“FORFULGT” AV EKSEN, DAGENS PLANER & INNKJØP

Reklame | nelly

DAGENS PLANER:

1. Ringe regnskapsføreren min Geir.

2. Fakturere for tre samarbeid.

3. Hente to pakker.

4. Poste samarbeid på Instastory.

5. Jobbe med bloggen og tømme mailen.

6. Klippe en vlogg.

7. Møte!

_______

Det var dagens planer! Nå har jeg tikket av ganske mye av det, ettersom at det har rukket å bli kveld. Jeg har hatt en ganske produktiv dag så langt, og det føles skikkelig deilig! Det som mangler på dagens to do-liste er å klippe vloggen. Det skal jeg bruke resten av kvelden til. 

Men dere.. Jeg begynner å bli litt smågal. De av dere som er aktive på Snapchat vet garantert om den greia som gjør at man får se hva man postet på akkurat samme dag, på både et og to år siden. Hvem kom på det? Jeg vil ikke bli påminnet om akkurat hva som skjedde i dag, for to år siden. Jeg blir seriøst “forfulgt” av eksen min konstant der. Våres kysser, reiser, samtaler, bilder.. Alt popper opp, dag for dag. Jeg vurderer seriøst sterkt å få meg en ny Snapchat konto, for jeg er drit lei haha. Jeg vil ikke se på det. Ei vil jeg bli påminnet om hvor fjortis jeg var, eller hvor hjernedød jeg til tider har vært. Altså, ting jeg har postet i mine yngre dager gjør at jeg må finne puten for å drukne trynet ned i, imens jeg vrir meg av flauhet. Takk Gud for at jeg har vokst opp og endelig blitt modnere. Ikke minst tryggere på meg selv. Det synes så godt at jeg var skikkelig usikker, bare gjennom storyene jeg postet. Jeg tror ikke det finnes noen som hadde et større bekreftelses behov enn meg på den tiden. Huff…

Det var dagens lille irritasjonsmoment, haha.

Ellers har jeg shoppet litt på Nelly i dag. Jeg klarte ikke å dy meg når jeg har en rabattkode som gir hele 25% rabatt på absolutt HELE nettsiden. Da er det godt gjort å klare å holde seg unna ass, haha. Det klarte så klart ikke jeg – ikke at jeg tror det var en eneste sjel som trodde det heller. Jeg fikk også kjøpt noen julegaver i samme slengen! Her er hva jeg kjøpte til meg selv:

💛 KLIKK HER OG OPPGI KODEN «ISABEL25» I KASSEN FOR 25% RABATT PÅ HELE NELLY! 💛

1. HER ⎟ 2. HER ⎟ 3. HER

Kåpen elsker jeg!! Så fin! Kjolen også! Skoene har jeg hatt før, og jeg måtte bare ha et par til ettersom at de er så sjukt gode å gå i. Mine gamle har blitt noe slitt etter å ha blitt brukt en del.

1. GENSER HER & BUKSER HER⎟ 2. HER ⎟ 3. HER

Tracksuits får jeg aldri nok av, og denne fra Nike var dødsfin! Jeg måtte slå til nå som rabattkoden gjelder alle merker, til og med Nike. Det skjer jo vanligvis aldri haha. Buksene syntes jeg også var skikkelig fine, og jakken er peeerfekt. Elsker beige!

15 kommentarer
    1. Du kan faktisk også gå innpå minner og slette ulike snapper du ikke vil skal være der lengre. Har gjort dette selv da jeg ble «forfulgt» av min eks på samme måte via minner på Snapchat. Så nå får jeg bare minner fra andre ting. Slettet rett og slett alle bilder som om det var på kamerarullen☺️
      Bare et lite tips❤️

      1. Her var det mye dårlig norsk…
        – våres kysser
        – modnere
        – bekreftelses behov

        Ellers greit innlegg 🙂

    2. Så gøy 😀

      Enig dær, den greia du snakke om e SYKT irriteranes 😧

      Så du må nok lage dæ ny bruker ja…. men det burde jo gå bra og gjøre fra Januar av, nytt år, nye muligheta 🙂

    3. Du kan skru av minner ❤️ Gå på innstillinger, så på minner også er det der det står «tilbakeblikk» så kan du skru av så du ikke får opp minner ❤️

    4. Heii❤️Så på vloggen din at du kjøpte ny tlf og du sa det var iphone 11. Men etter å ha sett insta storyen din så lurer jeg bare på hvem i «serien» det er og hvilken farge den er i? (mulig du har deksel).. Er du hittils fornøyd? har selv tenkt til å kjøpe ny tlf men er så i tvil på hvem jeg skal velge..

    5. Hei. Jeg har følgt bloggen din veldig lenge og elsker deg og alt du gjør, alltid gjort og har alltid heiet på deg! HVORFOR er jeg blokkert fra Instagramen din? Jeg har aldri kunnet finne deg på instagram og har ikke skjønt hvorfor jeg ikke har kunnet det, men jeg fant ut nå at du antageligvis har blokkert meg.. og jeg skjønner virkelig ikke hvorfor… er så mange ganger jeg som jeg skulle ønske jeg kunne sjekke ut innleggene dine eller story, da jeg har deg på snap 😀 gjerne unblock meg 🙂 brukernavnet mitt er : caroliinejoh

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg