FØRSTE NATTEN I NY LEILIGHET

Da er første natten i ny leilighet overstått! Jeg slet litt med å sove, jeg blir alltid sånn når jeg skal sove på et nytt, uvant sted. Er dere også sånn? Jeg våknet nærmest hver andre time.. Skikkelig slitsomt, men det vet jeg vil gå seg til ganske fort. Jeg blir seriøst slik når jeg sover på hotell til og med.

Uansett! Jeg brukte hele gårskvelden på å pakke ut klær og diverse sammen med mamma og Sidra. Herlighet, jeg er så takknemlig for at de ville hjelpe meg med alt. Jeg er veldig heldig som har de. <3 Uten deres hjelp hadde det fortsatt vært fullstendig kaos her. Nå mangler jeg “kun” tre kofferter med klær å pakke opp, men det får jeg ta tak i en annen dag. I dag har det vært full fres med både elektriker og rørlegger. I tillegg har jeg fått TV-benk i hus, så nå kan jeg kose meg fremfor den i det minste. Det føles jo litt stusselig å være uten sofa og spisebord, men heldigvis er det jo ikke så alt for lenge til alt ankommer. Akkurat nå bruker jeg liksom sengen på gjesterommet som sofa i stua, haha.

Etter at mamma og Sidra dro rundt 21.00 i går kveld, dro jeg ut for å få i meg litt mat. Det er jo helt tomt i både kjøleskap og skaper her, så det må jeg få gjort noe med. Jeg er så harry at jeg har planlagt harrytur til Sverige på søndag med gjengen. Haha! OM det skal fylles opp, da!

Høydepunktet med dagen i går var å ta et varmt, deilig bad imens jeg switchet mellom å se på serie og prate i telefon med en veldig fin fyr… Heh. Jeg ble faktisk sittende i badet i nesten to (!!!) timer. Er det normalt?! Gjett om jeg er glad for å endelig ha badekar i hjemme mitt. Det har alltid vært en drøm. Ikke bare for meg, men også for mamma faktisk haha. Hun har allerede gitt meg klar beskjed om at hun kommer til å komme på besøk til “meg” (badekaret) KUN for å bade. Hun har også lagt krav på at jeg må ha bathbombs liggende til henne. Divaen har talt! ????

Nå venter jeg på to venninner! Gleder meg til å vise de leiligheten for aller første gang – wiiii!!! Jeg skal til og med ha min første sleepover i natt. Det blir skikkelig hyggelig! <3

Nå: sminke meg og svare på noen mails. Snakkes senere babes!

26 kommentarer
    1. Hvorfor ligger det en vott i peisen? Er det peis til stuen eller ovn til matlaging?
      Utrolig fint leilighet, omg!

    2. hei! gratulerer med ny leilighet! jeg lurer bare på en ting og har søkt og søkt på nett…er den familien du har nå, er de den biologiske familien din, de som du har skrevet i boka di liksom? fordi, lurer på om sides er den biologiske søsteren din, og om «mamma raad» er di. biologiske mamma<3 trenger absolutt ikke å svare hvis du ikke har lyst

    3. Sykt at du roastet Mads Hansen, det er tøft gjort! Det er ikke bare bare å stå på en sånn scene og skal burne en person uten å trø over grensa, men samtidig være så på kanten at det blir morsomt.

    4. Så på instastoryen til deg og Newa ikveld. Syns det var så sinnnsykt tøft av deg og stille opp og roaste Mads!!! Det tullet du har fått fra han tidligete har du IKKE fortjent. Syns at mads er morsom til tider på «tvshowet» han er med i, men episodene med deg har gjort han vanskelig og like! Veldig gøy og se deg stå opp for deg selv med å tørre å gå på samme scene som han. You fo girl!!! Girl poweren du har vist på bloggen og insta i det siste med at du er mye med venninner, har blitt venn med «fiender» (erik og han andre fra ph) DET er bra karakter av deg, og det er inspirerende! Du er et godt forbilde???? Du er tvers gjennom god mot venner og familie, og du fortjener gode ord????

    5. Ble feil det jeg sa ,ting hang seg opp på den første
      Sko bare stå Du hadde ikke trengt kjøkken???? du lage ikkje mat

    6. Kjenner jeg er sååå glad på dine vegne etter det livet du har levd. Samtidig er jeg litt missunnelig ettersom jeg jobber bakenden av meg hver dag for å få det til å gå rundt,og bor i et hundre år gammelt hus,som er like kaldt som en fryseboks. All lønna mi går til mine to små for at de skal ha den beste barndommen med klær og utstyret som trengs! Du er heldig,på den måten at du har jobbet for det!

    7. Hei, dette er seriøst den nydeligste leiligheten jeg har sett på lenge (omg, flisene på badet!!!). Velfortjent<3 jeg titter mye på leiligheter og ser etter inspirasjon ifb med kjøp av bolig, og jeg er kjempe spent på din housetour! Tapeten ved peisen er heeelt nydelig, og jeg lurer på om du vet / eller kan finne ut av hvor den er fra? <33 denne kunne jeg gjerne tenkt meg også! Jeg ser også at flere har spurt deg om du har kjøpt leiligheten, jeg er også nyskjerrig på dette og lurer på om du kan skrive litt om prossessen ved kjøpet (noen tips??:) ), og hvis du leier istedet for å eie (hvorfor denne beslutningen, og hva er planene dine videre). Og eie er en god investering, men når man lever det livet du gjør og reiser så mye vil leie gi en mer fleksibilitet og man slipper å binde opp kapital – så jeg synes det er ett fett:) jeg syntes ihvertfall leiligheten var nyyydelig, og jeg gleder meg til å få mer inspirasjon fra deg mtp leilighet og møblering/dekor ! Klem fast følger!!!:-)

    8. Haha, ja Divaen har talt! Det kan du trygt si! 😉 Skulle vel bare mangle å få slappe av litt i hodet sitt, og nyte datterens suksess & fylle seg opp litt med stolthet & varme følelser i badekaret mens man besøker den aller viktigste i sitt liv <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg