FORRIGE UKE I BILDER

Reklame |

BOOTS HER (nå på 20% rabatt & 20% rabatt på HELE Nelly HER!) ⎟ KOFFERT COOP MEGA 😛

Forrige søndag flydde mamsi og jeg hjem fra verdens fineste mamma – og datter reise. Vi storkoste oss i Duabi, men når en uke hadde gått, var det på tide å fly hjem igjen for en hektisk uke med masse på agendaen.

På mandag spilte jeg inn fire samarbeid, før jeg kastet meg avgårde til beste Elin på brynstime. Det var well needed!

Jeg kjøpte meg nye solbriller!

Du får de på 20% rabatt HER. (Nå kun 102 kroner) <3

Se så fine managerne mine Thomas og Caroline er!! <3 Dreamteam! Vi hadde et møte over en middag og vin, hvor vi diskuterte alle planene og målene for 2020. Det er så sinnsykt mye spennende på gang, dere!! Dette året er mitt beste so far, og jeg kan ikke veeente med at alt er ute! SO EXCITED!!!!

MUUUMS!

Frøken dings som var i ekstase under møtet. 🙂

Tirsdagen kom, og den har jeg egentlig fortalt dere ganske mye om. Morgenen startet i hvert fall med disse to… 👇🏽

Jeg gjestet podcasten deres og tok selfies! 🙂

Meg som dokumenterer at jeg podder med Mads Hansen til vennene mine. 😛

I mellom slagene måtte jeg ha en liten pust i bakken og en matbit, så det fikk bli over et møte på Villa Paradiso. Jeg går alltid for Parma pizzaen! Sjuuukt god!

Når kvelden kom, var det Debatten som stod på agendaen. Jeg var piiiisssss nervøs, og jeg hadde ikke akkurat regnet med dette presse-korpset i forkant av debatten. Som om ikke jeg trengte å roe ned nervene, istedenfor å intervjues. Hehe… Men men – jeg klarte det likevel!!

Hahaha, herreguuud – se på det nervøset trynet mitt!!! Her holdt jeg på å drite på meg – det kan jeg love dere.

Meeeen så var det hele over, og da byttet jeg ut det nervøset trynet med dette gliset istedenfor. Stolt og glad for at jeg deltok, og ikke minst lettet over at jeg hverken dreit på meg eller besvimte under livesendingen. 🙂

Onsdagen kom – dagen etter Debatten. Da møtte jeg han her tullingen og Konny for å dra på café og snakke om alt som skjedde dagen før. De satte nærmest maten i halsen når de fikk bekrefta at jeg FAKTISK ikke tullet om at jeg hadde gjestet Mads Hansens Podcast dagen før. GO ME! 😎 Lurer på hvor mange slike sjokk-beskjeder vennene mine kommer til å få servert dette året. Vi er i hvert fall godt i gang, dere!!

Det er trekløveren sin, det!!! Så glad i disse idiotene. <3 <3 <3

Favorittbildet mitt fra hele uka. Måtte så klart vise dere dette glansbildet. <3 Elsker.

Vakre Oslo.

På torsdag drev jeg med litt hemmeligheter i fem timer.

Deretter møtte jeg Konny på en kaffe (nå lyver jeg – mener kakao) for å oppdatere hverandre på gossip. Vi elsker gossip.

SKJORTE HER – nå på 20% off

På kvelden kom Dorthe Skappen på besøk! Hun intervjuet meg til et eksklusivt intervju som nå ligger ute på Sumo.

Dette har vært livretten min denne uken. Meksikansk tomatsuppe med kokt egg og kalkunpølser i. Yuuuum!!! Og så klart stekte baguetter som dyppes i. Faen, nå fikk jeg lyst på det igjen….

Outfiiiit.

(20% rabatt på HELE* Nelly HER)

Night snack i mens jeg klippet sminkevideoen som er live på min Youtubekanal! Btw, hvooor stolte er vi ikke over at jeg har klart å poste fem (!!!) videoer på under to uker??? Hallååå!! Jeg eeelsker YouTube for tiden!!

På fredag hadde jeg et stort møte som varte i rundt tre timer.

Etter møtet gikk jeg å handlet inn til helgen (oh I’m so special:P).

En rolig helg (for en gangs skyld) stod i vente!

BUKSER HER (20% off)⎟ KÅPE HER (50% off)

På kvelden inviterte jeg Konny (Golnaz) over på besøk. Pizza, mys og enda litt mer gossip. Rooolig fredagskveld!

Vi bestilte takeaway dessert, og dette fikk jeg levert på døra. Dere som så på Instastory så hvor rørt og glad jeg ble – haha. Sånne ting gjør meg seriøst SÅ takknemlig og overlykkelig! ❤️

På lørdag gjorde jeg absolutt ingenting. Jeg behøvde å koble av totalt for en dag, slaskende rundt hjemme iført nuuull makeup, håret til alle kanter i morgenkåpen. Jeg begynte å se på The Bachelor, da! OMG, så mye drama!!! Og jo – jeg måtte også knipse bilde av hvor nydelig “ryddet” skuffen min var etter at Sidra hadde vært å jobbet hos meg. He he he 🙂

På søndag var det jo morsdag, og da tok jeg med hele fammen ut for å spise på New Dehli og feire verdens beste mamma. Så glad i den dama, og SÅ enormt takknemlig for alt hun gjør for søsknene mine og meg hvert eneste sekund av hver eneste dag. Vi er så heldige som har deg, mamma. Elsker deg mest av alt! <3

Hahahha! Dette trodde jeg skulle bli et skjønt søsken-bilde, men det endte opp med å bli… ja, gudene vet hva. 😂 Tre forskjellige moods i et og samme bilde – haha!

MUUUUMS!!

______

Slik så min forrige uke ut, dere! Likte dere et langt innlegg som dette? Let me know!

Klem!! <3

15 kommentarer
    1. Jag tycker du har en väldigt fin mamma, måste jag bara få säga!!
      Hela din familj är fin, men det är något särskilt med din mamma. 😉

    2. Jeg finner seriøst ikke intervjuet av deg på Sumo. Søkte på både Isabel Raad, Isabel og Dorthe, men det gir ingen resultat. Hva er intervjuet titulert som?

    3. Kan du ikke fortelle oss når du kan si hva du filmer til? Er det mange måneder til eller uker eller? Er så nysjerrrig!😁

    4. Null hate!!!!
      Jeg bare lurer på om du skal gjøre noe med rumpen din?
      Siden du er klar over at den er farlig osv, har du vurdert å «fjerne» den?

    5. Dette er kanskje et litt merkelig kompliment, men jeg føler bare for å si at jeg virkelig synes du har vokst så mye det siste året. Du stråler, og personligheten din vises mye bedre gjennom tekst nå enn før 🙂 Nå får man et inntrykk av hvem du faktisk er på en helt annen måte. Føler du har kvittet deg med fasaden og det kler du virkelig! Fortsett sånn girl! <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg