorden, og føler at også bloggere hadde gjort seg tjent på å oppfordre til mer av den saklige debatten. Det har jo dessverre blitt slik at mange bloggere heller lar være å si noe om pågående debatter som angår dem selv, fordi de er redd for trusler/hat/angrep – men jeg ser ikke hvordan dette noensinne skal slutte, dersom den saklige debatten ikke oppfordres til og normaliseres mer – da også av bloggerne selv. Jeg tror det er bra at bloggerne blir med i diskusjonene som opptar leserne, hvis ikke fortsetter jo den saklige og VIKTIGE (denne debatten er jo kjempeviktig!) debatten å dø ut, fordi «haterne» er de eneste som blir tatt seriøst. Nå som dette har blitt en så stor greie og flere og flere profiler uttaler seg om det, hadde det vært så kjekt å se flere store profiler henge seg på bølgen – da er det kanskje ikke like «skummelt», fordi man ikke er alene om å ytre standpunkt. Håper at du vil vurdere det – det gjelder samtlige bloggere, fordi denne debatten, i hvert fall fra publikums perspektiv, er sårt etterlengtet.

    5. Det filteret du bruker er grusomt, spesielt på fine bilder som de over her. Ødelegger jo fargene, og gjør de blass og kjedelig. Mange av leserne dine har kommentert dette filteret før og det er IKKE fint. Bare et tips, du ødelegger jo bildene dine.

    6. Vi har sagt det flere ganger. Du er mye finere uten sminke. Du bruker for sminke . Prøv heller å bruke mindre. Du ser mye eldre ut med mye sminke også. Fortsett uten sminke ! Bra for huden også:)

    7. I går var jeg selv i La Mer og det stedet vil jeg virkelig anbefale. Så vidt jeg vet er det den nyeste bydelen her -enda nyere enn Marinaen/JBR. Det jeg likte spesielt godt var bygningene og den Santa Monica/Venice beach viben man fikk. Masse kule restauranter og stranden rett nedenfor.

    8. Hei fine! Har sendt DM på insta, men går utifra at du får flere hundre for dag og ikke ser den! Haha.
      Spørsmålet var om LV sneakersene er små i str? Vi har ikke LV i Ålesund, så blir langt å reise for å evt prøve. Har hørt de er veldig små og må gå 1-2 nr større enn normalt 😅
      Nyt Dubai🌴, her venter vi på stormen🌪️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg