FOR FØRSTE GANG PÅ FEM ÅR

Hei fine, dere!

Det er 16. Mai, som tidligere har vært en dag som bare bestod av fest og fyll alle andre år. I fjor derimot skjedde noe helt forferdelig og tragisk på denne dagen, og dermed tror jeg neppe jeg kommer til å klare å fokusere på noe annet på 16. Mai i fremtiden.

Jeg våknet og hang litt med noen venner før jeg dro til familien etterhvert. Jeg kjente at jeg behøvde å være litt rundt dem i dag. De får meg alltid i bedre humør, uansett hvordan omstendighetene ser ut. Og det gjorde jeg helt rett i. Fine, fine familien min. <3

Det er jo åpenbart 17. Mai i morgen, og herlighet så brått det kom på i år? Føler dere også det? Jeg har hele tiden tenkt at det er «lenge til», but here we are!

Jeg har ikke hatt på meg bunaden/festdrakten min siden 2015. Det er jo helt idiotisk ettersom jeg eier en (fikk den til konfirmasjonen av fosterfamilien min). Problemet har bare vært at den har vært begravd nede i mammas bod, og det er ikke akkurat favorittstedet mitt da, for å si det sånn. Derfor har jeg ikke orket å ta meg bryet til å grave den frem tidligere år, men i år hadde jeg bestemt meg for å endelig bruke den igjen. Den er jo så fin!

Mamma ble med meg ned i boden tidligere i dag, og til min store overraskelse fant vi den faktisk!! Det hadde jeg ikke forventet, haha. Til og med sølvet fant vi!! Det er ikke verst ass! Mammas bod er nemlig kaaaaos.

Så nå blir det bunad på denne utlendingen i morgen!! Hvem er klar til å se meg være en ekte norsk på nasjonaldagen?? WIHOOO!!

Nå kom jeg akkurat inn døren her hjemme, og venter på at Golnaz og Newa skal komme. Vi skal ha jentekveld og sleepover hos meg i natt, og lade opp til en gøy feiring i morgen!

Vi skal være en gjeng hos Erik og feire dagen i morgen. 17. Mai frokost, morsomme folk og god stemning! Jeg gleder meg veldig!

Håper dere får en fin kveld videre. Jeg skal prøve å koble bort tunge tanker og fokusere på de positive sidene istedenfor, til tross for at det er veldig vanskelig på en dag som dette.

Klem.

9 kommentarer
    1. Vær så snill og huske smittereglene imorra! Det er fortsatt en meters avstand til de de man ikke bor sammen med

    2. Isabel ! Jag må bare si , din Snapshat. Fy fan! Är så glad att jag får våkne opp å se snappen dine. Du är så morro, og genuin. Og måten du viser frem forhold med familen din, så underbart. Tack <3 det får meg å savne familen min. Det bringer glede og kjerlighet. Up goooo Takk

      1. Jeg blir så lei av folk som deg, har du ikke noe bedre å gjøre enn å skrive negative kommentarer her? Hun var så glad for å ha funnet bunaden og for å få brukt den på 17.mai, også må du absolutt gjøre det hele til en negativ greie ved å indikere at hun ikke behandler festdrakten sin med respekt… åhoi 🙄

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg