FEM KJAPPE

Reklame | nelly

SETT HER

NÅ: 25% RABATT PÅ NELLY HER!

(Rabatten går ut 1. mai)

______

Mente du å disrespecte andres kultur gjennom storyen der du smakte på pakistansk godteri?

– Absolutt ikke! Det var så klart aldri intensjonen min. Jeg er utenlands selv, liksom. Men helt ærlig – jeg skjønner ikke at det er noe å ta seg nær av? Jeg personlig hadde da aldri brydd meg om noen hadde lagt ut noe likt om arabisk godteri? Skjønner ikke helt. Det er snakk om en godtebit, liksom. Kom igjen! Jeg fikk kun tre meldinger på DM fra folk som syntes det var stygt av meg på grunn av kulturen sin, men ellers har ingen reagert. Bortsett fra de to “kule” gutta på 22 og 28 år som kalte meg både det ene og det andre. På grunn av godteri. 🙂 🙂 🙂

Men igjen: om noen ble fornærma av at jeg ikke likte den godtebiten jeg smakte, beklager jeg det. Jeg mente så klart ingenting vondt. Jeg liker heller ikke brunost og reagerer likt på det, så da håper jeg at nordmenn heller ikke blir krenka. De fleste så humoren i storyen min, som var hele poenget. Og det er godt å se at mange av dere lo av det og syntes hele opplegget var morsomt, for det var jo det det var ment som. 

Det er jo ingen hemmelighet at jeg er ekstremt kresen i matveien, og det har jeg delt ofte med følgerne mine. Så derfor er det gøy når jeg har sånne “taste tests”, for som oftest ender det opp i katastrofe haha. Pakistansk, norsk, amerikansk, kinesisk mat/snakcs.. Ingen forskjell. Jeg er bare kresen og tenkte det kunne være en gøy greie å gjøre på story, hvor jeg smakte på godteriet søsteren min hadde kjøpt med hjem til familien. Ingenting mer enn det. Og for de aller fleste var det morsomst også, bortsett fra tre stykk som sendte meg en DM + disse to skjønningene som kalte meg både “forpult hore” og en “wannabe nordmann som var full i plastikk”.

Jeg respekterer at vi alle er forskjellige, og selv om jeg ikke hadde blitt krenka av at noen reagerte likt på arabisk godteri, må jeg også skjønne at andre kanskje kan bli det. Så til dere som syntes det var dumt av meg: jeg beklager, og det var aldri min intensjon å være respektløs.

Hvorfor er du så mye med familien? Man skal jo holde seg mest mulig for seg selv, bortsett fra de man bor med.

– Alle andre familier som bor sammen, er sammen hele tiden i disse tider. Jeg bor teknisk settt i egen leilighet, men jeg har gåavstand til mamma som gjør at vi henger sammen hver eneste dag vanligvis. Så selv om vi teknisk sett ikke bor under samme tak, bor vi likevel så og si sammen, om du skjønner? Vi er såpass mye samlet hele tiden at jeg anser den regelen til å gjelde meg og min familie også. Venner derimot treffer jeg så og si ikke overhodet. Men familien min er en annen sak, som jeg akkurat forklarte. <3

Hvordan påvirker corona-situasjonen dere influensere?

– Nå kan jo jeg bare snakke på mine egne vegner. Jeg personlig har ikke merket til noe forskjell når det kommer til det økonomiske. Jeg har fortsatt mine faste samarbeid og får stadig nye forespørsler.

Det som derimot har vært negativt for min del er at  to prosjekter som jeg har jobbet så hardt på, har måttet bli lagt på is inntil videre. Jeg jobber med folk i utlandet på begge disse prosjektene, og det er jo umulig å reise for å få landet mer detaljer og ta beslutninger sammen. Ikke alt kan gjøres over FaceTime i dette tilfelle. Så her sliter jeg, men jeg har jo ingen andre valg enn å ha is i magen og vente det ut.

Er du på Tinder?

– Jeg har en profil der som jeg egentlig opprettet grunnet en video. Meeen jeg har fortsatt appen og er innom i blant, men jeg er ikke akkurat aktiv. Jeg har noen fååå matcher, men helt ærlig skjønner jeg egentlig ikke hvorfor jeg har appen en gang. Jeg hadde aldri våget å dratt på en tinder-date, liksom. Blir nervøs av bare tanken. Haha!

Kunne du reagert på ex on the beach ettersom eksen din er med der?

– Jeg har faktisk tenkt på det. Hadde dere likt det? Isåfall kan jeg absolutt gjøre det! Tror det kunne blitt interessant. 🙌🏻

21 kommentarer
    1. Hadde vært utrolig gøy om du reagerte på Ex on The Beach!
      Få høre litt hvordan du syns han framstiller seg selv og slikt og om han er veldig annerledes inne i villaen enn sånn du kjenner han

    2. JAAA til å reagere på ex! Så hadde det vært legendarisk om du lagde en video der du tester rare mat kombinasjoner! Siden du er så kresen, hadde det vært sååå gøy! Gjerne med mamma Raad!!! 😀

    3. Ikke la de kommentarene påvirke deg! Jeg syntes storiien din igår var morsom og gøy å se på! ❤️❤️🤣

    4. Forstår ikke hvorfor folk mener at du har «krenket» deres kultur. Det er så rart at folk skal ha så sterke meninger uansett hva du gjør. Jeg tror jeg så Storyen din over 100 ganger på repeat fordi det var så ekstremt morsom! Er fantastisk å se båndet du har med din familie, og tusen takk for at du deler. Du virker bare god både utvendig og innvendig! Hilsen en stolt følger

    5. Du er virkelig naiv om du tror at kun de som dm-et deg reagerte på det du la ut haha. Jeg snakket med flere venninner, og fikk tilsendt fra mange venner storyen du la ut og hvor respektløs du var. Flere mente det men ikke alle har bryet til å sende miss Raad en dm om det. Det er fair at du ikke likte det men du dro den af, «ka faen e d???», spytter ut osv. Det er ikke din kultur, så du kan ikke hele tiden lene deg på «er utlending selv». Hadde du sagt det om arabisk mat hadde jeg ikke reagert ett sekund på det. Når det er sagt så var kommentarene for drøye, men ikke meningsløse av den grunn

    6. Herregud jeg ble sjokkert da jeg så storyn din på snap! At folk i det hele tatt klarer å lire av seg så stygge komentarer er helt utrolig! Jeg selv lo høyt av godteritesten din😅 stå på, liker humoren din, å at du tar deg selv så lite høytidlig😊😊 jeg er ikke kresen i matveien, men når det kommer til godteri, så er jeg veldig kresen.😂 alt melongodteri, all slags fudge, hvit sjokolade osv, er helt ræva spør du meg🤣

    7. 1) Altså det var bare mat/godteri, å svare på den frekke måten som de gjorde gjør ikke dem bedre, du kan ikke forlange respekt når du angriper den andre verbalt liksom, hello logic?! Anyway…
      2) Det var obviously ment som humor, le litt kanskje?! Nei? Ikke morsomt? Neivel gå videre med livet istedenfor å trakkasere… Takk!
      3) Det er jævlig bra av deg å addressere dette i etterkant, slik at om noen har reagert, så bryr du deg om følgerne dine såpass at du likevell tar hensyn til dem på småting! Goo Isabell :))

    8. Isabel, kan du slutte å gi haterne spalte plass?! Det er jo akkurat det de vil! De fortjener ikke 2 min av din tid.. Du er ung, singel, flott og ærlig – selvfølgelig vil folk være missunlig og slenge dritt. Du leve livet de vil ha! Jeg synes det er forfriskende at du byr på deg selv og har “upopulære meninger”. Det er disse meningene som skaper fremgang! Stå på!

    9. Myndighetene sier jo at poenget er å holde sirkelen sin smal, ikke isolere seg alene og aldri være med folk. Så det er lov å se venner og familie, men bare å holde sirkelen smal, holde seg til de samme folka. Så kos deg med familien med god samvittighet. Et par venner er heller ikke et problem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg