FØRSTE KOSTYMEPRØVE TIL SKAL VI DANSE

OMG FOR EN DAG! Klokken 10:00 i morges stod Benjamin og jeg klar i Nydalen for kostymeprøve! Dette var min aller første, og jeg var skikkelig spent i forkant. En av de største faktorene jeg har gledet meg mest til ved deltakelsen er kostymene, så dere kan tro jeg var ivrig! Jeg har jo vært der en gang tidligere, men da var det for å finne looken til promoen – ikke en sending. 

Det er jo så utrolig mye å velge mellom i kostyme garderoben at man ikke vet hvor man skal starte. I forkant av hver sending får man et slags “moodboard” fra produksjonen som skal gi et innblikk i hvordan looken skal se ut, slik at man har noe å gå ut i fra. Vi har fått moodboard for både første og andre sending, og alt jeg har å si er WOW! Wow, wow, wooow!!!

Jeg knipset litt bilder fra morgenen, slik at jeg kunne dele hvordan alt ser ut med dere. Jeg tenkte det kanskje kunne være spennende for dere, og jeg vil jo så gjerne inkludere dere så mye jeg kan i denne Skal Vi Danse-bobla. 😍

Her har dere legendene som hjelper oss med kostymene for hver sending! ❤️

Hint til første sending: diamanter og glaaam!

8 kommentarer
    1. Dette programmet er jo midt i blinken for deg sånn egentlig! Mener dette uten noe som helst hat, men det er jo ingen hemmelighet at du liker å kle deg litt utfordrende eller hva jeg skal si. Og kjolene i skal vi danse er jo alltid en del avslørende av seg 🙂 Gleder meg veldig til å se deg på parketten! Tror dette blir en spennende sesong 😁

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg