FAMILIEFREDAG & EN JÆKLA FRUSTRASJON

Reklame | nelly

Gårsdagens antrekk:

LIGNENDE KÅPE HER ⎟ BUKSER HER ⎟ LIGNENDE HOODIE HER ⎟SNEAKERS NIKE

(PS! Dere får fortsatt 30% rabatt på absolutt HELE Nelly i dag og i morgen også! FOR 30% RABATT – KLIKK HER!)

Hei babes! Gårsdagen var super fin – virkelig! Jeg hadde en ordentlig herlig FamilieFredag med gjengen min. <3 Vi hadde bestemt oss for å dra på kino for å se julefilmen Last Christmas. Den var litt rar, men også litt fin. Haha! Mamma likte den i hvert fall, med den innlevelsen som hun hadde. På et tidspunkt hørte jeg henne gråtende i setet ved siden av meg. Kjærleik gjør vondt, i hvert fall på film haha. Hun er for skjønn!

Før vi dro på kino kom Sidra hjem til meg for å filme en YouTubevideo sammen med meg, til hennes kanal. Vi filmet en Chit Chat Get Ready With Us! Altså: vi sminket oss og snakket om livet på kamera. Jeg kan si i fra når den er postet! Btw, jeg vlogget hele dagen i går – men ettersom at mac-en min har slått seg vrang, må jeg få levert den inn på en sjekk på mandag. Poster så fort jeg kan!

Tid for kino!

Julestemningen kom snikende på underveis i filmen.. Så cosy!

Hjertet mitt gjør seriøst vondt så mye som jeg elsker familien min!! ÅHHH!!! <3

🍿 🍿 🍿 🍿 

Nå jeg kom hjem etter kinoen var jeg super gira på å dra ut, men ingen av vennene mine kunne. Vi skal ut en gjeng i kveld nemlig, men jeg kan ikke møte dem før sent, ettersom at jeg er opptatt med en jobb som fortsatt er hemmelig. Litt usikker på hvor lenge jeg blir opptatt med det, men jeg håper at jeg kan få tid til å hygge meg med vennene mine også, før kvelden blir for sen.

Ellers er jeg sjuuukt frustrert over den forbanna vloggen som jeg brukte over tre timer på å klippe i går natt… ARGH. Elektronik kan være noe skikkelig dritt ass! Jeg tror at problemet ligger i mac-en min som sagt, for den er helt på jordet om dagen. Rart, med tanke på at jeg kjøpte den i fjor. Da skal den fortsatt fungere plettfritt, tenker jeg. Jeg må bare få levert den inn på mandag, så håper vi at alt løser seg. Fingers crossed!

16 kommentarer
    1. Om du lager filmen i iMovie eller slikt, går det an å eksportere filmen, eksempelvis i QuickTime, og lagre den på macen for så å laste den opp på youtube, så slipper du å gjøre alt på nytt.

    2. Du skriver hun er for skjønn.
      Går det an å være for skjønn? Du må lære deg å skrive bedre. Nå har du holdt på lenge!

    3. Hei Isabell ♡
      Vil bare dele min søte adventskalender med deg. Her kommer det nye oppskrifter på kaker, desserter , søtsaker og spiselige julegaver.
      Som er lette å lage også for de som ikke er super gode på kjøkkenet!
      Kom gjerne med tips og innspill ♡
      Ha en god advent du og familien din! ☆
      https://yaelbyanita.blogg.no/

    4. Hei og takk for fin blogg 🙂 Eg er ein stoooor fan av tregolv og såg beina på den nydelege sofaen din og tenkte “plis sei at det er knottar på den sofaen” :p Kan du beroliga ein tregolv-entusiast og sei at du har stoffknottar på møblene? <3

    5. Anbefaler paa det sterkeste aa redigere paa ekstern hardisk slik at den lagres der underveis dersom noe skulle gaa galt med Macen under redigering ♡

    6. Hei Isabel. Har aldri kommentert på bloggen din før, men har vært innom flere ganger. Vil bare si at det er så utrolig søtt hvor glad du er i familien din! Håper mine barn vil være like glad i oss som foreldre og i hverandre slik som du er i din familie! Du er et kjempebra forbilde 🙂 Verden hadde vært sååå mye koseligere hvis flere var som deg!

      Ønsker deg og dine en god jul og et godt nytt år 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg