FROKOST-DATE, MØTE & GOSSIP

Reklame | nelly

BUKSER HER ⎟ TOPP HER

Det føles som en søndag i dag. Siden jeg stod opp i morges (som forøvrig var før kl 10 *stolt*), har jeg hatt skikkelig søndags-følelse. Vet ikke hva det er, men regner med at jeg fortsatt ikke er helt reparert etter den store feiringen. Jeg har ikke helt fått energien tilbake, føler jeg. Trolig på grunn av mangel på søvn… Klassiker.

Morgenen i dag var super chill. Lå lenge i sengen og slappet av, før jeg etterhvert dro på en frokost-date. Der ble vi sittende i flere timer og bare prate om alt og ingenting. Elsker mennesker jeg helt glemmer av tiden med. Det er alltid like kos!

Resten av dagen har jeg brukt til å fikse bryna mine (det var høyst nødvendig), hatt et møte, spilt inn og postet et samarbeid, samt møtt jentene på middag. Jeg elsker å henge med dem, spise god mat og oppdatere hverandre på livet og den nyeste gossipen. Alltid sånn, haha! Det skjer ganske mye i alle våres liv for tiden, så det krever definitivt hyppige samlinger slik at vi rekker å oppdatere hverandre på alt.

Alt i alt har denne dagen har vært veldig fin! Jeg har dog slitt litt med vond mage, som gjorde at jeg valgte å dra hjem rett etter middagen for å få slappet av. Nå er magen heldigvis noe bedre. Vet ikke hva det kan være, men jeg er jo laktoseintolerant så det kan være et eller annet jeg har fått i meg som har skapt litt trøbbel. 

GENSER HER

Planen resten av kvelden: munche fra godteskuffen min og se på reality. Sikkert EOTB. Det er vanskelig å la være å se på det programmet når man kjenner personer der. Klin umulig, faktisk. Jeg skal forsøke å komme meg tidlig i seng også, for i morgen skal jeg på båttur med en vennegjeng. DET blir gøy, det!! Føler nesten jeg skal på ferie, haha!! Nærmeste jeg kommer den følelsen på et par måneder, er jeg redd… Blæh.

Håper dere har hatt en nydelig tirsdag, babes! Stor klem fra meg! <3

9 kommentarer
    1. Du er laktoseintolerant,men du spiser jo ting som inneholder til tider mye melk..hvordan får du det til å gå bra?

    2. Hvis du er laktoseintolerant, må du skaffe deg mer kunnskap. Ser du får i deg mer enn du selv vet/tror….

    3. Hvorfor kan du ikke feriere i Norge? Tenk med all din påvirkningskraft, du kunne hjulpet så mange små reiselivsbedrifter i Norge, ikke bare kjedehoteller og attraksjoner alle andre skal på i sommer.

    4. Hei, Isabel!
      Jeg lurer på en ting. Du er jo en av de norske influencerne som reiser desidert mest, hva tenker du om reising framover, når du ser hvor godt dette oppholdet i store deler av verdens flytrafikk har gjort for miljøet?
      Tenker du å fortsette som tidligere?
      Jeg håper du kan svare på dette.

    5. Frokostdate <3 <3 <3 Jeg prøver hardt å få til dater selv, men er ikke så lett i koronatid. Jeg elsker bloggen din Isabell! Jeg ville også blogge på blogg.no, men fikk ikke lov 🙁 Blogger på husdukke.no, om DU hadde lagt igjen en kommentar hadde jeg blitt helt overlykkelig!!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg