FEM REISER AVLYST

Reklame | NELLY

NIKE KJOLE HER ⎟ SNEAKERS HER ⎟ SOKKER HER 

______

FOR 25% RABATT PÅ NELLY: KLIKK HER & OPPGI KODEN “NLYSUMMER” I KASSEN!

(Gyldig frem til 24/4 og gjelder på alt fra NLY Brands)

Jeg er ekstremt glad for at vi har fått skikkelig finvær til Oslo i disse dager! Fy søren som det har hjulpet på humøret å få komme seg ut i solen. Jeg blir et så sykt mye mer positivt menneske så fort solen skinner og himmelen er blå. Det er jeg neppe alene om, så jeg er sikker på at denne nydelige temperaturen gjør oss alle happyyyy!!! 🥰

Likevel er det liiiitt bittert å tenke på at jeg fortsatt skulle vært i LA nå. Planen var egentlig å reise 7. april og bli i to-tre uker. Det har jeg fortalt dere om tidligere, men da kom jeg også på de andre reisene som egentlig var planlagt i tiden som har vært og i nærmeste fremtid.

Jeg skulle reist en del nå, mest på grunn av jobb. Den siste jobbreisen ble til Sri Lanka før alt brakte løs, og jeg må jo bare være takknemlig over at jeg i det minste fikk meg en siste tur før jeg trolig blir stuck her hjemme i god tid fremover.

Reisene jeg skulle ha gjort:

– Stockholm x 2. Begge reisene skulle vært i forbindelse med jobb.

– Italia (og muligens Portugal). Også jobb.

– Tyrkia. Jeg hadde planlagt å reise til Cappadocia med familien. Dere vet den byen hvor det kryr over av luftballonger? Gud så vakkert! Jeg har lenge drømt om å reise dit, og endelig var planene i boks… Trodde jeg, hehe.

– Ibiza med jentene i Juni. Det blir trolig ikke heller noe av i år, men en fest-tur er tross alt det minst viktige akkurat nå, så denne kjenner jeg ikke river i nærheten av like mye som familieturen og jobbreisene.

Alle disse reisene får jo bare forbli innstilt til inntil videre. Jeg håper at verden går tilbake til den samme gamle fortest mulig, og at vi alle klarer å holde oss trygge og friske. Jeg tror likevel at vi bare må belage oss for en norsk sommer, for noe reising blir det ikke i nærmeste fremtid. Det kjenner jeg at jeg blir ganske urolig av, for når jeg er som lykkeligst, er når jeg er ute å opplever verden. Det er også da jeg finner ny inspirasjon til jobb og da jeg leverer best på alle plattformer.

På den positive siden har vårt kjære Norge levert noen NYDELIGE sommerdager allerede! Jeg krysser fingrer og tær for at været forblir slik i goood tid fremover, slik at vi (jeg) klarer å få litt mer ro i sjela av å vite at Oslo blir min sommer. 💓

17 kommentarer
    1. Det kan jo også hende at du blir litt mer rolig av dette. At du ikke føler du må reise sååå mye. Kan komme noe godt av det! <3 Who knows? Jeg håper også så syyykt at vi får en fin sommer i Norge! <3 Men du, MÅ du treffe mammaen din nå rett etter du har vært syk? Er du ikke redd for henne? Jeg hadde absolutt ikke turt :-/ <3

    2. Skjønner at det er utrolig kjipt at reisene har blitt avlyst, spesielt familieferien! Ser hvor høyt du elsker dem og det er noe av det søteste som finnes! Du er helt herlig Isabel!

    3. Hva med å forsøke å oppdage Norge og nærmiljøet ditt, reise på turer og utflukter? Håper du finner inspirasjon til å leve på en litt mer bærekraftig måte‹3 Så kommer det noe godt ut av at vi blir “tvunget” til å ta en pause fra en slik livsstil!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg