FORRIGE UKE I BILDER

Reklame | NELLY

GENSER HER

______

LAST WEEK

Dere likte denne type innlegg forrige uke, og ettersom at dere digget det kjører vi på med det samme igjen! 😍 Perfekt når jeg har tatt så mange bilder i løpet av en uke, som jeg ikke har rukket å poste enda. Da er det genialt med innlegg som dette, hvor jeg oppsummerer uken i bilder. <3

Sidra og venninnen hennes Mathilda kom over på besøk, så da bestilte vi pizza og snakket om livet. <3 Elsker å høre hvordan de har det og hva som skjer i hverdagen deres. Den alderen er seriøst SÅ spennende og jeg er obsessed med å være en del av livet deres på sidebenken haha!!

Bare meg som var skikkelig dressed for business i forkant av et møte, haha. Se på meg da, dere?? Så voksen???

BUKSER HER (perf for oss som er litt korte i bena!)

SOLBRILLER HER (129 kr!) ⎟ BOOTS HERKNIT HER ⎟ KÅPE HER

Hadde overnatting av denne elsklingen, og tok han med på jobbmøte mitt dagen etter! <3

Et av mange møter.. 👀

Outfit detaljer lenger opp.

Elsker denne fine veska! Funker til alt!

Du finner den HER.

Middag med Rami og Jasmine i mens mamma og Sidra var i København.

Elsker denne pastaen på Olivia! Husker aldri hva retten heter, men det er den pastaen de har som er med biffkjøtt. Helt nydelig! Eneste grunnen til hvorfor jeg spiser på Olivia for å være ærlig. Den er magisk!

*Find you someone who looks at you the way I look at him* 😂❤️

Interiør-shopping!

Jeg handlet så mye fint! Kommer en haul på YouTube med alle mine seneste innkjøp, både når det gjelder interiør, klær og vesker.

Snacks. Elsker nightsnacks samtidig som jeg jobber. Nå er jeg i en ordentlig jordbær-periode. Jeg er obsessed.

Så skjønn kafé på Løkka!

Hahaha, mammaaaen min. <3 Her var vi på kafé med hele fammen. Koooselig!

Må tipse dere om denne! Super god!! Hele leiligheten min dufter av denne. Ikke reklame altså, bare en anbefaling. <3 Elsker forøvrig typ alle duftpinnene til Rituals.

Avslapping i mellom slagene.

Jeg postet to YouTube-videoer på kanalen min i forrige uke, noe jeg er meget stolt over! Haha! ELSKER YouTube for tiden og satser for fullt der også nå. Husk å abonner på kanalen min her, for å få med dere når jeg poster neste video. <3 Vlogg fra Stockholm og Haul-video er de to neste som kommer denne uken!

Slik så min forrige uke ut, frem til jeg reise til Stockholm på torsdagen. Men det har dere fått se evig mange bilder fra, så det skal dere slippe å scrolle gjennom igjen. 😜 <3

7 kommentarer
    1. Elsker at du satser mer på youtube. Tror fremtiden ligger mer der, og du kommer så godt fram i videoer. Personligheten din hører hjemme i videoformat.

    2. Hei!
      Hvilken effekt eller app har du på første bilde? Ser du bruker den ofte, såå fin effekt 😻 har spurt deg på dm også men ikke fått svar.
      Har lett og lett men ikke funnet 😅
      Veldig koselig innlegg å gøy å se hvor koselig dere familien har det ❤️

    3. Pasta med entrecôte og gorgonzola saus er jeg ganske sikker på at retten heter 😍 Helt magisk og latterlig lett å lage selv😁

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg