ET SVÆRT BILDEDRYSS FRA BOKFESTEN MIN

Reklame | reklame for egen bok

Hei fininger! Har dere hatt en fin helg så langt? Det håper jeg. <3 Selv er jeg i litt bedre form i dag, heldigvis! Jeg mottok alle bildene fra boklanseringsfesten min tidligere i dag, og de har jeg jo lovet å dele med dere. Fy søren for en perfekt kveld! Tusen millioner takk til Håkon Borg/MAGPIE som var fotograf for kvelden. Han fikk virkelig bevart minnene for alltid. Tusen takk!

Er dere klar for tidenes bildedryss? 😄

 

ÅH, jeg vil skru tilbake tiden og oppleve hele denne kvelden om igjen. Jeg koste meg så utrolig mye! <3 Og jeg er så vanvittig takknemlig for alle som kom for å feire meg og boken min. Ikke minst en stor takk til alle dere som har kjøpt boken og lest historien min. Fy søren, alt dette er fortsatt så utrolig surrealistisk for meg. Tenk at dette faktisk har skjedd? 😭 Elsker dere!!! <3
12 kommentarer
    1. Hei, kunne du begynt å legge mer ut hvor klærne dine er fra? Eeeelsker stilen din, og det er så mye klær fra snapstoryen din som jeg gjerne vil vite hvor er fra! <3

    2. Det første bildet var skikkelig fint! Du er nydelig ❤ Jeg var litt redd for at Michelle og Elias var de fra Stavanger som du savnet å ha der, men det var veldig godt å se at de bege var tilstede 😊 Også Ine da! 😊 Ekte venner som stiller opp, selv om de bor langt unna.

      1. De er virkelig best, alle tre! <3 Så takknemlig for at de tok turen til Oslo for kvelden. True friends!! <3 Og tusen takk for komplimentet, forresten. Snill du er!! 🙂 Klem!

    3. De to guttene (han ene er jo broren din) må jo være i slekt! Snakk om å være like! Samtidig vil jeg si at hun jeg tror er søskenbarnet ditt er så utrolig vakker. Hun er på et av de første bildene sammen med Sidra.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg