FORRIGE UKE I BILDER

Reklame |

Hei, dere! I forrige uke skjedde det veldig mye. Mye av tiden min gikk til å lese meg opp på alt som skjer i verden akkurat nå med tanke på rasisme og George Floyd saken, men jeg har også jobbet en del, gjort morsomme ting med venner og familie og spist sjuuukt mye digg mat. Jeg har knipset en del bilder fra uken som var, aaand here they come! <3

😼 😼

Vært i parken og nytt solen med denne finingen! <3

MUMS!!

Har fått totaaalt dilla på moreller!! YUM!

Bikini fra River Island – HER.

Dratt med meg denne sommerglade gutten på shopping. 🤗

Mamma G og meg! Nyter en middag på Olivia i solsteken. <3

Og med Rami! <3

Dessert er et must!

Mmmmm!!

Godteri-handel på Yummy Heaven.

Vakre storesøsteren min. <3

KJOLE HER – NÅ 40% RABATT!

  Ingen park-heng uten fuglefrøene mine! Haha!

Tok med familien til Troys Burger for å introdusere de til den beste burgeren i byen! Om dere tester det ut, MÅ dere gå for Trøffel-burgeren med Parmesan fries. Fy søren så godt det er!

BIKINITOPP HER & TRUSER HER

<3 <3

<3 <3 <3

På fredag var jeg på demonstrasjonen, som jeg skrev om i det forrige innlegget under her.

På lørdag dro jeg på hyttetur for et døgn. Det var super hyggelig, men der tok jeg ingen bilder. Jeg er litt sjenert når jeg er med nye folk – haha. 😇

Etter en liten roadtrip hjem, ble det sushi på døra samt at vi startet å se på serien Ozark. Den finnes på Netflix! Anbefales. <3

8 kommentarer
    1. Jeg må bare komme med en liten kommentar til storyen din, angående en viss offentlig person sin kommentar om deg.

      Ja, hun har sagt unnskyld, men det har jo som du sier lite effekt, og nesten motsatt tenker jeg. Og dette gjelder absolutt alle – for problemet er ikke at hun ville slenge dritt om deg, men at hun bruker hudfarge som et skjellsord. Hun beklager ikke for å ha brukt det som er skjellsord, men hun beklager at hun har kalt deg det. Det hun burde beklage er 1. At hun bruker hudfarge som et skjellsord. 2. At hun har et menneskesyn som tilsier at hun syns det er negativt å være svart. Altså burde hun beklage og endre sine holdninger mot andre mennesker. Og legg merke til at jeg sier «mot andre mennesker» og ikke «mot mennesker som er forskjellige fra hun selv». For vi er like, det er bare en farge.

      Dette gjelder forsåvidt alle ord som brukes som skjellsord; jøde, svarting, homo, downs osv. Og nei – jeg sammenligner ikke downs med svarte. For det er absolutt ingenting å sammenligne, for vi er bare mennesker alle sammen. Så ta grep om egne holdninger og tenk gjennom hvilke ord du bruker som skjellsord, hvis ikke blir det ingen endring! Vi er bare mennesker alle sammen.

    2. Hei! Har spesielt i løpet av det siste året fått et veldig godt inntrykk av deg fordi du har blitt så voksen og ordentlig av deg. Men jeg må innrømme at jeg reagerer litt på måten du går frem på storyen din med tanke på disse corona VS rasisme greiene. Personlig forstår jeg begge sider av det. Demonstrasjonen var og ER dødsviktig, men jeg skjønner også at folk som er i slekt med eller venner med folk i riskogruppen reagerer. Det kommer nok mer av frykt for de man er glad i enn noe annet. Jeg selv er i riskogruppen, men hadde jeg ikke vært det hadde jeg selv demonstrert side om side med dere. Jeg skulle bare ønske du belyste begge sider av saken, og ikke gikk løs på alle som har hatt sin tvil med tanke på smittefaren. Istedenfor å gjøre som du gjør nå, ved å sette to viktige saker opp mot hverandre, hva med å belyse at du skjønner at det kan være en problemstilling for mange, men også belyse hvorfor det er så viktig med demonstrasjonen (uten å ha en negativ undertone når du sier det).

      Jeg føler meg veldig todelt nå, fordi jeg på den ene siden syns det er veldig hyggelig at min omgangskrets har holdt seg hjemme slik at jeg trygt kan omgås med de. Men jeg er også vanvittig stolt over de som hadde muligheten og dukket opp. Mens nå føler jeg at min omgangskrets blir sett ned på fordi de for min del valgte å ikke delta for å holde meg trygg, og at de bare burde drite i corona fordi demonstrasjonen var viktigere.
      Håper du ser hvor jeg kommer fra.

      Fortsett den gode jobben med å opplyse dine følgere. Ønsker deg en fin dag videre!<3

    3. det så jo skikkelig koselig ut. og så mye god mat. når det kommer til moreller så er jeg alltid nødt til å ha det så fort sommeren er her. det er jo så utrolig godt.

    4. Hvordan spises disse fuglefrøene dine? Skreller du de? Må være vanvittig mye jobb dor ett lite frø? 😅😂 synes det er så flott st du er så stoff og glad i familien din! Du har vokst vanvittig på meg det siste året. Klem fra Tromsø!

    5. Hva heter den pastaretten du spiste på “Olivias” ? Den så bare syyykt god ut <3 Lurer også på hvor man finner Troys Burger i Oslo, hørt mye bra om de burgerne de "sikle, sikle" 😉 Klem fra ei som lurer på å ta ei lista Oslotur m søster`n i sommer <3

    6. Hei Isabell

      Ikke for å være frekk eller blande mg i ditt liv ellerno. Men utifra ditt liv og oppvekst. Syntes du Islam er en fin religion? Eller utifra hvordan du ble behandlet (mtp sosial kontroll) så ville du ikke være en del av en slik religion som Islam?
      Bare lurer.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg