FØRSTE DAG MED FRIHET

Reklame | nutrilashes

Hei dere!
I dag har jeg så og si ikke bevegd meg ut av sengen. Jeg har bestilt med Mc Donalds til rommet, sett på Farmen, dusjet og bestilt enda mer mat. Indisk ble det nå nettopp. En slapp søndag, noe jeg ikke har hatt på 2,5 måneder. Det var deilig! Et eget innlegg om alt som skjedde i går kommer i morgen. ❤ nå vil jeg titte innom for å komme med en super anbefaling, om et produkt jeg sverger til.

Nå som høsten er her, merker jeg hvor mye mindre sminke jeg bruker. Jeg orker rett og slett ikke å klæsje på med masse greier når været er så trist og surt. Dessuten regner det jo så ofte, at da renner jo sminken bare uansett. 😅

Jeg personlig synes at bryn og vipper er det viktigste ved ansiktet mitt, og derfor er jeg ekstra påpasselig med å pleie disse områdene. Jeg elsker vippe og brynsserumet som heter Nutrilashes. Jeg har brukt det i flere måneder nå, og jeg kan ikke forestille meg at jeg noensinne kommer til å slutte med det om jeg skal være helt ærlig.

Nutrilashes har ført til at brynene mine har vokst seg enormt mye fyldigere, i tillegg til at de små hårene i starten av bryna mine har vokst frem. Det er jo nettopp det dette serumet gjør, at det stimulerer hårvekst. Jeg har irritert meg grønn lenge over at bryna mine  har vært så tynne, og det var i grunn derfor jeg tenkte at jeg ville begynne med et serum.

Ikke bare fungerer dette serumet på bryn, men også på vipper. Nå bruker jo jeg vippeextensions, og jeg påfører likevel serumet langs vippekanten hver kveld. Dette fordi at det er viktig å pleie og ta vare på mine naturlige vipper, spesielt siden jeg setter på vippeextensions.

Jeg vet at dere stoler på mine anbefalinger, og jeg tipser kun om produkter som jeg selv bruker og som jeg selv elsker. Jeg har en forhåndsregel som går ut på at dersom jeg ikke hadde villet at familien min og vennene mine skulle kjøpt de produktene jeg reklamerer for, takker jeg nei til samarbeidet. Enkelt og greit.

Vil du ha fyldigere bryn og lengre og tjukkere vipper? Da anbefaler jeg Nutrilashes på det sterkeste. <3

KLIKK HJEM NUTRILASHES TIL KUN 249 KRONER HER. <3

15 kommentarer
    1. Du er bare helt rå!
      Mektig imponert over den opptredenen du har gjort på skal vi danse de siste ukene. Ikke bare på parketten, men også hvordan du er ovenfor de andre menneskene. Du er virkelig ett godt medmenneske, og jeg har stor respekt for deg.
      Du er helt nydelig både på innsiden og utsiden.
      Selv om du ikke kommer til å vinne skal vi danse, er du en vinner!!
      Stor klem til deg

    2. Må bare si at du har virkelig vokst i mine øyne, igjennom SVD. Du oser glede og selvsikkerhet nå, og har gitt masse glede til oss seere. Håper virkelig du er stolt av deg selv, virker som du er på et bra sted i livet. Herlig dame rett og slett!!

    3. Vil du skrive et innlegg om samarbeid du har sagt nei til? 😊 Eller har du ikke lov til det kanskje?

    4. Du er virkelig en så god og fin person. Du burde være veldig stolt over deg selv!
      Hvis det er lov, så vil jeg gjerne snike inn et lite spørsmål. Har du klassisk vippextentions, mix eller volum?
      stor og varm klem.

    5. Sååå enig med de over her! Du vokser og vokser i mine öyne! Det er virkelig ikke bare overfladiskhet hos deg! Du er rett og slett et nyyydelig menneske med mye godehet og kjärlighet! Du har virkelig strååålt noe så innmari på skjermen! GOALS til deg! Stor klem! <3

    6. Du er så vakker og søt uten mye sminke.
      Lykke til videre med nye prosjekter. Du er jammen ei driftig jente. Stå på!

    7. Er produktet du reklamerer for testet på dyr? Ligger en video på VG nett du kan se på om dyreforsøk. Var også en video om dyr som blir brukt i forsøk med sminke produkter. Du som er blogger burde reklamere for å bruke produkter som ikke er testet på dyr. Noen betaler prisen for oss. På en brutal å grusom måte. Støtt dyrene å ta bevisste valg alle forbrukere der ute. Boikott sminke som er testet på dyr.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg