FORMIDDAGEN I BILDER & DAGENS PLANER

Reklame | nelly

 

PYSJAMAS HER

Lørdag. Så sjukt herlig! På bildene over her ser dere hvordan formiddagen min har sett ut. Den ser for så vidt fortsatt helt lik ut. Jeg har hatt en super rolig og avslappende start på denne lørdagen. Jeg har ikke fortalt dere dette enda, men jeg har sjekket inn på The Hub for helgen. Å ta inn på hotell i Oslo føles ut som å være turist i egen by. Jeg elsker det! Det blir nok ikke så mange hotellhelger etter at jeg flytter inn i leiligheten, da antar jeg at jeg ikke kommer til å ville bevege meg utenfor dørstokken med mindre jeg er nødt. Det er planen – å gjøre det så hjemmekoselig og så “mitt” at jeg skal hate å måtte forlate leiligheten haha.

 

Frem til nå har jeg:

– Tatt et par telefoner og organisert med de som jobber i leiligheten min as we speak. Rørlegger, levering av seng og snekker.

– Bestilt roomservice. Parma Pizza med aioli! 

– Booket bord til kveldens middag. Turen går tilbake til Köd. Elsker maten der, i tillegg til at bestie jobber der så da får jeg truffet henne også i samme slengen. <3

– Sett på to episoder av KUWTK.

 

Planene for resten av denne lørdagen:

– Spise middag på Köd.

– Dra på Skal Vi Danse sendingen å heie frem semifinalistene!

– After party, og muligens dra videre ut.

____

Hva er deres planer i dag? <3

12 kommentarer

Siste innlegg