FORRIGE UKE GJENNOM TELEFONEN

Reklame | nelly

Hei dere! I forrige uke ble det mye jobbing med andre prosjekter, og dermed fikk jeg ikke så mye tid til overs til å oppdatere dere om alt som skjedde. Jeg har likevel tatt mange bilder gjennom uken, som jeg vil dele med dere! Forrige uke var veldig innholdsrik – det skjedde super mye!

Golnaz og jeg dro på en fortjent kveld tilbrakt på spa! Vi dro på spaet på Grand Hotel. Jeg visste faktisk ikke om at de hadde spa der, ei heller hvor fint det er på hotellet. Fy søren! Det var helt nydelig. Vi tok en 45 minutters fullkroppsmasasje hver, snakket om livet og bare nøøøt.

Jeg klikket meg hjem litt nye produkter! Ny hudpleie, en ny parfyme, hårpleie og litt sminke. Alt fra Lyko!

Rami kom for å hjelpe meg med en lampe og henge opp bilder på veggene. Nå føles leiligheten ganske så komplett, dere! Vi begynner å nærme oss en housetour. 👀

Jeg prøvde iherdig å komme i julestemning ved å sette på julefilmer. Hjalp ikke… 😫

Vi hadde oss et lite julebord! Dette var på fredag, faktisk. Terje, Konny og Suzy gjenforent! 

Antrekket mitt for kvelden. Som vanlig fikk jeg “kritikk” på at jeg kler meg som en eskorte, men oh well. Hva er nytt. 😂 Og som vanlig kunne jeg ikke brydd meg mindre!

På fredagsformiddag og frem til ettermiddagstid hadde jeg besøk hjemme, hvor jeg jobbet et par timer med et team.

Mums! Tidenes julemåltid! Det pinnekjøttet var aaaamazing!

Elsker denne bodyen. Du finner den HER!

Måtte så klart posere fremfor tidenes fineste juletre. Også på Grand Hotel!

JAKKE HER ⎟ BODY HER

Her fikk dere er større innblikk i hva som skjedde i livet mitt i forrige uke. <3 Nå er jeg så klar for julaften i morgen!    

13 kommentarer
    1. Når du hadde besøkt av det temaet, den hvite toppen du hadde på deg(hvit korsett med luftige armer) hvor er den fra? 😍😍😍🌸

    2. Hei og masse god jul eller bare desember til alle! Kjempe hyggelig at du kan gi så fine og kanskje litt ekstra dyre gaver til familien
      👍 Det tror jeg nesten alle i samme situasjon som deg ville ha gjort.

      Masse god jul til deg😊

    3. Jeg skulle også spørre om hvor den rød kjolen er fra, og heter tilfeldigvis også Christine 😀 Den var utrolig fin 😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg