FØRSTE MATHANDELEN I LEILIGHETEN

Reklame | nelly

FOOOOD

Første mathandelen i den nye leiligheten er unnagjort! Jeg skulle eeegentlig bare en liten tur innom butikken for å handle inn til frokost, men det ble en del mer med i handlevogna. Jeg kjøpte nødvendige ting som oppvaskmiddel, tøymykner, tannkrem ++ også. Selv elsker jeg å se hva andre handler, og jeg vet at flere av dere også liker det. Det er en stund siden sist nå, men det er på grunn av at jeg så og si kun har bodd på hotell de siste tre månedene. Endelig kan jeg handle igjen! Så deilig!

Jeg må bare også få si at jeg håper at min mathandel på en måte kan være et slags friskt pust. Jeg føler at så mange influensere og bloggere skal fremme et spesifikt kosthold, og veldig mange skriker høyt om vegetar hit og dit. Jeg er så langt i fra slik og det er vanskelig for meg å relatere til dem. Jeg har absolutt ingen kosthold jeg følger, ingen diett og jeg er ikke veganer. Jeg fyller opp kjøleskapet, frysen og skapene mine med akkurat det jeg har lyst på. Har jeg lyst på sjokolade, så spiser jeg sjokolade. Har jeg lyst på Big One pizza, ja da kjøper jeg like gjerne med meg to! Slik fungerer jeg, og jeg vil vise dere akkurat hvordan kjøleskapet mitt ser ut uten å “pynte” på sannheten.

Her er resultatet!

Big One og Fjordland… Jadda! Jeg er ikke så altfor god på kjøkkenet, men jeg merker at nå som jeg er midt i flyttekaoset frister i hvert fall det å kokkelere på kjøkkenet minimalt. Det skjer ikke. Da er mat som dette midt i blinken!

Et tips: de ferdigstekte pannekakene varmer jeg opp i ovnen i et par minutter, før jeg smører på med Nugatti Air og krem! Så sjuuuukt godt og super enkelt! Jeg er for lat for å lage min egen pannekakerøre og spesielt det å stå å steke de. Elsker at de er ferdigstekte og ready to eat!

Gleder meg som et barn til å smake på denne! Har noen av dere spist den? Planen er å spare den til jeg inviterer familien over på litt dessert og en oppdatering på leiligheten. 😍

_____

Btw! Akkurat nå får dere 20% rabatt på ALT fra NLYByNelly ved å klikke her! Rabatten varer frem til klokken 10:00 i morgen (tirsdag). Be quick! <3

41 kommentarer
    1. Her var det jo litt av hvert og mye godt.. Ikke smakt den kaka, men sjokolade pleier jo å smake..særlig ved siden av litt kaffe :))

    2. Elsker det her. Sånne bilder av hva folk har handlet er så perfekt.. jeg lager bare mat fra bunnen av, type greier. Dette var ekte 😊

    3. Fy søren. Alle velger selv hva de vil spise, og godt er det.
      Men det skal sies, kroppen din må være råtten innvendig, eller ikke langt unna å bli det. Så mye dritt du putter i den. Selvom en ikke ser usunn ut på utsiden, kan man absolutt være det på innsiden. Dette er absolutt ikke hate. Men heller et håp om at du snart får en wake up call – som du sier, du spiser det du vil, når du vil, er dessverre farlig. Du står fort i faresonen for ulike livsstilsykdommer som for eksempel diabetes, eller åreforkalkning når du blir eldre som kan føre til både hjerteslag eller i verste fall hjerteinfarkt med alderen. uffameg….

    4. Synes ikke det er noe slitsomt med bloggere som fremmer vegetarisk og vegansk mat jeg. Synes det er helt nydelig å se mennesker som ikke vil gjøre dyr vondt bare for smakens skyld‹3 Toppen av uselviskhet!

      1. Vegetarmat er ikke sunt! Bedre å ha variert kosthold! Fisk tre ganger i uka og kjøtt to ganger i uka! De to andre dagene kan du velge noe annet! Men ikke vegetarmat! Du mister de næringsstoffene som kroppen skal ha!

        1. Dette har du åpenlyst ingen peiling på. Du må gjerne sette deg mer inn i de ulike diettene før du kommenterer som om du har fasit. En vegansk diett er ikke farlig. Ja, man må ta tilskudd av for eks B12, men det er på ingen måte farlig å spise slik.

          1. Er det sunt å basically leve på kosttilskudd da?🤔 spis normalt og variert:) hilsen en med bachelor i ernæring

            1. Normalmaterbranok –
              Om du har en bachelor i enæring, ville jeg faktisk dobbeltsjekket pensumet. Om du har lært dette, er det totalt feil! Først og fremst trenger ikke vagetarieanere ta kosttilskudd. Godt opplyste vegetarianere får i seg mer enn nok næringsstoffer via mat. De har som ofres mer variert kosthold en kjøtteterne, i tillegg til å gjøre kroppen godt uten animalsk fett. Råder deg til å sette deg inn i et plantebasert kosthold før du utaler deg. Du burde også ta utdanning din på nytt, etter nyere dato. Kan gjerne komme til meg, skal jeg undervise deg 😉

              Planter vokser i naturen, det er det som er normal kost. Finnes ikke normalt og drepe andre individer med følelser får at vi skal leve.

    5. Elske at du e som oss andre !!!! Swipe forbi vegetar, vegansk og spesielle matinnkjøp for eg kan ikkje relatera te det uansett så gidde kje se på det eingang😂 nei takke meg te vanlige mat i skuffer og skap🙌🏻

      Grattis med innflytting forresten 😘

    6. Hehe, göy handel 😉 Har du forresten smakt den nye Crispo sjokoladen? Jeg syns den er bedre enn den der vanlige! Så MÅ du smake Freia sin melkesjokolade med pepperkakesmak hvis du ikke har gjort det! Naaam! <3 <3 <3

    7. ENDELIG en influencer som spiser vanlig mat som kjøtt,pizza+++…Føler stort sett alle spiser mat fra Hälsans kök og drikker havremelk å sånn.Det er ikke ment som kritikk til dem altså,de må gjøre akkurat hva de vil.Men det er godt å se en ukeshandel som jeg selv kunne ha foretatt…😂
      Jeg bruker toro pannekakerøre,steker selv,og lesser på med nutella og banan.Men bare en dag i uka da!

    8. Håper ikke dette er ditt vanlige kosthold. Å fremme et vanlig/sunt kosthold er langt bedre enn å fremme hjerte og karsykdommer

    9. Takk for at du deler! Trodde aldri jeg skulle takke noen for å vise frem en handlepose men😂 Jeg tror det er viktig å vise frem at man faktisk kan spise helt vanlig, man trenger ikke alskens dietter, etc etc. Alt med måte, det funker det og 👌🏻Ser det de noen kritiske røster her om diabetes og lignende. Min tanke er at du spiser vel neppe enorme mengder sjokolade og nugatti i slengen. For min del ufarliggjør du det å slappe av med mat, nyt det man liker i fornuftige mengder. Takk 😘

      1. Spise «helt vanlig»? Da tror jeg nok at du og jeg har ganske forskjellig syn på hva et «vanlig» kosthold er. Er du vokst opp med big one og mister lee til middag, og dessert og snop til hverdags? Man får spise hva man vil, men ville nok ikke gått så lang som å hevde at slikt kosthold er «vanlig».

        1. Enig. Skremmende hva folk mener er vanlig kosthold. Og skremmende at folk ikke er mer nysgjerrig på hva som egentlig blir trøkt ned i magen. Største svindelen av alt er matindustrien. Go and get some knowledge folkens.. Sukker ødelegger deg så slutt å lat som at dette er så “bra” måltid og at du er så ekte når dette er ren SØPPELMAT.

    10. Rema 1000 siden pannekaker er virkelig og anbefale 🤩 smaken er som baken, men dem er seriøst bedre 👍 har også sveler der 👍💋

    11. Ååå ja den kaka der er helt himmelsk god😍 Nå ble jeg med en gang fristet til å fylle fryseren med en slik hahahah, eller nei vent den hadde nok vært borte sånn 10 minutter etter at jeg ville kommet hjem, meg og alt søtt er en farlig kombinasjon😂

    12. Jeg klarer liksom ikke helt å bestemme meg hvor jeg står. Det er bra at folk fronter et sunt bærekraftig kosthold, men samtidig kan det bli for intenst (Fotballfrue og Voe), og jeg tror ikke det har en positiv innflytelse på unge jenter. Men samtidig er det jo bedre enn å fronte et voldsomt usunt kosthold. Jeg tør ikke tenke på hvordan blodårene dine ser ut, og hva slags verdier blodprøvene dine viser. For du har jo spist sånn her siden jeg begynte å følge deg etter første gangen du deltok på Paradise. Håper du fortsetter å trene, for jeg ønsker ikke at du skal bli syk.

    13. Tips ang handling :
      Dusj såpe, hånd såpe, oppvask såpe, kropp såpe

      Vaskemiddler, tøymykner, oppvask osv osv

      Haddr heller hamstra alt sån via Europris og Normal
      Da får du big size av alt til mye beddre pris en vanerlig mat butikken.
      Normal er jo elsk de har så mye billig men bra kvalitet der ✨ europris er alltid vært elsk til big size oppvask middler såper

    14. Du hadde jo ikke spist dette om du var overvektig? Det overflødige kommer plutselig når du nærmer deg 30.. det er da du «får igjen» for dette kostholdet ditt som du er så stolt over.

    15. Kommenterer seriøst aldri, men jeg forventet noe oppkast i kommentarfeltet og jaggu sto det til forventningene.

      Herlighet. Ikke er det nok med at jenta skal bli hakket på for absolutt alt annet, men nå er det i tillegg kosthold?! Hva er så hårreisende med en mathandling for nettopp et flyttekaos? Altså, all ære til den som gidder å fokusere på matlaging – og en omfattende sådan – under en slik periode. Men fakta er at har man bodd på hotell i tre måneder og levd på takeaway og restauranter og å spise hjemme hos andre, da tar det tid å komme tilbake i egne matlagingsrutiner! Først må hun for guds skyld få lov å flytte ordentlig inn, og skape seg en normal hverdag igjen! Så blir det Fjordland, nudler og Big One en periode da – men nå er Isabel god på å spise ute også, og da sier det seg selv at kosten uansett blir i en litt annen liga enn helfabrikatet som presenteres her.

      Spis en stor, luftig hvetebolle og ta tak i deres egne problemer, as. Let a girl live, hun får ikke livsstilssykdommer av disse handleposene. Og med all den intense treningen ifb SVD, så har hun også en god del å gå på uansett.

      1. Hvis du hadde fulgt med hadde du fått med deg at hun spiser sånn hele tiden. Dette er hennes normale kosthold.

    16. Åhhh, ventet på rabattkode. Så mye å bestille.. så fikk jeg ikke med meg denne. Kommer det snart igjen?

    17. Savnet en influenser som faktisk deler ekte bilder fra butikken der det er kjøtt og sjokolade og masse dogg!!! Tommel opp for at du er så ærlig med hva du kjøper. Er faktisk overraskende få som gjør det. Av sånt blir man et godt forbilde!!❤️❤️ Du er super

    18. Den freia melkesjokoladekaken er den beste i hele verden😍 kan du legge ut hva dj synes om den når du har spist den?

    19. Du burde prøve den i Daim! Aint shitting you, its perfection.
      Ellers så er det godt å se ar andre også spiser det de har lyst på!

    20. Hhahahha ikkje bry deg om kommentarene om at du e så usunn, de vett garantert ikkje ka de snakke om…. det ska mye te for å bli så syk som de skrive om, så det ska nok gå heilt fint for deg❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg